Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Jouw genantste momenten op de basischool/middelbare school!

Hey! Ik heb gisteren eens een paar video's op Youtube gekeken en ik krijg een ideetje: Vertel in dit topic allemaal genante dingen die jij op school hebt meegemaakt, basischool of middelbare school, brand los!

Ik heb wel 1 ding dat me te binnen schiet:

Ik had zo'n juf en die wou altijd dat IK (serieus zij wees mij daar altijd voor aan) altijd dingen voor haar ging kopieren enzo en oke ik kon het nog wel redelijk goed maar afijn. Ik ging dus naar beneden naar het kopieerhok en zocht de concierge maar ik zag hem dus niet. Nou ik ging dus naar boven om het te zoeken, ik ging naar het schoonmaakhok, ik zocht beneden nog even.. Wat bleek dus hij zat in hoek van het kopieerhok in zo'n mini kastje en ik zag dat niet dus hij stond de hele tijd recht voor mijn neus en ik zoeken zoeken zoeken xD
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Jouw genantste momenten op de basischool/middelbare scho

Ik was een keertje mijn gymshirt kwijt, ik ging toen eerst naar de gymleraar, maar die had het niet. Dus toen dacht ik dat ik mijn gymshirt kwijt was. Maar 2 of 3 weken later vond ik het onder de kapstok liggen. Het lag dus gewoon al die tijd voor mijn neus en is niet eens opgeruimd door de schoonmaaksters.
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Jouw genantste momenten op de basischool/middelbare scho

Ik heb een keer iedereen m'n bh laten zien tijdens de gymles xD We moesten een handstand maken en ik had niet in de gaten dat ik vergeten was om m'n shirt in het gymbroekje te duwen. Ik kwam er pas achter toen ik op de kop stond en praktisch alle jongens aan het staren waren :p Toen vond ik het niet grappig, maar het is ondertussen bijna 10 jaar geleden en nu kan ik er wel om lachen ^^
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Jouw genantste momenten op de basischool/middelbare scho

Ik moest een keer iets gaan kopiëren voor mijn leraar, net voordat we zouden vertrekken richting Den Haag voor een uitstapje. Eindelijk hadden ze iedereen in de bus, maar ze waren mij vergeten! Ze waren vergeten te zeggen dat we zouden gaan (en de leraar was mij ook knats vergeten). Tsja, toen konden ze eventjes 20 minuten terug rijden om mij op te halen.
Gebruikersavatar
Waterlelie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
zo 02 jun 2013, 14:32

Re: Jouw genantste momenten op de basischool/middelbare scho

Ik tekende (nog steeds) echt heel veel. Nee echt, té veel.
Ook in mijn schriftjes op de basisschool. Allemaal kleine poppetjes of dieren.
Het probleem was dat op de basisschool de juf of meester je schriftje wilde zien om te controleren. Toen werd ik een soort van gesnapt en moest ik nablijven en strafwerk schrijven, iets als:
Ik mag niet tekenen onder het werken
Ik mag niet tekenen onder het werken
Ik mag niet tekenen onder het werken
Ik mag niet teken..


En een keer zat ik dat zo lang te doen dat ik zelfs toen begon te tekenen (H)
Zin in Island Paradise
Sims 3: Na middernacht, Levensweg, Beestenbende, Jaargetijden en Studentenleven
Gebruikersavatar
Luque
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
249
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 19:00

Re: Jouw genantste momenten op de basischool/middelbare scho

Mijn genantste moment was op de basisschool, in groep 6 volgensmij. Toen gingen we met de klas naar een zwembad in de buurt fietsen, maar omdat ik geen fiets mee had, ging ik bij een vriendin achterop. Alleen haar band was een beetje heel zacht, en als ze de bocht omging slingerde haar fiets dus nogal. Nja, toen ging ze dus een scherpe bocht om, en ja, toen viel ik naar voren. Komt omdat ik met mijn benen naar één kant zat. En precies op dat punt stond een paaltje, waar ik vol tegen aan knalde. Het eerste wat ik dacht was; of course. Dit overkomt mij weer. En toen stond ik weer op, alsof er niets was gebeurd. Alleen had ik niet door dat mijn lip bloedde en mijn shirt onder t zand zat. Toen vond ik het vreselijk, maar nu kan ik om lachen. En daarna mocht ik ook meteen naar huis, dus het had ook een voordeel, hihi.
Afbeelding
idk hoi

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie