Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

465 berichten • Pagina 2 van 24

Kyta

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

enne patricia ze is echt heel lief....hoef je niet bang voor te zijn.. :wink:

een kleine tip...mensen die bang zijn,knipperen vaak met de ogen...dat is nu eenmaal biologisch ingesteld bij de mens... voor katten betekend dat, dat je ze lief vind...in katten taal..probeer daar eens op te letten...daarom komen katten ook altijd naar je toe...
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

Ik heb eigenlijk teveel dieren om allemaal foto's van neer te zetten :oops: . Ik kan er zo wel een paar héle leuke fotootjes erbij zetten hoor (als het lukt natuurlijk :P)!
Maar wij hebben dus :
1 hond (golden Retriever)
2 katten
2 konijnen
2 paarden (shetland-welsch en een Fries)
4 geiten (waarvan 2 in april geboren :D)

Zoals je ziet is het dus een gezellige beestenboel bij ons.

[wijziging] Het is me gelukt om foto's te plaatsen :D:D Ze staan hieronder :P

Laatst gewijzigd door Claudia op vr 04 sep 2009, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
ilja2106
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
ma 31 aug 2009, 23:16

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

hallo...
waar is die mooie hond gebleven we zagen net stiekem een mooie foto van een hond die ik graag zou willen knuffelen en wat een scheet van een kat had net het zusje van sally kunnen zijn de geiten zijn ook erg mooi :mryellow:!! :mryellow:!!
Gebruikersavatar
Saarsel
Snackventer Snackventer
Berichten:
94
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:03

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

Ik heb geen 'scheet' van een huisdier. (Wat een titel :lmao: ) Had vroeger wel een kat. Dus hier een foto van...dramatic chipmunk! :eek:

Afbeelding

Lol. Dit is de kat van de buren:
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Als Alexander Altijdopweg bij je voordeur staat zit er maar 1 ding op: nooit opendoen!
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

AMSTERDAM - 's Werelds meest verdrietige hond is een grote hit aan het worden op internet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een Amerikaan zag het hondje zitten op de stoep voor een café in San Francisco. Hij nam een foto van het dier en plaatste deze op internet. Daar werd de kiek al snel veel bekeken omdat mensen het hondje, met truitje aan, zo zielig vonden.

"Hij keek rond en zijn ogen zeiden me dat hij op zoek was naar liefde. Ik probeerde em op te vrolijken en dat leek te helpen", aldus fotograaf Chris Michael in The Sun. Hij besloot het hondje 'Mr Newman' te noemen, naar acteur Paul Newman.

Hoewel de foto's al in 2006 werden gemaakt, werden ze pas onlangs wereldnieuws toen hondenliefhebbers ze via een mail begonnen rond te sturen. Al snel kwamen er veel reacties binnen op het beest. Er zijn zelfs mensen die schreven zo geraakt te zijn door de aanblik van Mr Newman dat ze naar de winkel waren gerend om ook een hond te kopen.

Het echte baasje van Mr Newman heeft zich nog niet gemeld.

Klik hier voor meer foto's van het beest.

Bron: De Telegraaf

:woot
Afbeelding
Gebruikersavatar
Starrats
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 14:57

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

Ik heb ook een aantal huisdieren :thumbsup Ik ben gek op dieren :wub

Konijn Kruimeltje en cavia Spikey.
Afbeelding

Kruimeltje word 6 in februari (dacht ik) En heeft in juni dit jaar zijn cavia maatje Dino verloren nadat ze 5 jaar samen hebben geleefd. :crying Dino zou deze maand 6 zijn geworden.
Afbeelding
Dino was geboren in diergaarde Blijdorp en zijn broer was ook zijn vader, dus ik wist dat hij niet zo heel oud zou worden. Hij is overleden aan kanker :crying En ik miss hem nogsteeds heel erg.
Daarom plaats ik hem ook even hier. :blush

Hier is een Foto van Spikey in zijn zomerkapsel :lol
Afbeelding
Spikey is 2,5 en komt uit het asiel. Toen we een maatje aan het zoeken waren voor kruimel wilde we net over gaan stappen op een 2de konijn toen hij ineens zijn koppie boven de bak van zijn kooi stak :lol Alsof hij wou zeggen "ik ben er ook nog" En Kruimel koos hem dus als maatje want ze gingen naast elkaar zitten en deden verder niks :lol En toevallig heeft Spikey dezelfde kleur als Dino had :huh Was ik eigenlijk niet zo blij mee, ook niet met dat lange haar :blush Maar kruimel wou hem als maatje dus dan werd hij dat ook.
Afbeelding
Nog 1 van kruimeltje:
Afbeelding
Kruimeltje is trouwens ook gehandicapt Er is iets mis met 1 van zijn achterpoten, die is altijd gestrekt. Kan je mooi zien in het begin van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=uVieLcEHOc8

Verder heb ik ook nog 3 verschillende soorten hamsters:
Russische dwerg hamster Mika, ze is deze maand 2 jaar en 2 maand geworden:
Afbeelding

Syrische hamster Lotje, zij is 1 jaar en 10 maand:
Afbeelding

En Chineese dwerghamster Billy Brown, ook al 2 jaar nogwat:
Afbeelding

En als laatste mijn 4 ratjes, allemaal dit jaar geboren maar in verschillende maanden. :wub
Clover:
Afbeelding

Sally:
Afbeelding

Flower:
Afbeelding

Goldie:
Afbeelding

dat waren al mijn babies :wub :blush
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie