Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Meisjes-topic

Ik volg GTST. Zal wel weer lekker cliché zijn :3
maar ik vind het de laatste tijd nogal over-dramatisch.

Verder ben ik van plan om de serie 'Lost' te downloaden, die lijkt me wel vet. En ik volg CSI en Bones, elke maandagavond. Ik hou van CSI-achtige programma's :laugh

@Ans, Game Of Thrones? Is dat een beetje leuk? Ik heb altijd het idee dat het super bloederig is en zo, maar iedereen zegt dat het wel mee valt. Bloed, oke. Maar ik heb het niet zo op die mega grote bloedpartijen, waarbij een mens opeens iets van 10 liter bloed heeft wat er in één keer uit moet voor de camera :P
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Meisjes-topic

Ik kijk niet zo veel tv meer eigenlijk :sweatdrop
Ik volgde wel altijd veel series en ben van plan om sommige weer op te pakken en te gaan kijken.
Ik wil sowieso Awkward weer gaan kijken. Vaak kijk ik series van MTV. Ook CSI, Bones, Rizolli&Isles, Hawaii 5-0 en dat soort series kijk ik redelijk vaak (als ik geen sport heb).
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Het Meisjes-topic

Ik had gister iets nieuws uitgeprobeerd toen ik mijn haar aan het wassen was, ik heb de shampoo half uitgespoeld en toen de conditioner erin gedaan 8-)
En het werkt! Mijn haar is nu veel zachter en vooral minder pluizig :laugh
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het Meisjes-topic

Ik ben net begonnen met Game Of Thrones, op aanraden van Dave en Matthieu. Ik ben nu bij episode 6 van season 1. Verder ga ik ook weer awkward kijken en volg ik Wie is de mol en Expeditie Robinson altijd heel trouw. Switched at birth is ook een hele leuke serie en Once Upon A Time vond ik ook erg leuk! :D

Ik heb heel veel blauw in mijn kast liggen en verder ook wel veel kleur :)
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Meisjes-topic

allemaal verschillende kleuren! ben best wel kleurrijk.


en ik kijk vooral naar nickelodeon en disney channel in het geheel... en voor de duidelijkheid:(ookal staat het in mijn naam) IK BEN 12
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Meisjes-topic

Mijn pc knikkerde even alle wachtwoordonthoud sites eraf :thumbdn Gelukkig heb ik alles weer terug veranderd en doen ze het weer. Altijd handig. Qua series kijk ik detectives zoals csi. Ik wil heel graahg is game of thrones bekijken maar ik wil bij het begin beginnen en dat kost me zoveel tijd xD
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Meisjes-topic

@abctje, dat bloed valt heel erg mee, al vallen er wel een heleboel doden. Het is vooral een hele spannende serie met onverwachte wendingen!

Ik ben een enorm grote fan van Game of Thrones, echt geweldige serie! In een dag heb ik seizoen 1 gekeken ^^" Op dit moment kijk ik ook Justified (ookal zo'n geweldige serie) en ik ben aan het wachten op de nieuwe seizoenen van Arrow, Beauty and the Beast en The Following c:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Meisjes-topic

Ik volg op het moment alleen Grey's Anatomy, maar ik wil ook weer Awkward kijken. En omg wat Anna zei, Switched At Birth is ook super leuk. Maar ik vraag me af of die nog wel op de TV komt.

Trouwens, als jullie een goede mascara zoeken, Maybelline Rocket Volume in waterproof versie is echt mijn favoriet :wub
Afbeelding
Gebruikersavatar
Namitjuh
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
vr 13 jul 2012, 20:04

Re: Het Meisjes-topic

abctje schreef:Ik volg GTST. Zal wel weer lekker cliché zijn :3
maar ik vind het de laatste tijd nogal over-dramatisch.

Verder ben ik van plan om de serie 'Lost' te downloaden, die lijkt me wel vet. En ik volg CSI en Bones, elke maandagavond. Ik hou van CSI-achtige programma's :laugh

@Ans, Game Of Thrones? Is dat een beetje leuk? Ik heb altijd het idee dat het super bloederig is en zo, maar iedereen zegt dat het wel mee valt. Bloed, oke. Maar ik heb het niet zo op die mega grote bloedpartijen, waarbij een mens opeens iets van 10 liter bloed heeft wat er in één keer uit moet voor de camera :P
Ik ben seizoen 2 van games of thrones aan het bekijken en het is echt leuk , bloedgehalte valt mee ;) zeker aan te raden!
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Meisjes-topic

Als het jongenstopic omhoog gaat dan ook de meisjes :P En we lopen achter qua pagina's zij hebben al het dubbele xD (not that it really matters). Zijn er hier ook meisje die naast sims ook andere spellen spelen. Bijvoorbeeld op: Xbox, playstation, ds, wii? zelf heb ik alleen geen playstation van dit rijtje. Ok de xbox is van mijn broer maar daar mag ik ook wel soms op. Ik twijfel of ik een 2ds (die nieuwe) of een 3ds moet kopen. Ik koop hem niet voor het 3D daar krijg ik gewoon hoofdpijn van, maar die 2 is wel lelijk. Maar die 3ds is 30/40 euro duurder.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Meisjes-topic

Ben precies zo :P
ik heb al te weinig tijd voor simsen dus al die andere dingen gaan ook niet :P
Ik wil heel graag verder met kingdom hearts, geweldige serie :3
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Meisjes-topic

Ik heb een xbox 360, een wii en een DS Lite. Ik speel wel op de xbox maar ik moet er eigenlijk nog een paar goede spellen bij hebben. Ik heb nu alleen MW3 en assasins creed 1 & 2
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie