Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Meisjes-topic

Yesss! Eindelijkk weer back :D!

Komen jullie wel eens bij de Primark :)?
Ik ben echt dol op die winkel! En nu ik heb gehoord dat er één in Arnhem komt, my god! Kan niet wachten :D! Mijn bankrekening is dan iedere maand failliet ben ik bang..
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Meisjes-topic

Leuk, ook een meisjes topic! :D

Primark komt ook in Enschede :D Dat is lekker dichtbij voor mij :laugh Ik ben er nog maar 1 keer geweest, in Hoofddorp, maar toen viel het mij een beetje tegen :s

Ik vind de kleding van Zara ook heel mooi, alleen best duur.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het Meisjes-topic

Haha yes, het meisjestopic is weer terug!

Ik vind de Primark niet zo leuk, ik vind dat het wel erg weinig geld is dat je er voor moet betalen en ik heb altijd het idee dat het na één keer wassen de prullenbak in kan. Ik draag heel veel kleding van het merk Only en Amisu (Amisu koop je bij de New Yorker). En ook Esprit vind ik soms best leuke kleding hebben. :)

Maar ik heb (nog) geen kleedgeld, dus vandaar dat ik niets bij de Primark koop. Misschien als ik het zelf moet budgetteren dat ik wel goedkopere kleding ga kopen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Meisjes-topic

De New Yorker vind ik ook eek super leuke winkel, heb er afgelopen winter een super leuk blousje gekocht waar ik nog steeds heel trots op ben :3
Primark is ook een leuke winkel, maar inderdaad niet met super goeie kwaliteit kleren. Maar ik hou er wel van, al die koopjes. Kwaliteit of niet :laugh
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Het Meisjes-topic

Ik koop ook vaak kleren bij de New Yorker, maar bij Bershka vind ik ook vaak leuke dingen :)
Een vriendin van mij zij een week geleden ofzo dat ik een keer langs de Primark moest gaan, doe ik misschien ook wel binnenkort. Er is er vast wel één in Amsterdam :thumbsup
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Meisjes-topic

Niet in Amsterdam zelf, wel in Hoofddorp. Amsterdam heeft nu ook een topshop :O! En binnenkort natuurlijk forever 21. Ik moet serieus die kant op verhuizen ;;-;!
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Het Meisjes-topic

Tja de primark.... Ik ben er laatst nog in Zaandam geweest met mijn nichtje. Met de kwaliteit heb ik niet echt veel problemen het is meer dat ik het zo zielig vind dat die meisjes zo hard moeten werken ervoor en maar heel weinig geld krijgen, daarom probeer ik er eigenlijk zo min mogelijk naar toe te gaan. Alleen als ik echt in geldnood zit.

Forever 21, America Today en de Sting vind ik ook wel leuke kledingwinkels alleen zijn de laatste twee vaak zo duur! :( En met mijn 50 euro per maand is dat niet echt handig.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Meisjes-topic

Omg het meisjes topic, dit heb ik zo gemist.
Persoonlijk ben ik geen fan van Primark, veel te druk daarbinnen en tussen die duizenden kleren, vind ik amper iets. Wat ik er heb gekocht is of uitgelubberd of gekrompen. Dus geen Primark voor mij :sweatdrop
Ik ben nogal fan van de Engelse/Amerikaanse winkeltjes, die we hier natuurlijk niet hebben. Dus pech voor mij.
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Meisjes-topic

@Ans: omg komt Forever 21 in Amsterdam? :o Ik hou van die site/winkel :wub Ik zie daar elke dag wel wat nieuws!
Ik heb al een verlanglijstje gemaakt voor mijn verjaardag met allemaal Forever21 kleding :laugh
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Meisjes-topic

Ik heb het ook niet zo met de Primark en dan vooral om de drukte binnen. We hebben er hier in Almere eentje. Ik meen de grootste van Nederland, maar er komen dus ook allemaal mensen uit andere provincies voor een dagje Primark. Ik ga liever naar The Sting, American Today of Tellstar (daar hebben ze een kledinglijn met erg leuke dingen).
Renzo
Snackventer Snackventer
Berichten:
59
Lid geworden op:
za 05 mei 2012, 17:04

Re: Het Meisjes-topic

>TotallyGeeked< schreef:^ nee dat mag niet ;) (wat doe ik hier eigenlijk XD)
We overtreden de regel. xD

Even een vraag naar de meisjes toe: welke kleur draag jij deze maand het meest in je look? LOL xD xD xD xD
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Meisjes-topic

Ksssssssssssst! *pakt de plantenspuit* ksssssssssssssst! *spuit met de plantenspuit* foei! Terug naar jullie eigen topic :P!

Ik draag vooral zwart. Maar daar probeer ik verandering in te maken !

Welke series kijken jullie eigenlijk? Van die super kleffe meiden series of ook bijv Game Of Thrones etc etc?
Ik kijk bijv: Doctor Who, Game Of Thrones, Keeping up with the Kardashians (rare overgang), teen mom , 16 and pregnant en ga zo maar door. ><
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Meisjes-topic

Hé, indringers! :mad stiekem kijk ik ook mee in het jongens topic hoor :twisted

Ik draag eigenlijk allerlei kleuren. Mintgroen, blauw, zwart, wit, groen.

Series die ik kijk: The walking dead, GTST, Code 37. Niet zo heel veel :P
Afbeelding
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Het Meisjes-topic

Ik draag de laatste tijd steeds meer blauw, geen idee eigenlijk waarom... Haha :p

Oh en over series, ik volgde Glee altijd heel trouw, maar daar ben ik na seizoen 2 mee gestopt. Verder kijk ik niet echt veel series, ja soms kijk ik met mijn moeder mee naar detectives. House en Lost heb ik trouwens ook met plezier gevolgd! :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie