Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

MrLegendardisch
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 11:26

Welke (overleden)- Beroemdheden mis jij het meest?

Welke beroemdheden die zijn gestorven of gestopt, zowel BNN''ers als Internationaal mis jij?


Ik mis Michael Jackson toch wel het meest, ik ben al zolang ik het mij kan herinneren fan van hem, het nieuws dat hij gestorven was sloeg bij mij toch wel in als een bom.

Ook mis ik Theo Bos (Vitesse) het meest, een echte Ernemmer (ookal is hij in Nijmegen geboren)
Ik zag hem vaak genoeg bij Gelredome, telkens als ik hem zag zei ik Goedendag Meneer Bos.
Ik en mijn vader zijn toen naar de herdenking gegaan en FC Utrecht.
Het was mooi, deze ervaring zou ik nooit vergeten, en hoe wij supporters er mee om gingen ook.
Ik denk er nu nog wel eens aan terug, en heb nogsteeds een brok in mijn keel ervan.

Ookal ken ik Theo Bos niet persoonlijk, hij was een belangrijke figuur binnen de club, en als speler/trainer en bovenal supporter, was hij altijd betrokken met ons, de supporters, en als je de kans had om met hem te praten, dan kon je dat.
Ik ken Theo Bos als een amabele, vriendelijke en warme man. geen slecht woord over hem.
altijd achter Vitesse gestaan, en was altijd in voor een praatje,
hij was een echte mens.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Welke (overleden)- Beroemdheden mis jij het meest?

^Mee eens, nu ik al dat oude gtst bekijk op dvd. Wat een schattig mens was dat! Niet alleen dr rol erin maar ook als actrice kan je zien dat ze heel goed was in dr werk en voor anderen. Met een stralend gezicht erbij dat je tegenwoordig niet vaak meer ziet. :(

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie