Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

194 berichten • Pagina 3 van 10

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Heb laatst Beautiful Creatures uitgelezen en lees nu Overdosis van Helen Vreeswijk. Promille een ontzettend leuk boek van haar. En een keer weer een nederlands biek lezen kan geen kwaad :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
winxie2
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 18:00

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Margothieke schreef:@Abctje: Zelf houd ik van Sciens-Fiction en Futuristische boeken zoals Divergent; The Hunger Games etc... En drama! Ik hou van drama! ;)

@Ravia: Ik vond het toch wel onverwacht eigenlijk! En de laatste 50 bladzijde zijn heel ontroerende! 2 van mijn favoriete karakters gaan dood! :cry
En bedankt voor de tip! Volgende keer als ik naar de boekenwinkel ga, zal ik eens zoeken naar die boeken! ;)

Voor de liefhebbers van sf/futurisme/fantasy/drama: Ik raad de delirium reeks aan! Ben net bezig met het derde (en laatste) boek en het is zo verslavend! :D
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ik ben begonnen in ' Het Rosie Project'. Ben benieuwd hoe en wat.
Over de Divergent serie en de serie van De Test. Welke serie raden jullie als eerste aan om aan te schaffen? Ik hoor van vele kanten dat De Test meer op de Hunger Games lijkt... But what do you guys think?
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Welk boek lees jij op het moment?

AnsjJ2 schreef:Ik ben begonnen in ' Het Rosie Project'. Ben benieuwd hoe en wat.
Over de Divergent serie en de serie van De Test. Welke serie raden jullie als eerste aan om aan te schaffen? Ik hoor van vele kanten dat De Test meer op de Hunger Games lijkt... But what do you guys think?
Ik zou eerst Divergent lezen! Maar ik heb De Test nog niet gelezen dus echt oordelen kan ik niet... :D
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Welk boek lees jij op het moment?

AnsjJ2 schreef:Ik ben begonnen in ' Het Rosie Project'. Ben benieuwd hoe en wat.
Over de Divergent serie en de serie van De Test. Welke serie raden jullie als eerste aan om aan te schaffen? Ik hoor van vele kanten dat De Test meer op de Hunger Games lijkt... But what do you guys think?
Ik heb de Test ook niet gelezen. Divergent wel, en ik vond persoonlijk deel 1 geweldig maar 2 en 3 nogal teleurstellend :(
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Welk boek lees jij op het moment?

@sims-online: Dat lijkt mij een ontzettend goed boek. Is het wel verhaal achtig want het lijkt mij eerder een informatief boek.

Trouwens, heeft iemand wel eens besteld van bookdepository.com ? Redelijk goedkope paperbacks, tussen 6 en 8 euro ofzo. Heb nu mijn eerste bestelling gedaan, ben benieuwd wanneer het binnen komt :)

Vind het echt leuk dat er ook Simmers zijn die gewoon lezen, lekker babbelen er over<3
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Welk boek lees jij op het moment?

AnsjJ2 schreef: Vind het echt leuk dat er ook Simmers zijn die gewoon lezen, lekker babbelen er over<3
Ik hou van lezen! :wub

Mijn favoriete serie blijft toch wel Harry Potter. Super geschreven, mooi verhaal...

Die serie ga ik binnenkort nog eens lezen (voor de derde keer nu)!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ik ben nog nooit door de eerste bladzijde gekomen van Harry Potter, zo langdradig haha.

Heb Overdosis uit, best wel heftig, maar dat zijn volgens mij wel alle boeken van Helen Vreeswijk, ben nu in het boek Leugens bezig, ook van Helen Vreeswijk :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Simmielove schreef:Ik ben nog nooit door de eerste bladzijde gekomen van Harry Potter, zo langdradig haha.
Serieus?! Ik vind het helemaal niet langdradig. Ik heb Harry Potter al minstens 10 keer gelezen :sweatdrop Echt een van de beste series ooit, vind ik. Mijn zusje van acht heeft ook al deel 1, 2, 3 gelezen haha.
Ik heb echt zo'n zin om naar Engeland te gaan met vakantie! Boeken zijn echt veel goedkoper daar (6 of 7 pond = 9 of 10 euro). Toen ik daar in april met school was heb ik zes boeken gekocht :swing
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Welk boek lees jij op het moment?

FranSor schreef:Ik ben nu bezig met The Fault in Our Star. Het heeft me na 130 bladzijde nog steeds niet echt gegrepen...
Oh wacht maar tot het einde, dat is echt dodelijk! :cry

Ik was de film van TFIOS in de cinema gaan zien met 3 vriendinnen en alleen ik en mijn beste vriendin hadden het boek gelezen en wij waren aan het einde de gene die het hardst aan het huilen waren (ik moet eerlijk toegeven dat ik het hardst aan het huilen was...) :cry
Ravia schreef:
Simmielove schreef:Ik ben nog nooit door de eerste bladzijde gekomen van Harry Potter, zo langdradig haha.
Serieus?! Ik vind het helemaal niet langdradig. Ik heb Harry Potter al minstens 10 keer gelezen :sweatdrop Echt een van de beste series ooit, vind ik. Mijn zusje van acht heeft ook al deel 1, 2, 3 gelezen haha.
Ik heb echt zo'n zin om naar Engeland te gaan met vakantie! Boeken zijn echt veel goedkoper daar (6 of 7 pond = 9 of 10 euro). Toen ik daar in april met school was heb ik zes boeken gekocht :swing
Mijn zusje van 8 heeft alleen de 2 eerste films gezien en toen ik zei dat er ook boeken van waren, wou ze die graag lezen. Maar ik dacht dat ze daar nog niet oud genoeg voor was want ik had ze ook eens gelezen op mijn negende en toen snapte ik de helft van de woorden niet... :lol Maar ze mag van haar mama (ze is dus mijn stiefzusje) de derde film niet kijken omdat die 12+ is...
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Heb zelf ook The Fault In Our Stars liggen, moet m alleen nog uit lezen haha.
Heb Leugens net uitgelezen, de boeken van Helen Vreeswijk spreken me best wel aan, omdat ze zo heftig zijn, en het zijn toch onderwerpen die realistisch zijn en echt wel gebeuren enzo.
Ik ga zo beginnen in Het Engelenhuis van Dirk Bracke, het is verfilmd. Ben benieuwd :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie