Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

194 berichten • Pagina 1 van 10

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Welk boek lees jij op het moment?

Het is volgens mij alweer een enige tijd geleden dat er een boeken topic is geweest, maar toch ben ik nieuwsgierig wat jullie lezen! Als jullie lezen tenminste :lol

Op het moment ben ik bezig met het derde boek van de Honger Spelen: Spotgaai. Ik lees op het moment via de e-reader. Zijn hier nog meer mensen die met de e-reader lezen :)?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Beautiful Creatures en Vampire Academy, via de e-reader en in t engels. Mn ouders hadden eigenlijk voor hunzelf een e-reader gekocht, maar ook zodat ik minder boeken zou kopen, want mijn 2 boekenkasten puilen heeeel erg uit ahha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ja dat probleem heb ik dus ook met de boekenkasten! haha. Ik heb heel veel boeken verkocht op het moment en digitaal aangeschaft. *kuch piraat kuch*
Soms lees ik ook in het Engels, alleen als ik een hele dag gewerkt heb, heb ik soms geen puf meer om in het Engels te lezen en wil ik lekker 'Simpel' lezen!

Ik ben trouwens van plan om vanavond Spotgaai uit te lezen en dan met de Divergent serie aan de gang te gaan!
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ik hou het toch maar gewoon bij oude boeken, uit de bibliotheek dan want als ik al mijn boeken zou moeten kopen zou ik hetzelfde hebben als jullie. ^^

Op het moment lees ik 'de Chinees' van Henning Mankell. Klinkt heel raar, maar het is niet één of andere biografie van een chinees. Het is een Zweedse detective, misschien dat sommigen van jullie de serie Wallander wel kennen? Dat is ook geschreven door Henning Mankell. :)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ik moest op school een boek kiezen en dan lezen en daarna als je het uit heb een verslag ervan maken en ik had voor het boek: spijt! gekozen.
Heel erg mooi maar zielig boek. Van carry slee. De film ging ik later pas kijken 8-)
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Lestis schreef:@Ans, Divergent is mijn favoriet serie :knuffel

Ik ben momenteel bezig met het laatste boek uit de trilogie van Divergent. Helaas weinig tijd om te lezen :/
Ik heb echt twee maanden over Insurgent gedaan, maar ik heb hem net uit! Na mijn examens aan de laatste beginnen, maar ik weet al hoe het afloopt en ik haat mezelf dat ik spoilers las op wikipedia. :cry
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ik heb net Eline Vere gelezen voor Nederlands. Verder heb ik vorige week alle 3 de delen van divergent thuis gekregen in het engels dus die ben ik ook nog van plan te lezen. O, en ik ben een beetje verslaaft aan fanfictie van Twilight.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ik heb net Maggot Moon van Sally Gardner uit. Echt supergoed geschreven maar niet echt een gezellig verhaal (het speelt in een land dat een beetje lijkt op Nazi Duitsland en op communistisch Rusland).
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Welk boek lees jij op het moment?

^ Uhm, even denken hoe ik dit makkelijk en duidelijk kan uitleggen xD

De beschrijving van bol.com:
De jonge, ambitieuze Cia Vale is tot haar vreugde een van de uitverkorenen om deel te nemen aan De Test: een jaarlijks terugkerend evenement waarvoor alleen de allerbeste studenten uit de koloniën van het Verenigd Gemenebest geselecteerd worden. Zij die slagen voor De Test hebben de wereld aan hun voeten liggen en zullen klaargestoomd worden tot toekomstige leiders van hun land. Vol goede moed, maar met waarschuwingen van haar vader in haar achterhoofd, vertrekt Cia naar de hoofdstad, waar De Test zal plaatsvinden. Als blijkt dat de inhoud van de diverse beproevingen niet alleen geestelijk, maar ook fysiek het uiterste van de kandidaten vraagt, ontstaat er een onderlinge strijd tussen de deelnemers. Kan Cia de mensen die het dichtst bij haar staan wel écht vertrouwen, of is niets wat het lijkt?

Basically, de Verenigde Gemenebest is het vroegere Amerika, ontstaan nadat er een burgeroorlog (als ik het goed zeg) is het geweest. Het land is verwoest en is in koloniën gesplitst. Cia is uitverkoren om de test te gaan doen, maar het is dus niet zo geweldig als zij in eerste instantie denkt dat het is. Tosu city, de 'hoofdstad' van de Verenigde Gemenebest is gemoderniseerd voor een groot deel. En veel mensen kijken neer op de kolonie waar Cia vandaan komt enzo. Het is lastig om uit te leggen, want als ik nu dingen ga zeggen verklap ik het verhaal voor jullie xD Maar het is echt gaaf en spannend!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Welk boek lees jij op het moment?

I'd Love To Tell You But Then I Have To Kill You, volgens mij was dat de titel, iig het is vrij kang maar olzich wel leuk :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie