Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1599 berichten • Pagina 78 van 80

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Tekentopic

Waauw dat jij dat een schets noemt, das voor mij een helemsuper awesome tekening haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Tekentopic

nog wat tekening-achtige dingen:

Afbeelding
gewoon een oog :rofl: het is regenboog-oog maar het blijft een oog xD
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Misschien hebben jullie het niet door,(dat zullen dan wel de héél domme mensen zijn :P ) maar de laatste 3 tekeningen zijn ongeveer hetzelfde, op een ander tijdstip gemaakt natuurlijk. Nu is de vraag : Wat is het oudst en wat is het nieuwst?

tip: thuis dacht iedereen dat het nieuwste het oudste was :glare
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Tekentopic

Ik zag een tekening van bij P.O. van mij van begin dit jaar aan de deur hangen en dacht: HIER MOET IK EEN FOTO VAN TREKKEN EN ERGENS OP INTERNET ZETTEN.

Het gaat over een monster met houtskool en wit krijt op een soort van bruin inpakpapier:
Afbeelding
Ik had een 10 BTW, ik heb trouwens nooit minder dan een 9 gehad :sweatdrop maar dat de P.O.-leerkracht ons al een beetje kent zal er wel voor iets tussen zitten.

V bedankt :knuffel het was echt niet moeilijk eigenlijk, gewoon wat strepen zetten et voila.

VV ik denk het wel.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 03 jul 2014, 21:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Tekentopic

Wow mooi en ik heb ook nog nooit lager dan een 9 gehad bij bv. Haha :p

^ nee oke maar het ziet er wel gaaf uit. Ik heb ook eens op school een tekening gemaakt van een oog ik vond hem zelf best goed gelukt maar moest de tekening inleveren en had geen foto of iets gemaakt...

Laatst gewijzigd door Gast0698 op do 03 jul 2014, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Plushie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 12 sep 2011, 21:24

Re: Tekentopic

Yeeeej, tekentopic <3
Heb hier wat door zitten bladeren en kan alvast zeggen: mooie tekeningen allemaal! ;D

Voor de geïnteresseerden, enkele van mij:
Afbeelding

En iets digitaal:
Het begin:
Afbeelding

Al wat vordering:
Afbeelding

De 'work in progress' kun je hier zien: http://plushie21.deviantart.com/art/Han ... -457163315

Dit is een GIF bestand dat ik hier niet kon plaatsen vandaar de link ;)
Het eindresultaat kan ik jullie nog niet geven aangezien ik nog hij nog niet af is ;p

NIETS GEBRUIKEN ZONDER mIJN TOESTEmmING! ©Plushie

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie