Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

65 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: Het grote iPod topic.

met de 3g-versie kan je natuurlijk overal op internet, en dats wel als je de krant wil checken/filmpje kijken/foto's kijken. met iphone/i-touch kan je dat ook (als je een wifi verbinding hebt) maar dan heb je n schermpje van mini-formaat, met de ipad kan je ook nog met zn 2e/3e kijken:D

hoe dan ook, ik wil uhm ook:P
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Het grote iPod topic.

^Sorry, ik heb nog geen iPod xd

Ik wil wel graag een iPod touch. Ik "steel" hem wel eens van een vriendin en ga er dan mee spelen. ZO LEUK!
is hij duur?

xxx
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het grote iPod topic.

Volgensmij wel, mijn vader wekrt bij electronica winkel daar ligt ie voor meer als 100, misschien 180 ofzo, ofnog duurder, maar ik wil Ipod Nano. :D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Het grote iPod topic.

oh my god
dan kan ik nog beter een nieuw mobieltje kopen
of ik wacht tot mijn verjaardag
of ik ga sparen

dat is wel heel erg duur xd
Laat maar zitten dan xd
Afbeelding
Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: Het grote iPod topic.

Maar euh, mevrouw heelveel van heel weinig, foutcode is appart... als je itunes opstart herkend die uhm dan wel? of herkend je pc uhm helemaal niet meer? en heeft hij hem wel herkend (in het verleden?

Ow en euh, iemand al n iphone 4? ik kan uhm niet voor minder dan 606,00 eurotjes vinden (Londen..)
Gebruikersavatar
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4424
Lid geworden op:
do 22 okt 2009, 00:42

Re: Het grote iPod topic.

Boblesponge schreef:Maar euh, mevrouw heelveel van heel weinig, foutcode is appart... als je itunes opstart herkend die uhm dan wel? of herkend je pc uhm helemaal niet meer? en heeft hij hem wel herkend (in het verleden?
Nee pc herkent 'm helemaal niet,ook niet in het verleden ofzo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote iPod topic.

Ipod touch :wub.
Mijn vader heeft een Ipod en een Ipad.(Mijn moeder heeft hem de halve dag in beslag dus hij is eerder vaan haar XD)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: Het grote iPod topic.

Boblesponge schreef:Maar euh, mevrouw heelveel van heel weinig, foutcode is appart... als je itunes opstart herkend die uhm dan wel? of herkend je pc uhm helemaal niet meer? en heeft hij hem wel herkend (in het verleden?

Ow en euh, iemand al n iphone 4? ik kan uhm niet voor minder dan 606,00 eurotjes vinden (Londen..)
Ik wil binnenkort de iPhone 4 kopen. In België zijn ze simlockvrij maar net zo duur. Ik heb begrepen dat ze in zwitserland, finland en frankrijk ook niet erg duur zijn, maar de exacte prijzen weet ik niet.
Als ik de mijne ga kopen doe ik dat i.c.m t-mobile abbo. Ik heb van vrienden begrepen dat t-m hier in de buurt een goed netwerk heeft.
maike0090 schreef:Apple is duur xd
Apple is erg duur, maar je krijgt er wel kwaliteit voor.
Afbeelding
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: Het grote iPod topic.

Ik heb mijn iPhone 4 vrijdag gekocht, ik ben gewoon even de plaatselijke telefoonkopen.nl winkel binnengelopen, toevallig hadden ze hem op voorraad, en een halfuur aan administratiewerk later liep ik met m'n iPhone 4 naar buiten. Ik had niet eens een bestelling of reservatie daar lopen :D
Nu heb ik medelijden met een vriend die een bestelling bij t-mobile zelf heeft met een wachttijd van 4 weken.

De iPhone 4 is echt een geweldig toestel :applaus
Afbeelding
Gebruikersavatar
Taar
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
za 09 okt 2010, 17:20

Re: Het grote iPod topic.

Ik heb de nieuwe Ipod Touch 8 giga met camera:laugh

Hij is echt superdun enzo en heel fijn :)
maar hij kostte wel 230 en ik sta in de - xd
''\Every rose has its thorn' (l)
Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: Het grote iPod topic.

plykier1 schreef:Ik wil binnenkort de iPhone 4 kopen. In België zijn ze simlockvrij maar net zo duur. Ik heb begrepen dat ze in zwitserland, finland en frankrijk ook niet erg duur zijn, maar de exacte prijzen weet ik niet.
maike0090 schreef:Apple is duur xd
Apple is erg duur, maar je krijgt er wel kwaliteit voor.
zwitserland, finland, frankrijk, belgië zijn ze duurder dan in engeland, voor zover ik kon vinden:P scheelt iets van 50 euro, maar als je naar engeland wil kost dat je ook nog n boot/vliegtuig/trein ticket... Als het mee zit ga ik binnenkort naar parijs, als ik er dan toch ben zal ik eens rond-kijken...

En apple is inderdaad heel, heel, heel erg duur, maar ook heel, heel, heel veel kwaliteit:D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie