Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Namitjuh
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
vr 13 jul 2012, 20:04

Nostalgie

Wat waren jullie favoriete programma's , liedjes , zangers/essen toen je klein was?

ik was zot op samson&gert , en krijg altijd wat een nostalgisch gevoel ;) t'is altijd leuk om zo'n liedjes of afleveringen terug te zien/horen^^


( als dit een slecht nieuw onderwerp is sorry.... het was een ingeving van het moment :P )
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Nostalgie

Boes Boes!
Dommel de hond!
Dat zijn echt 2 tekenfilms waarbij ik een nostalgisch gevoel krijg. :) En ik keek ook altijd naar Ome Willem :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Nostalgie

Ik heb vorige week oude afleveringen van Winx club op Youtube gevonden. Mijn zusje heeft ze gekeken maar ik keek mee :) Ik was daar echt fan van vroeger! En Danny Phantom vond ik ook leuk. En toen ik 4 of 5 was keek ik vaak naar KRO Kindertijd.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Nostalgie

Ik vond Pingu geniaal toen ik héél klein was. Daarna keek ik 6teen, Sabrina the teenage witch, rocket power, eigenlijk alles wat een beetje op die kinderzenders kwam. Nu stiekem nog weleens :P
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Nostalgie

Pingu was geweldig xD Dat kijken mensen uit mijn vriendengroep nog steeds (even voor de duidelijkheid ze zijn 17 maarja :sweatdrop )

Winx club vond ik ook geweldig maar ik stopte er mee omdat het weer de zoveelste nieuwe look was en dat ging me echt irriteren.

Wat ik echt een geweldig serie vond was avatar. Ik vond het een super leuk idee en keek het vrij wel elke dag xD legend of Korra vond ik ook wel erg leuk maar ik heb meestal geen tijd meer om te kijken.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Nostalgie

Jaaaa Avatar! Dat was ook echt een serie waar ik iedere keer weer voor ging zitten! Korra vind ik ook wel leuk, maar niet zo leuk als met Aang!
Gebruikersavatar
Namitjuh
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
vr 13 jul 2012, 20:04

Re: Nostalgie

Avatar was ook een van me favorietjes samen met winx club ^^ maar ik heb geen flauw idee aan welk seizoen winx club ondertussen zit ... gaat me te ver XD de eerste 3 seizoenen waren de beste
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Nostalgie

Pingu!! Mijn zusje vindt hem irritant, maar van mij moet ze het altijd aan laten staan want ik wil het zien :D
Avatar vond ik nooit zo geweldig, maar rocket power en totaly spies waren ook leuk!
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Nostalgie

Oja Avatar vond ik ook super leuk! En Winx Club inderdaad ook! Ik weet zeker dat ik beide nu nog steeds leuk zou vinden :laugh Ik spaarde ook van die plaatjes van Winx Club.

En Rocket power was ook zo leuk! Ik wilde altijd bij hun horen :laugh Ik vond het zo leuk dat hun vader een café aan het strand had. En die pier vond ik altijd heel leuk eruitzien!
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Nostalgie

winx club vooral en als het nu pertoeval op tv is juist als ik heb aan heb gezet,kijk ik er gewoon nog naar en avatar vind ik ook erg leuk,nu nog steeds dat is gewoon een van de beste getekende reeksen totally spice is ook leuk,kijk er nu ook nog graag naaren ik denk dat winxclub nu aan seizoen 5 zit,heb de 4e nog uitgekeken seizoen 6 kan het ook zijn

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie