Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 2 van 14

Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Een chatfunctie zou idd erg leuk zijn, maar ook erg gevaarlijk: ik zou niks anders meer doen!

Dat het forum of de site moeilijk in elkaar zit vind ik niet; ik denk dat dat voor elke site geldt waar je voor het eerst op komt, die moet je leren 'kennen', tenminste ik. Voor mij is het in het begin altijd even zoeken waar wat is. Het officiele sims3 forum zou gebruiksvriendelijk moeten zijn, maar ik zoek me eerlijk gezegd nog steeds een ongeluk om iets te vinden. :oops:

Voor mij hoeven er niet vaker Engelstalige stukken in (al dan niet speciaal voor buitenlanders); er zijn Engels- of anderstalige sites genoeg, en maar weinig - goede! - Nederlandse!

Ipv een themaweek, waarin je wel erg veel info op zeer korte termijn krijgt, een themamaand met een uitdaging eraan gekoppeld. Dus bij ingang van de themamaand een opdracht die aan het eind van die maand klaar moet zijn. Prijsjes hoeven niet eens, het gaat om de leut.

Verder even geen inspiratie.
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Over chat: de bedoeling van de chat zoals die vermeld staat op het forum is dat wij eens in de zoveel maanden een chat wilden organiseren. Dan openen we een chat en die gaat weer dicht als de chat afgelopen is.

Een echte chat die altijd openstaat willen we eigenlijk niet: die moet dan ook in de gaten gehouden worden omdat we daar toch een beetje verantwoordelijk voor zijn.

Over finds: ik heb daar zelf ook al over na zitten denken en vanaf vandaag vindt je de finds op dit forum. Op de frontpagina komt dan alleen een link naar de nieuwe finds op het forum. Dan kunnen we meer finds kwijt dan op frontpagina en kan er 'makkelijker' gereageerd worden en finds gepost worden.

Ik zal later vandaag het eerste finds topic wel online zetten: moet eerst even kijken wat het handigste is: moet wel beetje overzichtelijk worden :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Misschien ook een idee, als het tenminste de bedoeling is om meer mensen op het forum te krijgen, om bij meer berichten op de frontpage uitsluitend een link te geven naar het forum waar ze dan op kunnen antwoorden, zoals nu het geval is bij dit topic; dan blijft het overzichtelijker en krijg je ook niet op twee plaatsen vrijwel dezelfde commentaren.

EDIT: ik zie dat dit waarschijnlijk al jullie bedoeling was, want het is in de tussentijd ook al met een ander topic gedaan: de daily finds. :oops:

v Ben blij dat jullie er zo over denken!

Laatst gewijzigd door ModMod op di 25 aug 2009, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Natuurlijk is het deels om nieuwe forumleden te krijgen maar die komen vanzelf wel als we weten wat jullie willen zien op onze site en forum. We hebben liever een klein en gezellig forum dan een groot en ongezellig forum zeg maar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Saarsel
Snackventer Snackventer
Berichten:
94
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:03

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

hiki schreef:Natuurlijk is het deels om nieuwe forumleden te krijgen maar die komen vanzelf wel als we weten wat jullie willen zien op onze site en forum. We hebben liever een klein en gezellig forum dan een groot en ongezellig forum zeg maar.
Lol. Dat heb ik ook gemerkt dat er op de frontpage steeds meer gelinkt wordt naar het forum. Maar tis inderdaad zoals Hiki zegt. Als mensen het forum de moeite vinden zullen ze ook de moeite doen om te registreren. Tot nu toe nog geen enkel spammer gezien *hout vasthouden*

Het forum op zich vind ik heel gebruiksvriendelijk. En ook veel fijner dan het officiële sims 3 forum. Wat betreft de frontpage. Het is natuurlijk altijd zoeken op een nieuwe site. Maar als je op een tab klikt verwacht je ook een direct link. Dat het balkje eronder verandert merkte ik niet eens op. Ik ben nog nooit sites tegengekomen die gebruik maken van sublinks in die weergave. Zelf ken ik niet veel van codering etc dus ik weet niet of dat wel mogelijk is hier. Het is een klein puntje van feedback waar ik wel belang aan hecht. Ofwel ben ik stom geweest van er rats erover heen te kijken. :oops:

Een themamaand lijkt me fijn. Maar voor het team intensiever om ermee bezig te zijn. Tenzij ze er niets om geven natuurlijk.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Als Alexander Altijdopweg bij je voordeur staat zit er maar 1 ding op: nooit opendoen!
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Met die themamaand bedoelde ik juist eenzelfde hoeveelheid info als nu in een week is gegeven, maar dan dus verspreid over een hele maand. Dat zou dus over het geheel gezien minder werk voor de teamleden zijn. En als lezer wordt je ook niet zo 'overvoerd'. :wink:
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

En soms wat mooie huizen of andere spullen voor Sims 3 die leden maken en dan laten zien op het forum bij onze downloads zetten onder het kopje: Downloads van leden'?

Zitten mooie spullen bij hoor!
Afbeelding
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Wat willen jullie op S3N zien?

Misschien is het leuk als jullie bv. nadat het verhaal 'Altijd op weg' afgelopen is een speciaal park maken (de vervanger van het oude park in Sunset Valley of Riverview) waar Alexander dan te vinden kan zijn.

Ik weet niet hoe ik het duidelijker kan uitleggen. Na elk verhaal (zoals Altijd op Weg dus...) een kavel die bij dat verhaal past.

Nja, beetje vaag van mij :roll: :S
Ik hoop dat je het snapt :lmao:

PS: Ik denk dat mijn vorige berichtje over het hoofd gezien is, dus ik dacht ik post het opnieuw... Mag het niet moeten jullie het maar verweideren :lmao:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie