Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 13 van 14

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

Rosa schreef:Het is zondag 11 december geweest :o Waar kan je dan zien wie de forumlid van de week/maand is?
dat begint op de 18e pas, het SN forumlid van de week.

En die dag hebben we ook (leuk) nieuws over het SN team. Maar wat, dat gaan we niet zeggen nu: jullie lezen het zondag de 18e allemaal wel. :fluit
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

Charge schreef:Het zal wel vaker genoemd zijn, maar ik zou het handig vinden als er een optie kwam om je reacties op de homepagina te wijzigen.
Het is een optie die we ooit willen gaan aanpassen op onze homepage. Toen Xelles de site bouwde waren er problemen met het wijzigen van reacties op onze homepage; dat werkte niet of gaf allerlei errors. Ik zal nog eens navragen of dat nu wel kan.

Maar Xelles is even druk: hij gaat eind van de maand naar Engeland om daar te gaan werken / stage lopen. Maar het staat op de grote 'SN to do' lijst.

;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

Volgens mij bedoelt deetui dat die nieuwe Sunset Valley zou kunnen fungeren als die sn wereld, maar dan is het niet echt een hele zelfgemaakte wereld, dan is het gewoon een nieuwe versie, dus is het leuker om zelf echt een buurt te maken denk ik.. (;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie