Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

94 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Wist Je Dat ...

Vertel hier ontroerende, onthutsende, absurde, leuke, grappige, maffe, rare, domme, vreemde, of andere nieuwtjes, feitjes, weetjes, gedachtenspinsels, grote waarheden of kleine leugentjes die je om de een of andere reden zijn opgevallen, of wat je gewoon leuk vindt om te vertellen.


Bijvoorbeeld:

(wist je dat...)
... Afgelopen zaterdagavond de italiaanse jackpot, waarin 146,9 miljoen euro zat (!!!), gewonnen is? Sinds eind januari had niemand meer alle zes getallen goed gehad in de loterij.

(stel je voor: 147 miljoen, daar zou je de hele SimsStore -tig keer voor kunnen leegkopen :lmao: )
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
Beautiful_Dirty_Rich
Snackventer Snackventer
Berichten:
62
Lid geworden op:
vr 24 jul 2009, 16:22

Re: Wist Je Dat ...

wist je dat: [iedereen weet het waarschijnlijk wel]

Er een meisje van 13 is dat alleen de wereld wil rondzeilen, dat dat mag van haar ouders.
Dat zij het belachelijk vind dat ze nu onder controle van de kinderbescherming staan?

Komop, zeg. 13. :lmao:
You know you love me.

Als blikken konden doden, was ik een seriemoordenaar.
jo-oost
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
185
Lid geworden op:
za 01 aug 2009, 21:32

Re: Wist Je Dat ...

Beautiful_Dirty_Rich schreef:wist je dat: [iedereen weet het waarschijnlijk wel]

Er een meisje van 13 is dat alleen de wereld wil rondzeilen, dat dat mag van haar ouders.
Dat zij het belachelijk vind dat ze nu onder controle van de kinderbescherming staan?

Komop, zeg. 13. :lmao:

Maar zij wil gewoon in het Guiness book of Records en die ouders doen het gewoon voor het geld wat ze zou krijgen als ze er inzou komen.
Gebruikersavatar
Beautiful_Dirty_Rich
Snackventer Snackventer
Berichten:
62
Lid geworden op:
vr 24 jul 2009, 16:22

Re: Wist Je Dat ...

:O wow nu je het zegt, daar zit wat in.

Of ze houd gewoon echt heel veel van zeilen..
Noujaa, het gebeurt toch nooit. maar serieus:
de hele wereld heeft het erover: België, Duitsland, zelfs de v.s.!

Da's toch belachelijk x'D
sowieso: in de v.s. vinden ze het belachelijk dat een meisje de wereld wil en om mag varen, maar daar mogen kinderen van 12 ofso gewoon rondlopen met een wapen.

Logica heerst in onze wereld :roll:
You know you love me.

Als blikken konden doden, was ik een seriemoordenaar.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wist Je Dat ...

ik vind het niet verstandig om op je 13e te gaan zeilen want je bent nog op school aan het leren enzo je hebt school nodig anders ligt je toekomst in de plee

maar zij heeft ook nog zeker 5 jaar leerplicht
dus als ze zou gaan zou ik zeggen dom dom meisje ze is GEK

wist je dat ik dinsdag 1 sept alweer naar school moet? ik heb geen zin ik wil SIMS 3 SPELEN MUWAHAHAHAHAHA :twisted:
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Wist Je Dat ...

@ Beautiful_etc. ( :wink: ): Nee, daar had ik nog niks van gehoord. Tssss, en dan vinden ze het raar dat de kinderbescherming zich ermee gaat bemoeien. :roll:

@ Simsfreak: veel succes dinsdag! Hopelijk zit je in een leuke klas.

Wist je dat
de burgerking actie niet langer geldig is:

Netwerksite Facebook heeft de toepassing van hamburgerketen Burger King, die opriep tien Facebook-vrienden te dumpen in ruil voor een gratis hamburger, geblokkeerd. Gebruikers dumpten de afgelopen week in totaal 233.906 vrienden.

Burger King heeft trouwens al een nieuwe actie klaar. Gedumpte vrienden kunnen met een 'angry-gram' de dader laten weten dat hij of zij een vervelende etter is.

Sommige bedrijven hebben wel een heel rare manier van klantenwerving, vind ik. "Dump je vrienden voor een gratis hamburger"; goed voor de sociale contacten. :lmao:
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wist Je Dat ...

@modmod: ik ga naar de tweede maar in mijn klas zijn er twee op stromers naar havo en 1 af stromer naar kader ik hoop dat er niet meer kinderen komen in de klas XD
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Saarsel
Snackventer Snackventer
Berichten:
94
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:03

Re: Wist Je Dat ...

Wat is dat voor een actie van burger king :S Ik bedoel, komaan zeg, facebook vrienden dumpen voor een hamburger.

Wist je dat...je op deze site online pictionary kunt spelen, en dat het megaverslavend is!
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Als Alexander Altijdopweg bij je voordeur staat zit er maar 1 ding op: nooit opendoen!
Gebruikersavatar
Beautiful_Dirty_Rich
Snackventer Snackventer
Berichten:
62
Lid geworden op:
vr 24 jul 2009, 16:22

Re: Wist Je Dat ...

zo verslavend vind ik het niet, eerder irritant x'D

wistjedat:

ik volgende week weer naar school moet :(
You know you love me.

Als blikken konden doden, was ik een seriemoordenaar.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Wist Je Dat ...

Wist je dat:
- Ik net te horen heb gekregen dat ik mijn Propedeuse heb gehaald, dit betekend alle punten van het eerste jaar binnen heb en dat dit heel bijzonder schijnt te zijn?

- Mijn school 7 September weer begint.

- Dat ik dan een wiskunde minor ga doen. (een bijvak voor mijn lerarenopleiding Engels). :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Wist Je Dat ...

Wist je dat ik net in een uur 200 folders (7 verschillende) in kan vouwen :mryellow:
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wist Je Dat ...

wsit je dat als je de erstee en de latsae lttrees geod zet en de de rset in wkrigeuille vlogrdoe zet je het gweoon kan lzeen

nee ik kan gewoon goed typen kon het niet laten
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Wist Je Dat ...

... nu de vakantie voorbij is ik eigenlijk nou al weer tijd tekort kom om alle leuke dingen te doen die ik tijdens de vakantie wel kon doen en toen heel normaal vond (zoals de hele dag hier op dit forum rondhangen :lmao: ). :?
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie