Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Wat ga je doen in de vakantie?

Ik hoop dat ik werk vindt en dan kan ik in de vakantie gaan werken :P zo niet ga ik eens vragen aan mijn ouders of we den Frankrijk eens kunnen bezoeken voor een weekske ofzo :) voor de rest ga ik gewoon met vrienden hangen enz.. Veel van mijn vrienden gaan dit jaar niet op vakantie, wat heel mooi uitkomt :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Wat ga je doen in de vakantie?

Ik ga in de vakantie...Eerst een week Italië, aan het Lago Maggiore, en simsen, andere spelletjes, op het forum werken, koffie zuip- ehh..drinken, kranten bezorgen, water drinken, cactussen kweken, eendjes voeren, gitaar spelen, etc.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Wat ga je doen in de vakantie?

caesar11111 schreef:ik ga in de vakantie naar SLOVENIE
nog nooit naar toe geweest
ieman anderswel :d

Nee..

Ik ga in de vakantie... Simsen, sims3nieuwsen, op vakantie naar zweden 2 weken, afspreken met vriendinnen, muziek luisteren, naar het strand, zwemmen, slapen in een hangmat in de zon, lezen, tijdschriften lezen, picture models (hoopik), tekenen, denken aan leuke dingen, zonnen, en veeeeeeeeel meer!!
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Wat ga je doen in de vakantie?

Essel schreef:Jhaa, ik kan opzich wel goed tekenen. Ik teken vaak met mijn zusjes topmodel. Ikweet neit of je dat kent... :S En ik teken ook portretten.
Laat maar zien als dat mogelijk ik, ik ben hééél nieuwsgierig!
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Wat ga je doen in de vakantie?

Essel schreef: sims3nieuwsen
Is dit een nieuw werkwoord? :blink

Ik ga in ieder geval op vakantie in Frankrijk met mijn ouders. Wellicht ga ik nog een keer ergens heen met vrienden, maar dat is nog niet zeker.

Verder ga ik zo weinig mogelijk aan school denken, maar zal waarschijnlijk toch moeten omdat ik tijdens de vakantie de laatste puntjes op de i moet zetten voor mijn stage in Spanje waar ik in September mee begin.

En verder..., moet ik natuurlijk voor S3N het nodige doen. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie