Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

465 berichten • Pagina 21 van 24

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

Afbeelding

Sinds afgelopen oktober heb ik hondje Yoda (de creme eigenwijs kijkende waf) erbij. Hij werd me op straat gegeven door iemand die hem niet meer wilde. Yoda was toen nog geen jaar oud. Beau, die anders het niet zo op andere honden heeft, vind hem helemaal geweldig!
Moet wel toegeven dat hij een dominant manneke is, maar hij laat zich gelukkig wel bijscholen in hoe hij zich gedragen moet. :)

Op deze foto is Sharduul 11 jaar, Beau is 8 jaar en Sayeeda is 12 jaar. Yoda is nu ongeveer 1,5 jaar oud.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

Leuke dieren allemaal, en Billy kijkt grappig :P
Catlin, Shevens, zo'n shockband is toch dat het dier een elektrische schok krijgt? Dat is gewoon dierenmishandeling, vind ik...

V Mm, dan heb ik waarschijnlijk vroeger te vaak naar Animal Planet gekeken, daar waren ze toen in ieder geval nog wel D:

Laatst gewijzigd door marlinde op di 14 aug 2012, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

^ Veel mensen denken dat zo'n dier met een halsband een elektrische schok krijgt, maar bestaan die eigenlijk nog wel? Misschien kom ik nu een beetje dom over, maar ik zie nu alleen nog maar banden die een trilling geven. Het ziet er best wel zielig uit als de hond zo schrikt waardoor veel mensen denken dat het een elektrische schok krijgt. Die banden kunnen mensen zelf ook gewoon in hun hand nemen hoor. Soms is het gewoon nodig voor de veiligheid van de hond bijv. wanneer hij/zij de nare gewoonte heeft om achter auto's aan te rennen. ;)

Verder: Superlieve dieren allemaal! Ik moet eigenlijk ook eens een keer foto's van m'n kat plaatsen :p
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

JAmmer genoeg bestaan die banden nog. Ze worden vooral veel gebruikt voor honden in de beveiliging.

Perry is alweer bijna een jaar oud :O! Volgende maand wordt hij 1 :O En hij springt nu op de klerenkast in de slaapkamer.. om met mijn kartonnen plumbob te spelen. BAD KITTY.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

@Charge
Idd, wij hebben voor Ilja ook een soort slipketting genomen omdat ze anderszichzelf nog weleens op wil hangen, maar als ze dat nu doet doet het pijn en ze richt zich veel meer op degene met wie ze loopt.

Schattige diertjes allemaal!
Ilja die is al zo groot als een spaniel... O.O
Niet normaal hoe hard ze groeit zeg, ik ben echt benieuwd naar hoe groot ze wordt, want als ze in dit tempje door blijft groeien wordt ze echt groot!
Ze is al 14 weekjes. Tjonge wat gaat t hard.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

Laat ik mijn kitty hier ook eens droppen :3
Z´n naam is Rico en hij is 14 jaar :3 Alleen is hij ziekig en zal niet zo lang meer hier blijven :c Al had de dierenarts voorspeld dat hij nu al een jaar dood zou zijn, maar ik mocht gelukkig nog wat langer van hem genieten c: Anyways, dit is mijn schatje:

Afbeelding

Jaa, hij ligt zo altijd voor het toetsenbord, dat typt heel fijn enzo x33
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

@Linsey
Rico doet me aan mijn kat denken, Nelson, kweenie waarom, Nelson was een stuk dikker, haha. Hij lijkt er een beetje op met die witte vlekken :)

Net ff naar die eerste foto's van Ilja zitten kijken, je herkent die blik in de oogjes wel, maar wat is ze verandert zeg! Ze is zo veel groter geworden!
Afbeelding

(Ik was even naar buiten gegaan en dan wil ze mee ;3)

Afbeelding

Afbeelding

En Sem, niet te vergeten <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie