Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

438 berichten • Pagina 2 van 22

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Mooie foto's van iedereen hier!
@Picassu:

Dat is een langpootmug op je derde foto ;)

@Snateraar:

Dat met die verrekijker is echt grappig! Maar kan je niet beter gewoon een macro maken en die op de computer inzoomen? Volgens mij krijg je dan een veel duidelijkere foto ;)

@Jepske:

Ligt eraan wat jij duur vind natuurlijk en waar je 'm wilt kopen. Bijvoorbeeld een Mediamarkt of ergens op het internet.
Ik zelf heb mijn camera gekcoht via Coolblue
Ze verzenden daar gratis je aankopen. :thumbsup Maar ze hebben ook winkels waar je het op kan halen.
En wat wil je kunnen met je fototoestel, goede macro foto's (dus van dichtbij) of veel zoom, hoeveel megapixel. Allemaal dingen die belangrijk zijn voor de uiteindelijke prijs.
Je zou ook gewoon naar mediamarkt kunnen gaan en daar informatie vragen en dan ergens anders kopen...(Dat heb ik gedaan)

[EDIT]

Nog een vreemd insect dat ik laatst in de tuin vond.
Afbeelding
Vooral de antennes op de snuit vond ik apart. Even rondzoeken op internet leerde mij dat het om een snuitkever ging, maar omdat ik wilde weten wat voor soort snuitkever het was heb ik een mailtje naar Naturalis in Leiden gestuurd. Daar wisten ze dat het een Hazelnootboorder was. :thumbsup
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

De volgende foto's zijn met microscoop gemaakt :P

Afbeelding
Afbeelding
2 foto's van kristal vorming (dit is dus een stof die je oplost in water en dan laat verdampen, dan krijg je dit soort dingen ;))

Afbeelding
een foto van een stukje van de vleugel van een mot

Laatst gewijzigd door kaskai op vr 13 aug 2010, 23:45, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Ik vind het ook erg leuk om foto's te maken.
Een supercamera heb ik alleen niet XD een Nikon Coolpix met 7.1 megapixel, maar hij schiet erg mooie plaatjes :D.
Ik hou er vooral van om foto's van de natuur te maken. Gebouwen en mensen vind ik saaier, dat doe ik bijna nooit. Dus ongeveer al onze vakantiefoto's zijn foto's van de omgeving, niet van ons gezin haha.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

@Claudia: Heb hetzelfde probleem, bij mij staan er ook bijna nooit mensen op :P
@Kaskai: Ben heel benieuwd naar filmpjes daarvan! (Foto's ook natuurljk)
@Snateraar: Hele mooie foto's!!! Ik bewerk zelf mijn foto's eigelijk nooit om ze mooier of beter te maken. Niet met photoshop en met de camera ben ik nog niet goed genoeg in thuis om daarmee te klooien :P Maar je resultaat is ontzettend mooi!
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Ik houd ook wel van fotografie, doe het alleen niet al te vaak. Ik heb een Panasonic DMC-TZ7. Een digitale camera met 12x optische zoom en een groothoeklens in één. Erg veelzijdig dus en je kan er gewoon mooie foto's mee maken.

Hier een paar foto's:

Al deze foto's zijn in en rondom San Fransisco gemaakt een maand geleden.

Hier kwam ik langs met de pont, erg mooie manier van bouwen daar.
Afbeelding

De Golden Gate Bridge, die moet je natuurlijk op de foto hebben als je daar bent.. Helaas was het weer niet bepaald goed daar, anders had de foto zeker mooier geworden.
Afbeelding

Een andere brug aan de andere kant van de stad.
Afbeelding

Gemaakt vanuit de stad. Maak ik deze foto nou vanuit een gebouw of niet?
Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie