Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Wonderen...bestaan ze of bestaan ze niet?

Hallo,

Ik hoef denk ik niet uit te leggen wat wonderen betekend haha. Maar geloven jullie daar in? Ooit zelf één meegemaakt of heeft één van je vrienden/familieleden ooit één gehad?

Ik heb er wel ooit één gehad op hele jonge leeftijd, maar ik weet niet meer waar het over ging. Moet ik snel weer eens vragen aan mijn moeder want die vertelde het mij vroeger.

Hoe denken jullie erover?
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Wonderen...bestaan ze of bestaan ze niet?

ligt eraan wat je een wonder noemt...
ik heb wel iets bijzonders meegemaakt;

Mijn vader was een keer geel (gezicht) en toen moest hij van mijn moeder een afspraak met de dokter maken. Dat deed ie en de dokter verwees hem door naar het ziekenhuis. Daar kreeg hij het bericht dat hij moest blijven... een paar dagen later kregen we het bericht dat hij kanker had op een plek waar het niet te genezen was...

Terwijl ik altijd, hoe onmogelijk de situatie soms ook is, blijf voelen van: het komt goed, maar nu had ik alle hoop opgegeven...

een paar weekjes later kregen we het bericht dat ze een kijkoperatie uit zouden voeren, en als er geen uitzaaïngen gevonden zouden worden, zouden ze toch nog proberen te opereren. Er werden geen uitzaaïngen gevonden en de dag voor kerst 2009 werd hij geopereerd. Tijdens de 14 uur durende operatie werden er een paar cellen naar het lab gestuurd.

De operatie was geslaagd :)

een maand later kregen we de uitslag van het lab: niet echt kaner, maar een hele dikke ontsteking, als ze die hadden laten zitten was het wel kanker geworden... Die dokter zij toen: "dit gebeurt eens in de 3 tot 5 jaar, 1 op de 100 patienten overkomt dit..."

Wat ook gek was, diezelfde week hadden we met de klas een stuk gelezen over Richelle Laurijsen, die de actie Kanker verziekt je taal opgestart heeft.

...

Sindsdien kan ik dus écht niet tegen het woord kanker dat als scheldwoord word gebruikt... :S

Ik weet niet of dit als wonder word beschouwd...
:P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
434
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 21:07

Re: Wonderen...bestaan ze of bestaan ze niet?

revolutionart schreef:vraag jezelf liever af wat een Wonder nou precies is ;)
Kun jij mij vertellen wat voor jou een wonder is? Wat voor jou een wonder is hoeft dat voor een ander niet te zijn.
IN mijn ogen bestaan wonderen en ik heb er ook meegemaakt.

Omdat wij een tijdje dakloos waren, woonden we bij een familielid in. Dat ging niet altijd even gezellig. Op een dag kwam ik een vrouw tegen op een jaarmarkt, ze gaf mij een bloem met de boodschap:

"zet deze bloem op een vaas, als ie gaat bloeien krijg je dat waar je het meest behoefte aan hebt"

Sceptisch als ik was heb ik de witte roos toch in een vaas gezet bovenop een kast.
Ik keek wel eens naar de roos en wilde hem eigenlijk weggooien maar iets weerhield me.

Na anderhalve week stond de roos in bloei en op die dag kregen we bericht dat we een woning kregen.
Terwijl we eerst te horen hadden gekregen dat het nog wel een half jaar kon duren.

Sinds die tijd hebben witte rozen voor mij iets heel speciaals :bloemetje
OMG, ik ben tante geworden
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Wonderen...bestaan ze of bestaan ze niet?

Essel schreef:Mwah, weet ik ook niet :$

Maar dat is wel heel bijzonder!! :D Gaat het nu weer helemaal goed met hem?

De actie van Richelle vond ikook zo goed, ik ben ook tegen het schelden met kanker hoor!
Ja het gaat nu gelukkig weer goed...
Als het wel echt kanker was geweest moest hij nog 5 jaar onder controle staan, nu maar 2 jaar :D

@elodie: dat noem ik wel een wonder ja! :bloemetje
Afbeelding
Voske
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
di 24 nov 2009, 21:26

Re: Wonderen...bestaan ze of bestaan ze niet?

Door een auto van 80km/u aangereden worden en vervolgens alleen spierpijn te hebben in je rechterbeen. Dat is een wonder. Zelf meegemaakt.
ERROR: Het opgevraagde onderschrift is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie