Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

465 berichten • Pagina 22 van 24

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

^
We hadden de smeerlap net gewassen, ze vindt het leuk dr kop in de openhaard te steken. En je bent niet de enige die haar wil knuffelen, Iedereen die ik tegen kom wil dat xD
Helaas heeft Ilja het niet van opschoot knuffelen, ze vindt het wel prima als ze mag bijten :roll

@Deem
Ik vind dr ook super mooi eerlijk gezegd, ik ben er benieuwd hoe ze euit ziet als ze volwassen is, op haar rug kan je het haar al zien, dat ik ook wat dikker en minder zacht. Ik kan niet wachten!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

Zo zit mijn kat echt vaak. Hij doet me met de die donkere vlekjes een beetje aan mijn kat denken ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Heb jij ook zo'n scheet van een huisdier...

Afbeelding

De laatste weken begin ik echt te merken dat Nana al 15 is. Ze wordt nu echt oud maar gelukkig is ze nog steeds wel vrolijk.

Maar ze ligt nu veel te slapen, is me soms kwijt als ik haar uitlaat omdat ze slechter ziet en hoort. En zo heeft ze wel meer ouderdoms kwaaltjes.

:knuffel
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie