Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

30 berichten • Pagina 1 van 2

Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Meeten <3

Heeft iemand hier wel is gemeet [dus iemand van internet ontmoet]? Met wie, wanneer? Ga je binnenkort meeten? Vertel het maarr. ;D

Ik heb zelf 2 april 2010 voor het eerst gemeet met beste vriendin van internet, andere site [punkypet, forum is gezellig rest is voor de kleintjes ;p], en dat was heel gezellig! We hebben anderhalfuur door het centrum van Apeldoorn gelopen, en toen moest ik weer naar huis jammergenoeg. :( Maar was echt superdag :D
Afbeelding

& 26 juni weer meeten <3 zelfde site, andere meiden. Staat nog niet vast of er meer komen, maar ik ga iig de efteling onveilig maken met 2 vriendinnen & nog een vriendin van iemand, die ik verder niet ken. ;p Alleen ben ik dan net 12, en zijn die andere 3 dus allemaal 16.. ¬¬ Nouja. Word gewoon gezellig! :D

Laatst gewijzigd door Dotted op di 25 mei 2010, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Meeten <3

Nou ja, hiki, Xelles, Patricia, Kyta1702, Wimhuiskamp, Kyra Huiskamp en LotsOfNothing natuurlijk..
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Volgens mij Rens en de rest van de gezichten achter de fansites ook nog TenerifeTerreur ;)

Heb iedereen van S3N nu weer gemeet, alleen TenerifeTerreur had ik tot vrijdag nog niet gezien omdat ze natuurlijk nieuw is in het team :)

Voordat ik bij S3N kwam heb ik volgens mij nooit online iets afgesproken, ook al was ik het vroeger wel van plan maar durfde toen nog niet goed (2005 ofzo, ook Sims community). Wie weet wat voor enge gezichten ik daar zou zien? De eerste keer dat ik met het S3N team afgesproken had (review Wereldavonturen) vond ik ook best spannend, maar wel erg leuk spannend zeg maar :D
Afbeelding
Dotted

leuk! =D En natuurlijk, hier zijn teammeetingen! ;p

Die heb je op pp niet, maar we proberen wel met de meest actieve groep, op 26 juni dus. Nog een maandje! :D

@ Simsfreak; leuk! Hebben jullie nog wat gedaan? Of elkaar gezien en verder niet echt veel? ;p
@ Xelles; Nouja, leuk hoor! ;D En is natuurlijk wel spannend ja, je weet maar nooit of diegene aan de andere kant echt is wie hij beweert. ;p

Ben iig wel benieuwd naar verhalen van anderen. ;p
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik ga nooit meeten met mensen op het internet.. vind ik een beetje gevaarlijk.
Ik zou ook nooit een site chat-site betrouwbaar vinden, voor dat je het weet loop je met een vieze man door de efteling :D.
Afbeelding
Terug!
Dotted

JustMyLife schreef:Ik ga nooit meeten met mensen op het internet.. vind ik een beetje gevaarlijk.
Ik zou ook nooit een site chat-site betrouwbaar vinden, voor dat je het weet loop je met een vieze man door de efteling :D.
Ik doe het ook niet zomaar hoor. ;p Met eentje cam & bel ik wel vaak, dus als die fake is weet ik het ook niet meer. ;p & die andere vertrouwen we maar gewoon op.
& Verder ga ik met mn ouders, dus áls ze fake zijn kan ik ook gewoon met mn ouders. ;(
& Moet aan ouders ook beetje diegenen voorstellen enzo. Dat ze wel weten wie het zijn. & Dan meeten! (:

btw, ik zit ook niet op chat site's hoor. ;p Dat is juist gevaarlijk!
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Xelles schreef:Volgens mij Rens en de rest van de gezichten achter de fansites ook nog TenerifeTerreur ;)

Heb iedereen van S3N nu weer gemeet, alleen TenerifeTerreur had ik tot vrijdag nog niet gezien omdat ze natuurlijk nieuw is in het team :)

Voordat ik bij S3N kwam heb ik volgens mij nooit online iets afgesproken, ook al was ik het vroeger wel van plan maar durfde toen nog niet goed (2005 ofzo, ook Sims community). Wie weet wat voor enge gezichten ik daar zou zien? De eerste keer dat ik met het S3N team afgesproken had (review Wereldavonturen) vond ik ook best spannend, maar wel erg leuk spannend zeg maar :D
Ho ho, niet iedereen, ik was er niet :lol
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

mijn zus had het eens gedaan
enkwam héél wat vieze dingen tegen, hoor :blink
ik zal niet vertellen wat want :sleep ... (je weet wel) :fluit
Dotted

Aii.. Ja het kan natuurlijk niet altijd goed gaan he...

Maar heb net met iemand met wie ik over een maandje ga meeten. Is echt een oude vieze man hoor! (; Nee, gewoon hoe ze er ook uit ziet op foto's. ;p
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

oja
toen gingen we eerst bij haar lunchen, toen naar de bios, toen naar de mcdonalds en ton ging ik naar huis, ik was toen half 9 thuis :P
en ik ging om kwart voor 12 weg
maar ze woont een anderhalf uur van me vandaan
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Dotted

Klinkt leuk! (: Is het ook zeker geweest denk ik! (: Welke film trouwens? Ben wel benieuwd ;p
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Ik doe dat denk ik niet... ik heb zo'n boek gelezen
en daar zat zo'n meisje op zo'n chatsite...
die ging dat dus ook doen...

naja, ik heb op mn negende zoiets gehad...
ik zat voor de lol op zo'n pokerspel (niet voor echt
geld, het was voor de lol en ik kwam erbij via mn broer...
dat was dus voor achttien plus, ik zei tegen zo'n meisje
mn echte leeftijd... 9 dus... toen zei zij: o, ik ben ook
negen dus das legaal... volgens mij was ze geen 9 want ik wist
toen nog niet eens wat legaal betekende XD
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie