Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

61 berichten • Pagina 2 van 4

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Emotie Topic

Geergerd.. En slaperig owja en afwachtend/hopend. (Ze zeggen morgen regenachtig weer dus ik hoop dat ik morgen niet buiten hoeft te gymen want we moeten rennen en rugby doen.. )
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Emotie Topic

boos :cursing

verklaring:

Afbeelding


naam van een chatgroep op facebook.... :glare


en nee er staat niks positief waarschijnlijk.



v oh, ze lieten me altijd al wat links liggen in de klas, maar sinds maandagavond is het meer op pesten gaan lijken, en dan vooral via facebook....

Laatst gewijzigd door gitte2001 op wo 24 sep 2014, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Het Emotie Topic

^Is dat niet cyberpesten? (Als ze je daar uitschelden, wat waarschijnlijk zo is als je de naam ziet)
Je kan ze daarvoor aanklagen bij de politie

^ Nou, dan zou ik er nu iets tegen doen voor het uit de hand loopt, ik ben zelf niet echt gepest op school(wel beetje op een zomer speelplein, maar dat viel denk ik wel mee. Paar stomme kinderen die me expres pijn doen, ach jah, kwas toen 8 ofso) maar wel iemand op onze school in het 1ste midddelbaar. Allemaal haatberichten stonden er op z'n facebook profiel, helaas voor de pester was de gepeste bevriend met een leerkracht en die zag dat allemaal. Dus tijdens Zedenleer/godsdienst/islam zaten we allemaal bij elkaar. En dus de gepeste, pester en die leerkracht hebben afgesproken dat als hij nu niet stopt dat ze de politie gaan aanschakelen, want pesten/cyberpesten is eigenlijk een misdaad en dat wordt echt niet licht aangepakt. En desnoods zou bij jou zou ik eerst een leerkracht(klastitularis/mentor ofso) inschakelen. Hopelijk zijn het niet z'n mensen die het hun niet aantrekt, zulke mensen heb je ook natuurlijk. Maar als het niet stopt is de politie altijd een optie.(Tlijkt miss heel radicaal van meteen naar de politie te gaan, maar pesten/cyberpesten hoort niet, er zijn al genoeg zelfmoorden gebeurd :S )

En ik ben hongerig :drool

Laatst gewijzigd door SimsDreams op wo 24 sep 2014, 15:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Emotie Topic

Nergens meer boeiend/ nergens meer om gevend, Moe, nergens zin in, beetje woedend maar ook weer een beetje blij door mijn nieuwe screens.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Emotie Topic

Trots, en blij :D


je fouten toegeven om een 2e kans te krijgen op een site en dan terug goed verwelkomt te worden is gewoon vééél beter dan nepaccounts maken die ik dan toch meteen ontdek en ik verklik ze meteen xD

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 16 okt 2014, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie