Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 76 van 250

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt

Pff ik moest even naar de fietsenmaker, snelbinders kopen want de mijne zijn afgelopen jaar gestolen op school en als ik boeken moet gaan halen heb ik ze nodig...
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Wat wil je kwijt

Ik ben een huis aan het bouwen voor SVZGA alleen het is een beetje een chaos op mijn kavel. :fluit
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Wat wil je kwijt

JustMyLife schreef:@Jeremy: Gewoon negeren, of anders tegen ze zeggen dat "gay" in het Engels eigenlijk vrolijk is. Dat is het eigenlijk, maar mensen hebben er later homo van gemaakt. Als je er niet op in gaat helpt het ook, dan worden ze het sneller zat.

-.-

Paprikachips is echt lekker.
Hmm...Wel lekker, maar ik hou meer van Chillichips :wub :wub :wub :wub (Sensations!! :love )
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Wat wil je kwijt

Chips?
Omg ik was het bijna vergeten !! Ik heb gisteren chips gekocht maar nog niet kunnen eten. Ga ik vanavond na het eten doen als k terug mag eten whaha :P

ps: Ik hou van de onion chipssmaak :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Wat wil je kwijt

hee allemaal,

ben weer terug van frankrijk (na een rit van 10,5 uur :S), lekker de afgelopen week met bijna 40 graden in de zon gelegen :D.
Zijn er nog belangrijke dingen hier gebeurt :P? Want ik moet ook nog 250 mailtjes doorlezen (Spam is al weggefilterd :P). En moet hier in mijn kamer nog de rotzooi opruimen.

Maargoed verder alles goed hier met iedereen :P
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat wil je kwijt

kaskai schreef:hee allemaal,

ben weer terug van frankrijk (na een rit van 10,5 uur :S), lekker de afgelopen week met bijna 40 graden in de zon gelegen :D.
Zijn er nog belangrijke dingen hier gebeurt :P? Want ik moet ook nog 250 mailtjes doorlezen (Spam is al weggefilterd :P). En moet hier in mijn kamer nog de rotzooi opruimen.

Maargoed verder alles goed hier met iedereen :P
er is niks gebeurt: je hebt niks gemist hoor

(behalve dan erg veel De Sims nieuwtjes) :lol

welcome back xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: Wat wil je kwijt

Welcome back. [a']


AAAAAH MORGEN VOSSENJACHT IN DE STAD! =DDDDDDDDDDDD Heb er echt zin in. Leraren raar verkleed, en dan moet je ze zoeken. :lol handtekening vragen en zo veel mogelijk verzamelen. [a'] Geniaal. :D Heb superleuke klas. (: Vandaag djembe & vrij trefbal gedaan &zo. Liefde voor introductieweek. ;3

& Heb nice rooster. =D Maandag & vrijdag leuke dagen, dus leuk beginnen en leuk eindigen. Maandag tot donderdag 1e tot het 7e & vrijdag 1e tot het 6e. Alleen maar les. >< Hopen voor uitval. [a']
Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Wat wil je kwijt

dankjulliewel allemaal daarvoor ja xD

ik heb in de auto al een heel script geschreven voor een nieuw dagboek :D alleen nu nog even tijd zoeken om sims te spelen xD

Weergave- en sorteeropties

Gesloten