Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

211 berichten • Pagina 2 van 11

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het WistJeDat? topic

WistJedat ik heel erg slecht vrienden kan maken, ik zie namelijk niemand snel als vriend of vriendin, iemand die bevriend is met mij is iemand waarvan ik zeker weet dat die voor mij klaar zal staan en andersom.
WistJedat Ilja een ontzettend grote troost is als je je rot voelt en beter gezelschap is als een mens.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het WistJeDat? topic

Wist je dat ik al 18 jaar ben en nog nooit een relatie heb gehad :S

V, Probeer je me nu jaloers te maken? :P Vrouwen kunnen altijd een relatie krijgen

VV, Psst Ik ben ook geen topmodel 8-) xD

Laatst gewijzigd door Koen op ma 25 aug 2014, 16:41, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het WistJeDat? topic

^^
Psst ik ben al 16 en heb ook nog nooit een relatie gehad. Maar ik ben dan ook niet de knapste haha

WistJeDat ik het gedeeltelijk nog steeds niet besef dat ik mijn opa nooit meer zal zien?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het WistJeDat? topic

^ zo knap ben ik ook niet, ik heb donker oranje haar.. en daar ben ik onzeker over omdat ik bang ben om weer nageroepen te worden..

Wist je dat... ik in het 1ste van de middelbare best vaak nepziek ben geweest omdat ik gewoon zo geen zin in school had? en dat ik nu bang ben dat het dit jaar weer gaat gebeuren omdat alles weer anders is..

v tja, en als van die aso's het zeggen dat zeg je dat niet hoor..

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 25 aug 2014, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het WistJeDat? topic

Koen schreef:Wist je dat ik al 18 jaar ben en nog nooit een relatie heb gehad :S
ik ook :'3
so youre not alone :3

Wist je dat ik gister en eergister best blij was dat k een (voor mij) hoge noot eindelijk kon doen, aangezien k die eerst niet kon halen

Wist je ook dat ik voor t eerst een fan(?) ben van een Amerikaanse acteur die zo'n 10 jaar en cm ouder en langer is dan ik
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het WistJeDat? topic

@ Koen en Simmielove; Wist je dat ik al 19 ben en nog nooit een relatie heb gehad xD Ik maak me er maar niet druk over. En ik ben zeker ook geen topmodel xD

Wist je dat een grote reden voor het bovenste weetje is dat ik hartstikke verlegen ben :sweatdrop En net als Lestis ik niet eens zomaar een PM uit het niets durf te sturen naar iemand.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het WistJeDat? topic

^ik durf dat wel. maar er zijn maar 5-4 mensne op de site die dan ook degelijk reageren...


wist je dat....ik in de lagere school
1. ofwel uitgelachen werd (een van die redenen: ik speelde in het 6e leerjaar (groep 8 ) nog met barbiepoppen...)
2. of genegeerd werd

en ik nu, bijna in het 2e middelbaar, ik het niet meer doorheb als dat gebeurd omdat ik me er gewoon niks van aantrek. het enigste waar ik niet tegen kan is als iemand zegt dat ik stil ben...dan kan er een overstroming door tranen komen :sweatdrop

Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 25 aug 2014, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het WistJeDat? topic

wist je dat.. er best veel wistjedatjes zijn en dat er best veel verlegen mensen hier zijn, eigenlijk best fijn, jullie weten hoe het is. (en ik ook, of course) :)

en..

wist je dat.. ik vroeger op de basisschool in groep 5 ong. ook altijd niemand had en dat ik maar bij mijn zus ging zitten. gelukkig kreeg ik een beste vriendin in groep 6, daar deed ik alles mee.

en..

wist je dat.. ik gewoon ineens als ik ergens aan denk (iets leuks thuis ofzo) en dat ik dan ergens alleen op school ben dat ik gewoon soms ineens kan gaan huilen.. maar ik probeer het altijd op te houden..
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het WistJeDat? topic

wist je dat...ik, zoals ik al zei, me er niks van aantrek als iemand me uitlacht maar ik uren kan huilen als iemand zegt dat ik stil ben of me gewoon opzij duwt alsof ik er helemaal niet sta? daarom wil ik soms wat (te) veel aandacht, dat je ook hier ziet, dan val ik op en weet ik zeker dat ik geen lucht ben.


edit: bij deze de verklaring van mijn aandachttrekkerij die er soms misschien wel is.
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het WistJeDat? topic

Wist je dat een goede vriend belangrijker is dan een relatie?

Wist je dat ik 2 uur niet in dit topic had gekeken en er nu opeens veel meer reacties staan? En wist je dat ik daar van schrok? xD

Wist je dat ik lekker veel kan babbelen maar niet in een grote groep? En wist je dat ik het niet erg vind om een PM te sturen?

Laatst gewijzigd door Koen op ma 25 aug 2014, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie