Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

30 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Luque
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
249
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 19:00

Re: Wat zijn jouw toekomstideeën / dromen?

Leuk allemaal! Die foto van LA ook. :wub
Vroeger zei ik altijd dat ik 'moeder & paardrijdster' wou worden, maar tegenwoordig boeit het me niet echt meer.. ik wil niet dat ik later teleurgesteld word omdat iets niet lukt, ofzo. Dus ik zie wel wat er gebeurd, wat ik ga doen, etc. Daarbij heb ik tegenwoordig ook niet echt meer hobbies. Zingen en schrijven. Maar daar kan ik later niet echt iets mee doen, omdat ik niet goed genoeg kan zingen & ik schrijf verhalen nooit af. Dusja, I’ll see. :P
Afbeelding
idk hoi
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Wat zijn jouw toekomstideeën / dromen?

Ik wil het allerliefste een groot gezin samen met m'n lieve vriend :) Maar ik wil me ook graag inzetten voor de rechten van patiënten in de medische wereld. Ik vind dat daar erg weinig aandacht aan besteed wordt.
En als het kan wil ik ook nog wel ergens een mooi zomerhuisje hebben (Zweden of juist een land aan de Middellandse Zee).
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Wat zijn jouw toekomstideeën / dromen?

Vroeger wilde ik altijd al dierenarts worden, maar dat was voornamelijk omdat ik de droom van anderen overnam. Sinds twee jaar is dit drastisch veranderd. Het lijkt mij nu leuk om de kant van mijn vader op te gaan. De economie. Maar sinds begin deze week komt het erop neer dat ik geen idee heb. Het lijkt mij op zich ook wel leuk om iets in de geneeskunde te doen, maar het lijkt mij een enorm lastige studie. Daarbij heb ik bio al laten vallen. Ik zou dus met een enorme omweg wel iets met de geneeskunde kunnen doen, maar dat betwijfel ik XD.
Ik focus mij nu maar op slagen over twee jaar :D. Na het slagen zou ik echt enorm graag een tussen jaar willen nemen. Heb nog geen idee wat ik dan zou willen doen. Een high school year is niet mogelijk aangezien ik vwo doe en geen vroege leerling ben. Het lijkt mij gaaf om te backpacken, maar zie het op dit moment niet zitten om dat alleen te doen. Misschien wel met een toekomstige vriend :P. Het lijkt mij ook wel leuk om dan iets van vrijwilligers werk te doen in Afrika ofzo.
Als ik dan eenmaal gesetteld ben na mijn studie. Een goede baan heb en misschien wel een man zou ik het gaaf vinden om te reizen en daar flink te oefenen met een spiegel reflex camera. Dat is toch echt wel iets waar ik van houd.
Maar mijn grootste droom is toch wel dat al mijn geliefden en ik allemaal gezond en blij zullen leven.
Gebruikersavatar
Sanne
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
236
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 11:56

Re: Wat zijn jouw toekomstideeën / dromen?

Ik zou héél graag later in LA willen wonen!! Mijn kamer hangt helemaal vol met Amerikaanse spullen: (vlaggetjes, grote vlag, dekbed, schilderijen, enz. enz.)
Mijn droom was vroeger altijd juf worden. Laatste tijd lijkt verpleegster of iets in het ziekenhuis me een heel mooi beroep. ....Of toch schrijfster, ik heb héél wat verhaaltjes.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: Wat zijn jouw toekomstideeën / dromen?

Ik wil graag schrijfster worden. Ik vind het namelijk fantastisch om te schrijven! Ivm. mijn studies zou ik later graag willen studeren in het buitenland. Het liefst Engeland. En als mijn punten goed genoeg zijn ga ik proberen om naar Oxford te gaan. (maar dan wel met een beurs, want zoveel geld heb ik niet :p). En natuurlijk de liefde van men leven vinden! Ik zou heel graag willen trouwen in een kerk. Ik weet niet waarom want echt gelovig ben ik niet, maar het is gwn en toplocatie! Dat was het zo'n beetje :D
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: Wat zijn jouw toekomstideeën / dromen?

Eens zien, toekomstdromen & plannen. Ik heb er nog niet echt diep over nagedacht; maar dit zijn mijn meest realistische toekomstplannen: :sweatdrop

Mijn diploma halen in toegepaste psychologie (en dit liefst in het komende jaar) en daarna maatschappelijk werk gaan studeren.
Een baan vinden (niet te onderschatten!) met aangename collega's en voldoende afwisseling en uitdaging.
Alleen gaan wonen (met of zonder vriend, ik zie wel wat de toekomst brengt)

Mijn iets minder realistische dromen:
Schrijfster van boeken en/of striptekenares worden.
Een wereldreis maken.
De lotto winnen :p
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Wat zijn jouw toekomstideeën / dromen?

Oh man. Ehm. Ik heb sowieso heel veel dromen, de vooral te maken hebben met reizen en kunstige dingetjes. :sweatdrop

(Niet op volgorde van belangrijkheid of tijd)

1. Mijn school afmaken, niet blijven zitten. Dit jaar was het wel op het randje en dat moet volgend jaar echt beter.
2. Daarna wil ik iets doen wat te maken heeft met kunst of cultuur, waarschijnlijk. Architectuur vind ik echt supervet. Oh, en talen zou ik ook leuk vinden. ^^
3. Een meisje vinden. Als ik al die stelletjes om me heen zie wil ik dat ook. Ik hoop gewoon dat ook 'op mijn potje een dekseltje past'.
4. REIZEN! Ik wil zo graag de wereld rond en cultuur en natuur van een land ontdekken. Hoog op mn lijstje staan China, Peru of een ander Z-Amerika land, Eigenlijk heel veel van N-Amerika, Australië,Toscane, Madagaskar, blablabla, het zijn er zoveel. :sweatdrop
5. Piano kunnen spelen ja.

Dus. Reizen en kunst, dat is het ongeveer. :sweatdrop
Just be kind.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Wat zijn jouw toekomstideeën / dromen?

Ik heb al jullie dromen gelezen echt zo leuk om te lezen. En sommige lijken op de mijne haha.

Nou dus hier komen mijn droomachtige dingen :sweatdrop

1. Natuurlijk, mijn school afmaken. Ik ben dit jaar van VWO naar HAVO overgestapt en ga dus over naar 4HAVO. Ik hoop dit dus met een goede puntenlijst af te maken.
2. Naar Amerika. Volgend jaar staat New York op de planning. Maar ik wil het liefst nog veel meer zien. Los Angeles staat na New York op mijn lijstje en Las Vegas en Hollywood lijken me ook fantastisch. Ik zou ooit wel een rondreis door Amerika willen maken.
3. Een beroep vinden die mij leuk lijkt, waar mijn intresses liggen. Ik heb nu echt nog geen idee wat ik wil worden en het wordt toch wel tijd dat ik een idee krijg van wat ik wil.
4. Een goede relatie vinden. Sowieso geen lange afstand relatie meer, nooit doen mensen. Bij mij werkte het in ieder geval niet, haha.
5. Dit is pas voor over 10 jaar of meer ofzo. Maar goed, ooit wil ik mijn eigen gezinnetje hebben. En ja dus voordat ik kinderen krijg trouwen. Maarja dat zie ik dan wel he.

Zo dat was het denk ik :sweatdrop
Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Wat zijn jouw toekomstideeën / dromen?

^^ Haha Matthieu, jouw dromen komen best wel overeen met de mijne.

Wat een leuk topic! Echt leuk om andermans dromen hier te lezen. :D

- Ik wil ten eerste gelukkig worden. Dat klinkt heel cliché, maar ik zou mezelf op dit moment niet echt als gelukkig beschouwen.
- Ik zou ook heel graag meer van de wereld willen zien, en misschien verhuizen naar Italië, want Jezus, wat een prachtig land is dat.
- Kunst en cultuur interesseren mij best wel, dus het lijkt mij echt geweldig als ik daar iets mee kan doen in de toekomst.

Dat dus allemaal. Volgens mij is het nog allemaal redelijk haalbaar, maarja, ik zie wel hoe het zich uitpakt. :sweatdrop
Crash'
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
di 23 jul 2013, 20:21

Re: Wat zijn jouw toekomstideeën / dromen?

Ik heb werkelijk een gigantische bucket list, van random tot groots, haha.

- De studie Rechten of Geneeskunde volgen. Bij beiden wil ik af en toe, als mijn geld het toe laat, de rechten of gezondheid van armere mensen verdedigen (gratis, natuurlijk).
- Ik speel piano, maar ik wil het liefst ook nog de drums en gitaar leren. Tot een goed niveau en ook een keer een band vormen. Zelfs als we falen, heb je geloof ik nog steeds de tijd van je leven.
- Een leuke vriend vinden waarmee ik gewoon idioot kan doen.
- Reizen, het liefst met een bus. Gewoon dwars door landen, zonder een vooropgesteld plan en met mijn beste vrienden.
- Een verschil maken in iemands leven.

Dat waren de grootste, haha.
Afbeelding
“The kind of girl who preferred tea to coffee, and pens to cigarettes.”

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie