Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

194 berichten • Pagina 7 van 10

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Welk boek lees jij op het moment?

^The Fault In Our Stars is een fantastisch boek! Ik heb hem al in het Engels en in het Nederlands gelezen.

Ik ben net klaar met Delerium Amoris van Lauren Oliver. Echt een fantastisch boek! Ik wil echt super graag het volgende deel lezen! :D
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ik ga beginnen in Ik was twaalf en ik fietste naar school van Sabine Dardenne. Dat is het boek van Sabine, een meisje dat 80 dagen in de kelder van Dutroux gezeten heeft. Ik weet niet of de zaak Dutroux bekend was in Nederland? Maar in België heeft die zaak voor veel opschudding gezorgd zo'n 20 jaar geleden.
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ik heb gisterenavond (afgelopen nacht) Divergent voor de 2e keer uitgelezen en ik ga dadelijk beginnen in Opstand (Insurgent), want nadat ik de trailer heb bekeken heb ik echt gevoel dat ik het foute boek gelezen heb :cursing
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ik ben momenteel voor de tweede keer bezig aan Harry Potter and the Deathly Hallows.

Maar ook nog steeds in The Secrets of the Immortal Nicolas Flamel: The Sorceress(dacht ik). Dat is het derde boek in de flamel reeks, bekend van De Alchemist, eerste boek van de serie. Op zich ook leuke boeken en zeer zeker aan te raden voor mensen die van het fantasy genre houden.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Stolen van Kelley Armstrong. In het Engels, het is deel twee van de serie van drie boeken.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Alice in Zombieland - Gena Showalter
In t engels, natuurlijk :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie