Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 11 van 14

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

lunatje11 schreef:Een S3N app op de ipod, dan hoef ik niet op de computer en dan kan je op de ipod dingen sturen.
Sorry, een beetje teveel gevraagt maarja. :$
Dat staat op onze wenslijst maar dat is lastig te regelen / te maken. ;)
Afbeelding
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

Een app is inderdaad niet echt nodig. Een mobiele website daarentegen is wel handig en volgens mij ook veel makkelijker om te maken. Zo'n site hoeft bijvoorbeeld niet al te veel opmaak te hebben, en alleen de nieuwsberichten e.d. op die site is genoeg. Zo is die ook snel te laden op iets langzamere telefoons en als je weinig bereik hebt.
Nog een voordeel is dat een website voor alle telefoons is, een app moet je voor elke telefoon apart ontwikkelen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

Deze zomer gaan we kijken naar forumleden die geschikt zijn om ons Grand Cafe te gaan modereren, samen met de andere mods.

We hebben wat leden op het oog die erg actief zijn op ons forum. En nee we gaan nog geen namen noemen maar die leden vinden we wel geschikt. En we zijn maar op zoek naar 1 moderator.

We houden jullie dus in de gaten. :laugh
Afbeelding
Fedmas
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
34
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 14:17

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

Een Mobile version van een site maken is niet gigantisch lastig, kwestie van goede css (opmaak van een pagina, anders zou het een lange witte pagina zijn) en een autodetectsysteem en je bent een eind PHPBB (forum wat SN heeft) heeft hier vast wel thema's voor, die je naar je eigen wensen bewerken kan.
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

Willen jullie ajb weer zorgen dat je van uit ELK forumdeel naar het 'vragen aan de moderators' topic kan? :$

ik vind het best storend dat je steeds weer dat forumdeel moet opzoeken en alles

V oohw okee jammer

Laatst gewijzigd door maike0090 op ma 01 aug 2011, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

^Daar heb je wel gelijk in; het stond vroeger in elk forumdeel en dat is ook handiger. Alleen leverde dat problemen op met de "Laatste berichten"-pod op de homepage. Wat precies weet ik niet meer, maar er was wel iets mee. Dus vandaar staat hij alleen bij de mededelingen. ;)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

Kunnen jullie niet een apart forumdeel openen met Forumzaken? Kunnen we daar suggesties doen, ik heb er alvast 1 maar weet niet of dat te realiseren valt; een aanduiding wie de TS (topicstarter) is. Op een ander forum hebben ze dat ook gedaan en dat maakt het een stuk overzichtelijker.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

fjordjes schreef:Kunnen jullie niet een apart forumdeel openen met Forumzaken? Kunnen we daar suggesties doen, ik heb er alvast 1 maar weet niet of dat te realiseren valt; een aanduiding wie de TS (topicstarter) is. Op een ander forum hebben ze dat ook gedaan en dat maakt het een stuk overzichtelijker.
dat is toch Auteur, wat je ziet staan in overzicht van elk forum?

BV hier http://forum.simsnieuws.nl/viewforum.php?f=38

Of bedoel je iets anders?
Afbeelding
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

hiki schreef:
fjordjes schreef:Kunnen jullie niet een apart forumdeel openen met Forumzaken? Kunnen we daar suggesties doen, ik heb er alvast 1 maar weet niet of dat te realiseren valt; een aanduiding wie de TS (topicstarter) is. Op een ander forum hebben ze dat ook gedaan en dat maakt het een stuk overzichtelijker.
dat is toch Auteur, wat je ziet staan in overzicht van elk forum?

BV hier http://forum.simsnieuws.nl/viewforum.php?f=38

Of bedoel je iets anders?
Nee dat bedoel ik niet.

Ik bedoel als je in een topic aan lezen bent, dat je daar als aanduiding ziet wie de TS is.
Gebruikersavatar
N.Frufo
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
vr 07 okt 2011, 20:35

Re: Wat willen jullie op Sims Nieuws zien?

Ik kan niet zoveel spreken ik bezit alleen sims voor de consoles iets activiteit.
Uw schuld (de hogere rang hier) is het niet het is de schuld van de Sims makers
De Pc versie is goud waard met de console kan ik niet veel met de Sims

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie