Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

26 berichten • Pagina 1 van 2

Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

~#~ Avatars & Signature`s Made By me ~#~

Afbeelding

Hallo iedereen!

Het leek me leuk om avatar`s en signature`s voor jullie te maken, aangezien ik dit heel leuk vind! :D

JustMyLife had ook zoiets gehad, alleen zei is er mee gestopt.. dus ik hoop niet dat ze het erg vind?! Ik maak ze met PaintShop Pro, dit programma heb ik nu sinds gisteren. Het plaatje hierboven heb ik ook zelf gemaakt!
Dit is mijn eerste signature die ik voor mijn 10 G. heb gemaakt met dat programma:

VOORBEELD:
Afbeelding

Ik wil bijv. ook wel van je plaatjes die je al in je dagboek hebt een signature maken, voor je dagboek dus! Of voor boven je site, bij Weebly bijv.
Wil je er één? Vul dit dan even in, a.u.b., je kan vakjes ook leeg laten!:

Tekst (Wat moet er op staan?):
Kleuren (Lichte kleuren, donkere kleuren enz.):
Plaatjes (Wat voor plaatjes wil je er op hebben, je kan me ook plaatjes uit je dagboek geven die erin kunnen!?):
Wat wil je (Signature, avatar ..) :
Grootte (Voor in je onderschrift: 500X150 Max. Avatar voor hier: 100X100 Max.):

Laatst gewijzigd door Jenny op zo 08 aug 2010, 19:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Avatars & Signature`s Made By me ~#~ Voor jullie ..

Okeeee... :P

Tekst (Wat moet er op staan?): 10gWestwood
Kleuren (Lichte kleuren, donkere kleuren enz.): Baby blauw en roze.
Plaatjes (Wat voor plaatjes wil je er op hebben, je kan me ook plaatjes uit je dagboek geven die erin kunnen!?): Iig een speen :p, en ik zal je Pmén met de plaatjes :)
Wat wil je (Signature, avatar ..) : Signature
Grootte (Voor in je onderschrift: 500X150 Max. Avatar voor hier: 100X100 Max.): Zoals jouw eerste plaatje ongeveer...

Ikk hoop dat je er wat mee kan :)
DesiGuusje
Snackventer Snackventer

Re: ~#~ Avatars & Signature`s Made By me ~#~

Tekst (Wat moet er op staan?): DesiGuusje
Kleuren (Lichte kleuren, donkere kleuren enz.): Licht en fel... Zo veel kleur mogelijk in de tekst!
Plaatjes (Wat voor plaatjes wil je er op hebben, je kan me ook plaatjes uit je dagboek geven die erin kunnen!?): Ik wil lieve schattige puppy's.. Bijvoorbeeld als ze allemaal op een rijtje zitten ofzo....
Wat wil je (Signature, avatar ..) : Eigenlijk beide, maar dan wel twee verschillende
Grootte (Voor in je onderschrift: 500X150 Max. Avatar voor hier: 100X100 Max.):
Als het onderschrift ook maar op de sims 3 site kan.. verder maakt niet uit, alleen goed zichtbaar...
Afbeelding
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Tekst : iets met tezziesimz en dan iets orgineels er onder
Kleuren : ik hou heel erg van lila, hemelsblauw en licht groen
Plaatjes : Iets met anime
Wat wil je : signature en avatar moet bij elkaar passen maar niet precies hetzelfde zijn
Grootte : maakt niet uit als ik ze hier maar kan gebruiken
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik wil ook graag bestellen als dat kan!:D
Tekst (Wat moet er op staan?): Watashi wa Hikari desu!
Kleuren (Lichte kleuren, donkere kleuren enz.): Turquoise (Of hoe je het ook spelt) of appeltjesgroen, graag met een andere vrolijke kleur.
Plaatjes (Wat voor plaatjes wil je er op hebben, je kan me ook plaatjes uit je dagboek geven die erin kunnen!?): Graag plaatsjes van de Anime/Mangaserie Gals! (Anime heet Supergals!) graag van alledrie de hoofdpersonages: Aya, Miyu en Ran.
Wat wil je (Signature, avatar ..) : Signature
Grootte (Voor in je onderschrift: 500X150 Max. Avatar voor hier: 100X100 Max.): 450x100 lijkt me wel mooi.

ik hoop dat ik niet teveel eisen heb gesteld :S Anders kan je dat nog altijd zeggen :laugh

Xxx van mij

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op ma 23 aug 2010, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie