Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

40 berichten • Pagina 1 van 2

Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

waar krijg jij de slappe lach van?

Het leek me leuk om een topic aan te maken waar je de slappe lach van krijgt
Ik zelf krijg de slappe lach van geer en goor en als mn kat (ze is twee maar te klein voor der leeftijd) van de vitrine kast valt en als mn vriend s'avonds fifa speelt en mn katten de tv aan aanvallen haha :D
Afbeelding
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: waar krijg jij de slappe lach van?

Hahaha erg grappig vooral die van de titanic :swing ik kreeg gisteravond nog de slappe lach toen ik een recept ging inspreken op de lijn van mijn huisarts de 1e keer kwam ik niet verder dan 4 x sorry en ruim 5 min de slappe lach en de 2e keer heb ik na 7min lachen en proberen te praten eindelijk mn recept doorgegeven :P
Afbeelding
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: waar krijg jij de slappe lach van?

ik kreeg vandaag de slappe lach toen mn vriend en ik boodschappen waren gaan doen en iemand toiletpapier op straat liet vallen vriendlief reed erover heen met onze auto met als gevolg dat het toiletpapier plat was die man keek niet zo blij.. en vriendlief en ik hadden de slappe lach hahaha:P
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: waar krijg jij de slappe lach van?

Ik krijg de slappe lach van Laurel en Hardy filmpjes en van als ik zonder dat ik het door heb spreekwoorden zeg. Al krijg ik dan niet de slappe lach in min=jn eentje. En van een van de grappige opmerkingen van Gandalf in de extended version van Desolation of Smaug.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: waar krijg jij de slappe lach van?

ik krijg de slappe lach van iemand bij ons in de klas, echt een kneus.. xD die probeert altijd grappig te zijn enz. soms is hij het wel maar vaak is het irritant.. maar ik weet nu 70% dat hij naar een andere school moet :P
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: waar krijg jij de slappe lach van?

ik kreeg net de slappe lach mn vriend ging douchen en ik ff tv kijken:P hoor ik kneens neee dus ik kijken stond mn vriend daar met zijn sokken onder de douchen ik heb het uitgeschreeuwd van t lachen hahahaha:P
Afbeelding
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: waar krijg jij de slappe lach van?

mijn kat die apporteert zo schattig hoe ze dan waggelend aangerend komt :P zeker als met der roze muisje tegen de bank op rent of over der eigen pootjes struikelt :P

^idd ollie :P haha tegen een schuifdeur op lopen geweldig :D :lol

Laatst gewijzigd door Tijger op zo 16 nov 2014, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: waar krijg jij de slappe lach van?

Over iemand, hé Tijgertje1 :laugh :laugh

En, oke uitleg:
wij waren net nog in belgië (boring.) bij de Mac donalds, ik en een paar andere stonden bij de ingang. Melissa (ik gebruik een fake naam i.v.m privacy) was even buiten aan het roken en toen ze naar binnen wauw knalde ze tegen de schuifdeuren aan xD ze ging blijkbaar niet snel zat open, zag er super droog maar grappig uit, haha :P (het waren glazen deuren) en toen had ik de slappe lach. :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie