Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SimsSter
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 15:11

Moet mij weer gebeuren

Ik ben eindelijk eens alleen met mijn hond en ben bang....hij doet zijn rechteroog niet meer open. Ik kan alleen zien dat hij met zijn linkeroog naar me kijkt. Misschien maak ik het erger dan het is maar hij is heeft al een tijdje last van zijn ogen. Mijn ouders zijn nu voor anderhalf uur weg en moet ik dan wachten tot mijn moeder komt? Ik maak me zorgen, oh en ik kan ze nu even niet bellen want ze zitten in een belangrijk gesprek :cry
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimsSter
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 15:11

Re: Moet mij weer gebeuren

colindavey schreef:Ik zou hem toch bellen of staat ze telefoon uit? En anders een whatsapp bericht sturen. En heb je niet iets van een fiets met een mandje waar je hem in kann doen?
Nee en mijn hond is niet zo klein, hij is best groot, maar hij lag te snurken, hahaa dus ik denk dat hij gewoon moe was dus ik wacht wel ff gewoon totdat mijn moeder thuis is denk ik, paniek voor niks.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: Moet mij weer gebeuren

Heeft je hond misschien last van een ontstoken oog? Meestal komt er dan een beetje pus uit de
ooghoeken. Als dit in zijn wimpers komt dan willen de wimpers nog weleens aan elkaar vastplakken.

Als dit het is dan is het niet zo'n ramp, alleen vervelend voor je hond. Als je het echt niet vertrouwd dan zal ik gewoon even je dierenarts bellen voor advies!
Een dag zonder Sims is.....
Gebruikersavatar
SimsSter
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 15:11

Re: Moet mij weer gebeuren

Evelien schreef:Heeft je hond misschien last van een ontstoken oog? Meestal komt er dan een beetje pus uit de
ooghoeken. Als dit in zijn wimpers komt dan willen de wimpers nog weleens aan elkaar vastplakken.

Als dit het is dan is het niet zo'n ramp, alleen vervelend voor je hond. Als je het echt niet vertrouwd dan zal ik gewoon even je dierenarts bellen voor advies!
Bedankt, maar hij was gewoon half aan het slapen, ja mijn hond heeft ontstoken ogen en is allergisch voor heel veel dingen, vind het echt zielig voor hem.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie