Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 147 van 250

Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Wat wil je kwijt

Jeej, donderdag met alle brugklassen van mijn school naar het archeon!
Dat zijn dus in totaal zo'n 40 brugklassers.
Eigenlijk 39 dacht ik...
Hmm.. Vreemde rekensom.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat wil je kwijt

ga vrijdag ook op excursie, met alle havo&vwo 3 klassen naar Oorlog en verzetsmuseum in Overloon. Das echt vet ver :(
Maar wie weet zit ik wel met een paar vriendinnen van de havo in de bus :) en anders sowieso met me eigen klas-vriendinnen :)
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat wil je kwijt

@Mastvlag: archeon, vind ik niet zo heel leuk(tis dichtbij mijn huis, okay dichtbij is te dichtbij iig wel in Alphen a/d Rijn waar ik ookwoon :P) nuja veel plezier iig :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Wat wil je kwijt

Ohnee, mijn tab-toets doet het niet in Sims. (Ja, ik zit wel in de speel-modus) :S
Misschien dat opnieuw opstarten help, maar dat duurt zo lang. :P

EDIT; hij doet het alweer. raar ding. 8-)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Wat wil je kwijt

Arme jij xD. Mondharmonica :P...
Ik heb eindelijk mijn foto ingeleverd, ik ben niet super tevreden, dus ik hoop maar dat het goed genoeg is voor de volgende ronde..
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Wat wil je kwijt

:) net repetitie weekend gehad van schoolorkest...
in anderhalve dag 10 uur gerepeteerd... XD mijn bovenlip is nu dood...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Wat wil je kwijt

Ik ben zenuwachtig voor dinsdag. Onze school organiseert elk jaar voor havo/vwo 4 een studiereis naar Londen, Parijs of Berlijn. Een dinsdag vertrekken we en ik ben de enige van mijn vriendengroep die naar Berlijn gaat :( . Maar ach, ik ken wel wat mensen waar ik opzich wel mee op kan schieten en die ook naar Berlijn gaan. Dus hopelijk gaat dat goed tot zaterdag. Ik ben ergens wel blij dat ik niet naar Parijs ga. Er zijn de laatste tijd best veel berichten over een mogelijke aanslag daar :S
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt

OMFG! Mijn moeder heeft mijn topo weggegooit en die moet ik voor woensdag kennen! Dus nu moet ik hem opnieuw vragen. :o
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat wil je kwijt

Oeeh die is cool :love

Vandaag mijn eerste softbalwedstrijd gewonnen!!
De tegenpartij was wel erg onsportief zeg. Maarja, zij waren vorig jaar kampioen en dit keer hebben ze verloren van het slechtste team van de competitie xD :lol
Maarja, ik heb echt lol gehad. De teamspirit zat er echt goed in vandaag, en dat kon je merken! Op een gegeven moment stond het 12-11 voor ons. Wij helemaal blij: De laatste slagbeurt was afgelopen en we hadden gewonnen! Het was 2 minuten voordat het tijd was om te stoppen, en normaal gesproken wordt er dan geen nieuwe inning meer gespeeld. Na lang overleg heeft de scheidsrechter gezegd dat de tegenpartij nog een slagbeurt mocht spelen, maar wij niet! Gelijk ontstond er hoge druk onder ons. Wij mochten niemand het thuishonk laten halen! Iedereen begon aan zichzelf te twijfelen, wij zijn maar beginners. Zal het ons lukken? Ja hoor! 3 nullen, waaronder een prachtige vangbal! Onze dag kon niet meer stuk. Zelf moest ik een paar traantjes wegpinken. We hadden zo hard hiervoor gewerkt, en nu was het ons eindelijk gelukt!
Toen ik thuiskwam heb ik mezelf verwend met een heerlijk warm bad mét badschuim...

Weergave- en sorteeropties

Gesloten