Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 79 van 250

Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Wat wil je kwijt.

Bedankt, IK WIL S3N DOWLOADS! :drool
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Wat wil je kwijt.

NEEEE :scared

Ik heb nu alweer allemaal bultjes op m'n handen... en ik weet wat dat betekent: de zonneallergie begint weer. En dit is nog maar een lentezonnetje.... hoe moet dat dan zometeen als het volop zomer is :dag

Ik ben nu nogal bang dat die bultjes ontzettend gaan jeuken... brrr.. hopelijk gebeurt dat niet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Wat wil je kwijt.

Claudia schreef:NEEEE :scared

Ik heb nu alweer allemaal bultjes op m'n handen... en ik weet wat dat betekent: de zonneallergie begint weer. En dit is nog maar een lentezonnetje.... hoe moet dat dan zometeen als het volop zomer is :dag

Ik ben nu nogal bang dat die bultjes ontzettend gaan jeuken... brrr.. hopelijk gebeurt dat niet.
Volgens mij hebben maar heel weinig mensen hebben, je moet maar net pech hebben..

Tip: Gebruik zonnebrand.
Het wordt namelijk veroorzaakt door een overgevoeligheid voor ultraviolette straling...
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Wat wil je kwijt.

Wow, half 6! Ik vind half 7 nog te vroeg om te eten!
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Wat wil je kwijt.

Snateraar schreef:
Claudia schreef:NEEEE :scared

Ik heb nu alweer allemaal bultjes op m'n handen... en ik weet wat dat betekent: de zonneallergie begint weer. En dit is nog maar een lentezonnetje.... hoe moet dat dan zometeen als het volop zomer is :dag

Ik ben nu nogal bang dat die bultjes ontzettend gaan jeuken... brrr.. hopelijk gebeurt dat niet.
Volgens mij hebben maar heel weinig mensen hebben, je moet maar net pech hebben..

Tip: Gebruik zonnebrand.
Het wordt namelijk veroorzaakt door een overgevoeligheid voor ultraviolette straling...
Ja ik weet het, ik moet eigenlijk minimaal factor 50 gebruiken :glare maar ik dacht voor vandaag : De zon is nog niet zo scherp. Maar helaas..
Naja, ik hoop maar dat die bultjes het jeuk-deel overslaan (A)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Wat wil je kwijt.

hiki schreef:
Marii schreef:Oeff... wat ben ik weer heerlijk brak vandaag.. wat een nacht
zeker een wild feest gehad :fluit

hahaha nou... kwart voor 5 thuis.. en ik kon niet slapen met al dat gebonk in mijn kop :P dus was er om 11uur maar weer uit gegaan :P Met als gevolg dat ik me nog nooit zo brak gevoeld heb..
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Wat wil je kwijt.

Ehmm, ik wil aan een nieuwe dagboek beginnen, maar Lauren and the next generation is nog bezig. Zal ik dat doen? Dan heb ik 2 dagboeken dus? Doen of niet? xP
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten