Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

211 berichten • Pagina 4 van 11

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het WistJeDat? topic

^ Alvast gefeliciteerd!

wist je dat... ik nu lekker weekend heb en dat ik vanavond weer voor 1 euro naar de biosscoop ga :P de film Into to the storm :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het WistJeDat? topic

Wist Je Dat ik geen flauw idee heb bij wie ik in de pauzes moet gaan staan, en ergens je huiswerk maken mag ook niet ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het WistJeDat? topic

^ Is de mediatheek (of hoe het op je school ook heet) niet open in de pauzes? Bij mij was de mediatheek altijd open, dus als je geen zin had in drukte ofzo, dan kon je in de studieruimte gaan zitten van de mediatheek. Moest je wel altijd oppassen met eten, want dat mocht eigenlijk niet daar :sweatdrop

@ Koen: Alvast gefeliciteerd! :D

Wist je dat 4 september Expeditie Robinson weer begint en ik daar zin in heb :swing Kijk het de afgelopen jaren steeds!

Wist je dat ik erg onzeker ben over mijn eigen kunnen. Dat ik zowat altijd zeg dat ik het niet kan of dat ik er te dom voor ben... En dat terwijl ik toch altijd goede cijfers heb gehaald en alles. Misschien ben ik te perfectionistisch.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het WistJeDat? topic

^ oooo schaam je!! (ahha, grapje) en ik speel ook nooit meer sims, enkel alleen voor mn creaties, maar dadelijk sims 4 weer veel :)

wist je dat... ik me verveel, het is echt grijs weer buiten.. maar ik heb net lekkerbekjes op :P
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het WistJeDat? topic

Wist je dat ik van gezelligheid hou, maar me ook uitstekend kan vermaken als ik in mijn eentje ben?
En wist je dat ik probeer een reis naar Nieuw-Zeeland te winnen om de eerste officiële vertoning van de derde hobbitfilm te gaan kijken met Peter Jackson? (de regisseur)
En wist je dat ik ook stiekem hoop Martin Freeman te ontmoeten? :fluit

\/ klopt. XD En dan vooral fan van Martin Freeman (Bilbo)

Laatst gewijzigd door charlotte op zo 31 aug 2014, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het WistJeDat? topic

@Imme
Nope die sluit ook.

Wist Je dat, mijn agenda nu helemaal af is. Heb er zelf foto's opgeplakt, moest alleen nog van dat doorzichtige kaftpapier op, maar als dat fout vouwt kan je t niet meer loshalen, gelukkig ging alles goed!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het WistJeDat? topic

wist je dat...ik gok dat de gemiddelde grootte van de meisjes uit mijn klas 1.63 is en die van de jongens...1.55 ofzoiets xD als het niet minder is :fluit ik denk dat er geen enkele jongen in mijn klas is die groter dan mij is...in in heel het 2e middelbaar bij mij op school...6 ofzo :?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het WistJeDat? topic

Imme schreef:Wist je dat ik erg onzeker ben over mijn eigen kunnen. Dat ik zowat altijd zeg dat ik het niet kan of dat ik er te dom voor ben... En dat terwijl ik toch altijd goede cijfers heb gehaald en alles. Misschien ben ik te perfectionistisch.
Same here, ik schat altijd een 5 of 6 in qua cijfer en dan heb ik een 7 of hoger :$

Wist je dat ik schijt ziek word van mijn onhandigheid? ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Het WistJeDat? topic

gitte2001 schreef:wist je dat...ik gok dat de gemiddelde grootte van de meisjes uit mijn klas 1.63 is en die van de jongens...1.55 ofzoiets xD als het niet minder is :fluit ik denk dat er geen enkele jongen in mijn klas is die groter dan mij is...in in heel het 2e middelbaar bij mij op school...6 ofzo :?
Haha, wacht maar, komt nog wel ;) Ik zit nu in de derde, en dan krijgen die jongens echt een groeispurt :thumbsup

Wist je dat ik deze zomervakantie voor het eerst gezoend heb :$

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie