Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

35 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Jet
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
164
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 00:16

Eurovisie Songfestival (:

Ja! Het Eurovisie Songfestival was er gister op! & Duitsland heeft gewonnen. Ik vond 't wel een leuk lied, maar ik vond dat er betere liedjes waren ^^
Wie heeft er gekeken? Vertel dan welk(e) land(en) jij het beste vond (:

Ik zelf vind heel veel liedjes leuk...

Laatst gewijzigd door Jet op ma 31 mei 2010, 22:59, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jet
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
164
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 00:16

Re: Eurovisie Songfestival (:

Uitslag:

1 : Duitsland
2 : Turkije
3 : Roemenië
4 : Denemarken
5 : Azerbeidzjan
6 : België
7 : Armenië
8 : Griekenland
9 : Georgië
10 : Oekraïne
11 : Rusland
12 : Frankrijk
13 : Servië
14 : Israël
15 : Spanje
16 : Albanië
17 : Bosnië & Herzegovina
18 : Portugal
19 : Ijsland
20 : Noorwegen
21 : Cyprus
22 : Moldavië
23 : Ierland
24 : Wit-Rusland
25 : Engeland

links naar de liedjes doe ik nog wel eens ^^

Laatst gewijzigd door Jet op zo 15 mei 2011, 15:30, 5 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Eurovisie Songfestival (:

de nederlanders moeten komen met iemand die jong, knap en goed kan zingen met een liedje van deze tijd
doe Jaap =D voor volgend jaar (H)
dan komen we wel verder dan dit :P
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Eurovisie Songfestival (:

Jet schreef:24 : Belarus (Is dat Wit-Rusland?)
Dat is idd Wit-Rusland.

Tja, ik heb het niet echt gekeken. Weet dus niet wie of wat, maar het Junior songfestival is leuker :D
Gebruikersavatar
Jet
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
164
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 00:16

Re: Eurovisie Songfestival (:

simcooper schreef:ik haat die sjaala lie sjaale la lied vreselijk ik ben blij dat ze niet door is
haha, inderdaad. maar ik denk dat heel erg veel mensen denken dat het een rot lied is, dus nog best wel logisch dat ze niet door is gegaan ^^

ik vond de uitslag een beetje jammer... de meeste liedjes die ik echt goed vond stonden onderaan, maar ja, dat is ieder's mening hè.

& idd, ik had wel verwacht dat wij veel punten zouden geven aan belgië & duitsland, maar 't blijkt niet, terwijl belgië wel zo'n mooi lied had hè! :D
Gebruikersavatar
Jet
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
164
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 00:16

Re: Eurovisie Songfestival (:

o0simsfreak0o schreef:de nederlanders moeten komen met iemand die jong, knap en goed kan zingen met een liedje van deze tijd
doe Jaap =D voor volgend jaar (H)
dan komen we wel verder dan dit :P
jaap! :love
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Eurovisie Songfestival (:

Die hele stemming bij dat songfestival klopt geen ruk van, allemaal vriendjes politiek.

En het lied van Nederland was indd barslecht. Er zijn al verschillende covers van het nederlandse liedje gemaakt, o.a een engelstalig "Sjalalie sjalala" en dat klinkt wonderbaarlijk genoeg WEL heel goed.

Helaas heeft de TROS voor volgend jaar al weer verzonnen om gewoon lekker Nederlands te blijven zingen :( Die mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd maargoed..

Het zou inderdaad beter zijn om bijvoorbeeld Jaap te sturen of Esmee Denthers ofzo. Dan komt Nederland ook eens door de voorrondes heen!
Gebruikersavatar
Jet
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
164
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 00:16

Re: Eurovisie Songfestival (:

Bakie schreef:Die hele stemming bij dat songfestival klopt geen ruk van, allemaal vriendjes politiek.

En het lied van Nederland was indd barslecht. Er zijn al verschillende covers van het nederlandse liedje gemaakt, o.a een engelstalig "Sjalalie sjalala" en dat klinkt wonderbaarlijk genoeg WEL heel goed.

Helaas heeft de TROS voor volgend jaar al weer verzonnen om gewoon lekker Nederlands te blijven zingen :( Die mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd maargoed..

Het zou inderdaad beter zijn om bijvoorbeeld Jaap te sturen of Esmee Denthers ofzo. Dan komt Nederland ook eens door de voorrondes heen!
hebben ze dat al beslist? jammer. ik zou wel weer eens een engels liedje weer willen horen. tenzij ze met een echt mooi nederlands lied aankomen...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie