Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 130 van 250

Gebruikersavatar
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4424
Lid geworden op:
do 22 okt 2009, 00:42

Re: Wat wil je kwijt

Spiderlady schreef:Of weet misschien iemand hoe ik de oude vertrouwde skins weer terug kan krijgen?
Geen idee hoe ik gedownloade skins kan verwijderen, ik kan verder alles vinden en verwijderen, maar skins? :?
Heb je de sims 3 dashboard tool? Zo ja sorteer dan op type. De skins zijn meestal te herkennen aan texture replacement. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt

Jippie 2e generatie is geboren van mijn dagboek!


De naam is Mick Paris!
Alleen vertel ik het nu, alleen de kleine Mick is nu nog effe niet te bewonderen. :$
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Wat wil je kwijt

Zemm schreef:@caesar mods installeren gaat gewoon het zelfde als .package bestanden.
Allee.n ik weet niet zo 1 2 3hoe dat moet op een mac(toch?)
dat is juist, ik heb idd een mac
maar hoe weet je dat :p

dan stel ik m'n vraag anders:
"waar vind ik een handleiding voor packages te installeren nuweer ;o ? "
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Wat wil je kwijt

-LotsOfNothing- schreef:
Spiderlady schreef:Of weet misschien iemand hoe ik de oude vertrouwde skins weer terug kan krijgen?
Geen idee hoe ik gedownloade skins kan verwijderen, ik kan verder alles vinden en verwijderen, maar skins? :?
Heb je de sims 3 dashboard tool? Zo ja sorteer dan op type. De skins zijn meestal te herkennen aan texture replacement. ;)

hmm das een goeie ^^ ik zal nog wel even de nieuwste versie moeten downloaden van de dashboard tool ;)
Ik was trouwens van plan om m'n spel zelfs opnieuw te installeren, maar zolang ik idd dingen kan oplossen met de dashboard tool, dan ben ik blij! :)
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Wat wil je kwijt

Omgg dit wil ik nog ff kwijt,
gisteren was ik met de nieuwe gsm van mijn papa te prullen. Ik wilde me omdraaien om naar de woonkamer te gaan. De deur stond halfopen en ik kijk nog steeds op het schermpje. BAMM met mijn hoofd tegen de rand van de deur. Auww, nu heb ik een bultt op mijn voorhoofd, en morgen is het fotodag !
Leuwk hé :klap
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten