Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 3 van 14

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Dat tuin gezin (Luna dus) van andere Sims 3 Lab is ook online gezet nadat het klaar was: Alexander dus ook al zal zijn kleding dan niet helemaal kloppen omdat het wat spullen uit de Store zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Misschien is het een idee om de themaweek uit te breiden. Dan bedoel ik een wedstrijdje eraan plakken. Het is niet praktisch om bij elk wedstrijdje een prijs te hebben, dat is onmogelijk. Maar wat wel erg leuk is dat je met je klus (hoofd/avatar) op de homepage.
Bij big is beautiful is het misschien leuk om een weekoverzicht te maken qua wedstrijd: Hoe ziet de week van een dikkerd eruit? Met plaatjes natuurlijk.

Meer forumspelletjes!

En wat ik graag zou willen zien is een iets overzichtelijkere homepage qua nieuws. Aan de zijkant alle dagen van de week met een link naar de berichten van die dag.

Zoals je al ziet: Als teamlid zou ik erg praktisch gericht zijn :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Het is een heel mooi overzicht. Maar ik bedoelde het als voorbeeld.
- Uitdagingen gekoppeld aan het thema van de week. Een uitdaging kan dus zijn: Een week in het leven van een dikkerdtje. En dan kunnen de members het insturen als agenda. De leukste wordt als winnaar gekozen. Met deze kleine uitdagingen hoeft er geen prijs te zijn. Gewoon een eervolle vermelding op de site

- Een overzicht van het nieuws zou ook fijn zijn. aan de zijkant ergens ofzo. Dat je op Maandag drukt en dat je dan alle nieuwtjes krijgt van die dag, mocht je een dag gemist hebben. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Effe wat opmerkingen op een rijtje:

- Niet te grote of ingewikkelde uitdagingen

- Thema weken: misschien thema maanden van maken? En met uitdaging erbij?

- Shoutbox op home pagina?

- Wat meer smiley's op forum?

- Finds voor Sims 3 (is er inmiddels)

- Een wedstrijd of Uitdaging rond Wereldavonturen (voor die uit is)

- Forum spelletjes (moeten jullie toch echt zelf maken / beginnen)

============

Als ik iets vergeten ben of jullie hebben nog wat: gooi het eruit :roll:
Afbeelding
Kyta

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

misschien heel simpel maar wedstijden voor een mooi huis... zou wel eens moeilijker kunnen worden door er een bepaald thema aan te geven..

b.v thema winter- herfst- zomer en lente... dan zit je vast aan bepaalde kleuren... wat met de sims 3 wel heel leuk word omdat je met je patronen alle kanten op kan...

wat ook leuk zou zijn is de (rabbit holes) zo mooi mogelijk neer te zetten op een kavel...

ik vind persoonlijk als je kavel dan op de site word gezet om te downloaden al een hele mooie prijs...
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Heya mensen

Xelles heeft vandaag een Quiz online gezet: 1 van de dingen die we jullie gaan brengen de komende tijd.

En op het forum heeft Xelles nieuwe smileys toegevoegd: deze hebben nu nog een vreemd wit randje maar hopelijk is dat snel opgelost.

:woot
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Misschien een database aanleggen met een enorme hoop feitjes, en dan elke keer als je op de site komt staat er dan rechtsbovenin iets als Wist je dat.....je sims 20 minuten doen over tandenpoetsen?
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Snateraar schreef:Misschien een database aanleggen met een enorme hoop feitjes, en dan elke keer als je op de site komt staat er dan rechtsbovenin iets als Wist je dat.....je sims 20 minuten doen over tandenpoetsen?
Is een leuk idee, het is in principe mogelijk om dit toe te voegen. We zitten alleen ook nog met iets anders dat wij al op die plek wilde plaatsen. Dus we moeten even kijken.

Bedankt in ieder geval! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Persoonlijk denk ik dat dat eigenlijk aan de officieele site(s) toebehoren moet blijven. Ik geloof dat het op sims3.nl allemaal niet zo goed werkt? Desondanks denk ik dat het forumdeel ter vervanging genoeg is.
Afbeelding
jo-oost
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
185
Lid geworden op:
za 01 aug 2009, 21:32

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Miss een kleine Catogorie voor de engelse gasten in het forum met:
- Dagboeken
- Screens
- Sims 3
- Foutjes
- Sims 3 Wereldavonturen

etc.

Zodat ook de engelse gasten hier iets te doen hebben :tongue
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Een Engelstalig deel komt er voorlopig niet: pas als er inderdaad Engelstalige leden gaan reageren. Heb het ergens andere meegemaakt: Engelse forums aangemaakt en geen kip die postte :razz

Over: dagboeken maken optie: die kun je nu gewoon zo makkelijk maken in onze forums met veel mogelijkheden voor tekst en screens en video's dat dat er niet komt. :wink
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

ik had een leuk idee'tje voor de site in het thema van halloween
zoek de vleermuizen op de site de gene die de meeste vleermuizen heeft gezien krijgt een speciale download gemaakt door Kyta
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie