Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

211 berichten • Pagina 3 van 11

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het WistJeDat? topic

Wist je dat,.. ik me vroeger ook best heel verlegen was,..
maar dat door mijn huidige opleiding best goed veranderd was doordat k niemand kende en je begon met een kleine groep(8 mensen per groepje) en je zo dan makkelijker comfortabel kon worden in een klas van 21~ mensen
en stage hielp ook, doordat k niet elke dag met dezelfde mensen werkte

so, je mag dan nu nog wel verlegen zijn, maar het kan altijd goed komen!

Wist je ook dat ik eigenlijk over mn hele lichaam een droge huid heb en k daardoor vaak jeuk heb
zoals bijvoorbeeld eergisteren had was mn buik heel erg droog en toen had k t ingesmeerd en begon t te irriteren en te jeuken en ik was verbaasd dat k niets open gekrabd had met m'n redelijk lange scherpe nagels..
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het WistJeDat? topic

^ Daar heb ik ook last van xD haha. Maar dat betekend dat je je goed op je gevoel voelt bij die mensen :D

Wist je dat ik het leuk vind om te zien dat iedereen hier zo open is over het delen van persoonlijke dingen.

En wist je dat ik zeer snel gestresst raak en daardoor af en toe een complete breakdown heb. Vooral tijdens mijn studie is dat erg. Dan zie ik geen lichtpuntje meer in van de hele situatie en raak ik eigenlijk totaal in paniek :sweatdrop
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het WistJeDat? topic

^^ dat heb ik ook charlotte! In groep 8 kletste ik blijkbaar veel te veel met mijn beste vriendin en dus werd ik de klas uitgestuurd xD

V of je denkt dat je er niet goed op staat, net zoals ik.. :P

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 25 aug 2014, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het WistJeDat? topic

^ Geloof me, meestal sta ik er niet goed op. Heb anderhalf uur lopen zoeken naar een nieuwe profielfoto voor op Facebook. Uiteindelijk had ik er een gevonden xD

Wist je dat ik nooit goed op foto's sta? Dat is namelijk ook de grootste reden waarom ik nog steeds geen selfie in post-jezelf topic heb gezet. In het echt ben ik gewoon veel mooier xD

Laatst gewijzigd door Koen op di 26 aug 2014, 18:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het WistJeDat? topic

WistJeDat ik een hekel heb aan schoolpauzes, weet nooit bij wie ik moet gaan staan :$
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het WistJeDat? topic

^ja! dat heb ik dus ook altijd, ik ben bang dat ik daar ergens maar alleen daar sta.. net zoals vandaag dan zie ik wel bekenden van mijn oude klas een beetje lopen maar ja.. beetje een "Awkward moment.."

wistjedat... ik morgen weer zo'n domme georganiseerde sportactiviteit heb van 1 uur tot 3 uur.. ik haat van die activiteiten.. en dan is het buiten.. waarom is het dan op die dag weer zo'n lekker weer!?
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het WistJeDat? topic

Wist je dat... een google maps navigatie op je mobiel harstikke handig is op de fiets? het is net een tomtom en met oortjes hoor je gewoon terwijl je fietst (en muziek luistert) "sla rechts af." "naar 200 meter linksaf slaan" :D
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het WistJeDat? topic

wist je dat...ik plots ontdek dat er al een sims4 dagboeken gedeelte is? zolang de sims3 dagboeken maar niet vergeten worden als sims4 uit is, zullen mijn Doylehtjes niet zo leuk vinden :glare (ik ga nog hééél lang verder met ze gaan, dus...)
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het WistJeDat? topic

^ Je hoeft je geen zorgen te maken dat ik de Doylehs laat vallen, dus stop met het lezen ervan. Want dat blijf ik trouw volgen :knuffel

Wist je dat ik ook als er sims 4 dagboeken komen ook de sims 3 dagboeken die ik leuk vind blijf volgen?
En wist je dat ik ook als ze leuk zijn af en toe een sims 2 dagboek lees?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het WistJeDat? topic

Wist Je Dat ik me erger aan mensen die zich niet aan simpele regels kunnen houden.

Wist Je Dat ik erg slecht ben in samen werken.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het WistJeDat? topic

wist je dat...ik over 3 dagen nu op school zit? :scared ach ja, als school terug begint komen er ook terug goeie programma's op tv, en ik heb een suuuuuuuuuuupermooi rokje om aan te doen op 1 september :D


wist je dat...ik stofzuigen leuk vind?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie