Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

194 berichten • Pagina 2 van 10

Gebruikersavatar
Morsmordre
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
zo 22 sep 2013, 18:34

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Heeft er misschien iemand goodreads? Zou het leuk vinden om meer mensen toe te voegen (:

Heb net Kenau gelezen en wil beginnen met 'Het leven van Pi' of 'Suicide Notes', hangt er vanaf of de bibliotheek m'n reservering heeft verwerkt :c

V ik heb je toegevoegd (:

Laatst gewijzigd door Morsmordre op ma 26 mei 2014, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Heb gister City Of Heavenly Fire binnengekregen, is gisteren ook uitgekomen. 700 pagina's dik maar een vrij groot lettertype. Laatste deel van de Mortal Instrument, ben benieuwd!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Welk boek lees jij op het moment?

@morsmedre: ik heb goodreads! Heb laatst een nieuw profiel aangemaakt omdat ik op mijn oude boeken lijstje geen overzicht meer had. klik hier. Staat dus nog niet heel erg veel op maar langzamerhand komt de lijst weer naar boven!

Ik heb Slaap van Lars Kepler gelezen en die was ontzettend goed. Boven mijn verwachting eigenlijk. Vriendin van mij raadde hem aan en mocht hem gelijk van haar lenen. Wat wel jammer is, is dat het boek bestaat uit een serie met dezelfde personage maar het zijn telkens wel losse moordzaken die hij ' oplost'. Dit was dus boek 4. Heb gisteren nog een boek gekocht maar dat schijnt boek twee te zijn. Ik moet echt beter research doen.
Voor mijn bday heb ik alvast wat gekregen, een boekenbon van 30 euro dus had dat boek van Lars Kepler gekocht (Getuige) en ' Een weeffout in onze sterren' . Vind Nederlands iets fijner weg lezen als ik heb gewerkt. Engels lees ik overigens ook, laat daar geen mis verstand over bestaan maar daar wil ik meestal wat meer tijd coor nemen dan Nederlandse boeken.
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Zojuist Happy Life van Mascha uitgelezen :D
En nu nog even hard aan de slag voor mijn leeslijst voor school:
Terug naar Oegstgeest, The Great Gatsby, Uncle Tom's Cabin, The fault in our stars, Julia (door Rhijnvis Feith, briefroman uit de vroege romantiek) en nog een boek van W.F. Hermans
Voor Frans ook nog Le petit prince en een deel van La vie devant soi
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ik heb zondag vrijdag (in de vakantie weet ik nooit welke dag het is...) Divergent 3: Samensmelting uitgelezen en dan een uurtje geleden heb ik Stad van Beenderen gelezen (hier was ik al in bezig voor ik Samensmelting las). Ik heb onlangs ook nog Een Weeffout In Onze Sterren gelezen. Hm ja, ik ben een boekennerd! ;) Heeft iemand trouwens nog tips voor een goed boek?
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ben eergisteren begonnen in 'Inferno' van Dan Brown. Zou hem al veel eerder hebben gelezen, maar ik vond altijd weer een ander boek wat ik dan weer eerst 'moest lezen'.
Ben inmiddels al op de helft en zit continu op internet plaatjes op te zoeken van de schilderingen en gebouwen die hij beschrijft, met al hun geheimen enz. Zal wel een kwaal van me zijn, maar dat vind ik interessant. :P

^Hier ook een boeken-nerd hoor hoor! Het ligt eraan welk genre je het meest aanspreekt, zelf hou ik erg van historische boeken, maar dat is voor ieder weer anders. :)
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Welk boek lees jij op het moment?

@Margothieke Wat vond je van Samensmelting?
Ik ben voor de tweede keer Matched, Crossed en Reached aan het lezen (trilogie van Ally Condie). Echt een aanrader als je Divergent ook leuk vindt.
Enneh, nog een boekennerd hierzo ;)
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Welk boek lees jij op het moment?

@Abctje: Zelf houd ik van Sciens-Fiction en Futuristische boeken zoals Divergent; The Hunger Games etc... En drama! Ik hou van drama! ;)

@Ravia: Ik vond het toch wel onverwacht eigenlijk! En de laatste 50 bladzijde zijn heel ontroerende! 2 van mijn favoriete karakters gaan dood! :cry
En bedankt voor de tip! Volgende keer als ik naar de boekenwinkel ga, zal ik eens zoeken naar die boeken! ;)
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Welk boek lees jij op het moment?

abctje schreef:Ben eergisteren begonnen in 'Inferno' van Dan Brown. Zou hem al veel eerder hebben gelezen, maar ik vond altijd weer een ander boek wat ik dan weer eerst 'moest lezen'.
Ben inmiddels al op de helft en zit continu op internet plaatjes op te zoeken van de schilderingen en gebouwen die hij beschrijft, met al hun geheimen enz. Zal wel een kwaal van me zijn, maar dat vind ik interessant. :P

^Hier ook een boeken-nerd hoor hoor! Het ligt eraan welk genre je het meest aanspreekt, zelf hou ik erg van historische boeken, maar dat is voor ieder weer anders. :)
Als je nog zit te wachten op een aanrader: Girl with a Pearl Earring/Het meisje met de Parel geschreven door Tracy Chevalier lijkt me dan echt iets voor jou :D
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Oe deel 4 van Divergent komt binnenkort uit. Ik moet de hele serie nog lezen en ik denk dat ik wacht tot deel 4 en dan alles in 1 keer lees :)

Overigens ben je geen boeken nerd, vind ik dan :P Anders ben ik er zelf ook 1. (chips betrapt).
Maar niemand van jullie heeft goodreads?
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Nope, geen goodreads. Ik weet niet eens wat dat precies is, haha.
Deel 4 van Divergent? Bedoel je Four: A divergent collection? Ik dacht dat dat meer een soort spin-off was. Het verhaal is volgens mij afgelopen na 3. Het einde is nogal definitief...
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Welk boek lees jij op het moment?

AnsjJ2 schreef:Oops, ik dacht dat het verhaal erbij hoorde. Dan maar even wachten op mijn volgende loon om de serie aan te schaffen. OF De Test. Welke zou ik eerder moeten lezen?
Divergent serie hebt ik nog niet gelezen, met die van de test ben ik in het laatste boek bezig. Ik vind de test trilogie echt super leuk! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie