Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Naar welk concert ben jij voor het laatst geweest?

De titel van het topic zegt het al: naar welk concert ben jij voor het laatst geweest?

Ik ben afgelopen weekend naar Pinkpop geweest :D Paramore en Thirty Seconds To Mars waren echt awesome :wub Hopelijk ga ik in september weer naar Paramore en in november naar Thirty Seconds To Mars ^^

Afbeelding
Hayley Williams en Taylor York van Paramore op pinkpop :woot

Hoe zit het met jullie :D?
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Naar welk concert ben jij voor het laatst geweest?

^ Ik heb een paar jaar geleden 30 Seconds To Mars ook live gezien. Zij zijn zo goed live <3

Ik ben het laatst naar Dead by April geweest afgelopen november. En 5 juli ga ik naar All Time Low en 3 november sta ik in de HMH voor Alter Bridge ;D

v I know. Ik wil ook naar Avenged en 30STM en naar Vans Warped Tour en naar Royal Republic, maar het valt allemaal in november ): En ik heb er geen geld voor

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op di 18 jun 2013, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Naar welk concert ben jij voor het laatst geweest?

^ Ik ben ook 2x naar Alter Bridge geweest :D 1x in AB in Brussel en 1x op Pinkpop ^^ Zij zijn ook echt zooo goed :D ik wil nu eigenlijk ook weer gaan, maar ik wil naar zoveel xD Ik ga in november al naar Hurts, en ik wil eigenlijk ook nog naar Placebo, Avenged Sevenfold, Volbeat, Thirty Seconds to Mars en Alter Bridge en dat is allemaal in november...
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Naar welk concert ben jij voor het laatst geweest?

Jaloers dat je naar PP bent gegaan! Er waren gave bands, zover ik weet (:

Ik ben nog maar naar twee concerten geweest. Eerste was naar The Script, dat was echt geweldig. Daarna naar We Are The In Crowd, zij zijn ook goed live maar waar ik stond was het publiek niet zo enthousiast.
Nu wilde ik naar ATL, maar dat mag om een heleboel (aardig goede) redenen niet. Dus nu hoop ik dat ik naar 30STM mag, haha. Ze zijn heel goed, maar hun support act wil ik al heel lang live zien, You Me At Six.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Naar welk concert ben jij voor het laatst geweest?

Ik ben voor het laatst naar Dauwpop geweest. Een van de leukere artiesten waren Kaiser Chiefs, Will and the People en Kensington. Dit weekend ga ik naar Best Kept Secret Festival, waar ik onder andere Two Door Cinema Club ga zien en Alt J. :)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Naar welk concert ben jij voor het laatst geweest?

Ik wilde zooo graag naar Pinkpop, maar ik mag pas vanaf volgend jaar van me ouders T.T

De laatste keer dat ik naar concert ben geweest was op 1 maart, naar Two Door Cinema Club met als voorprogramma Dog Is Dead en Kensington. Dat was wel echt supervet. In de HMH was dat trouwens.

Het volgende concert dat in mijn agenda staat is in november, namelijk 30 Seconds to Mars. Misschien ga ik die week daarop nog naar Daughter, maar dat weet ik nog niet zeker omdat dat er wel erg vlak erna komt.
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Naar welk concert ben jij voor het laatst geweest?

Ik wil zooooo graag naar Thirty Seconds To Mars!! Op pinkpop was een signeersessie op zaterdag en als je een album kocht kreeg je voorrang. Maar alle albums waren op vrijdag al uitverkocht en je moest al 3,5 uur van te voren in de rij staan om een handtekening te krijgen :/
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Naar welk concert ben jij voor het laatst geweest?

Mm, ik was graag naar Rammstein en Lana Del Rey geweest, maar helaas. Maar de laatste keer was al in december geloof ik, naar Stone Sour en Papa Roach. Idk, misschien ga ik nog naar A7x dit jaar.. nouja, hoop ik, haha. En ik zou mijn ziel verkopen om een keer naar Slipknot te kunnen, maar ze spelen alleen maar op grote metalfestivals in het buitenland. :/
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Namitjuh
Snackventer Snackventer
Berichten:
84
Lid geworden op:
vr 13 jul 2012, 20:04

Re: Naar welk concert ben jij voor het laatst geweest?

Zozi schreef:One Direction in mei. :sweatdrop Ach ja, het was eens leuk om hen live te horen, maar of ik het er een tweede keer voor over heb om doof geroepen te worden door een horde krijsende fans, I don't know.
haha :lol Ik zou ook graag es naar one direction gaan maar inderdaad al die krijsende fans :hamer

Ik ben een keer naar een milk inc concert geweest en volgend jaar ga ik naar Clouseau :swing maar ik zou zeker ook nog eens Taylor swift live willen zien , ooit op een dag als ze nog eens komt :p

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie