Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 5 van 132

Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: Heb jij een lief?

djon black schreef:Waar w8 je op?
Vraag hem maar niet te snel natuurlijk eerst nog een beetje aanpappen of hoe jij dat ook wilt noemen
Goed idee, maar we hebben sinds een kwartier verkering :wub
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Heb jij een lief?

Ik ben al 25 maanden samen met mijn lief.

Zal ik ook maar gelijk vertellen hoe we elkaar hebben ontmoet?
Ja.

In mijn examenjaar had ik best veel tussenuren. Hierop besloten mijn vriendin en ik te gaan internetten. Hyven om precies te zijn. We gingen naar de zoekmachine en zochten allerlei jongens op van verschillende leeftijden en uit de raarste dorpen en steden. Na een tijdje had ik haar overgehaald dat ze bij iemand wat zou plaatsen. Maar toen moest ik ook. Ik koos bij de zoekopties iemand van tussen de 18 en 23 uit mijn woonplaats. Daar stond een hele leuke profielfoto bijna bovenaan. Snel drukte ik op respect en klikte ik alles weg. Mijn vriendin en ik gierde het uit van het lachen.

Niet veel later kreeg ik een mailte; ik had een krabbel ontvangen van dezelfde jongen! Het was een hele lastige maar interessante krabbel over waarom ik respect had gegeven. Ik besloot daarom een interessante maar ingewikkelde krabbel terug te sturen. Hierop volgde veel berichtjes over en weer. In één van zijn berichtjes vertelde hij dat hij radio maakte elke dinsdagavond en of ik een keer wilde luisteren. Maar natuurlijk! ik moest en zou weten hoe zijn stem klonk. Daar was de dinsdagavond, mijn hart zat in mijn keel en internet stond open, klaar om mailtjes te ontvangen. Zodra het programma begon, en hij dus begon met praten, was ik verliefd. Wat een stem, wat een jongen.

Na die dag gingen we een beetje msnen. Hij zei eens op een dag dat hij wilde gaan fietsen en waar hij vooral niet langs moest rijden. Hij wist al ongeveer waar ik woonde, hij voetbalde namelijk in de buurt en zijn oom en tante wonen praktisch om de hoek. Ik vertelde cryptisch welke straat en welk nummer ik woonde.
De volgende dag reed er iemand langs. Wauw! na tien minuten zei mijn zusje: 'Sor, er staat een enge man buiten de tuin.' Nonchalant liep ik naar de keuken zodat ik een blik kon werken op deze mysterieuze man. Dat was hem! ik gilde even en liep toen naar buiten. Daar hebben we een uur staan kletsen en toen nodigde ik hem uit naar binnen. Daar hebben we tot het eten gepraat en toen moest hij tot mijn grote spijt weg.

Die avond op msn spraken we elkaar weer. Zonder woorden merkten we dat we elkaar misten. We zouden naar het bos gaan samen. In het bos was het heel koud en hield hij mijn hand vast, omdat het 'zo koud was'. Ik wilde niets liever dan hem kussen maar dat kwam er niet van. Hij bracht me thuis maar nog steeds geen kus.
De volgende dag ging ik ergens heen maar hij kwam me halen van het station. Bij mij thuis zaten we op de bank een beetje om de kus heen te draaien. om 3 uur! snachts bracht ik hem naar zijn fiets. we stonden voor elkaar en draaiden er weer een beetje om heen. Ik sloot mijn ogen en richtte mijn hoofd op 'Ik ben zo moe, je moet me wakker houden.' Beetje cheesy maar daar was de kus dan eindelijk.

Sindsdien zijn we samen. Yay:D
Afbeelding
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: Heb jij een lief?

@FranSor: Wat een lief verhaal <3 Echt een leuke manier van elkaar tegen komen zeg ^^

Ja, ik heb een lief =] Het is online begonnen, en we hebben nooit echt oficieel iets gekregen ofzo, dat is vanzelf gekomen, dus een echte datum is er niet, maar we zijn nu ongeveer een jaar samen =]
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Heb jij een lief?

Leuk om het allemaal te lezen..

ikzelf zit in een best lastig parket! :P

sins een tijdje.. zoen ik bijna standaard elk weekend met een goeie vriend van mij.. uit mijn vrienden groep. tevens is hij ook nog de broer van 1 van mijn beste vriendinnen. Maarja wel over gehad hoe het nou tussen ons was.. en hij wou wandelen :S ik dacht wat moet ik met wandelen.. nouja uiteindelijk waren we er alleblij over uit dat we elkaar wel leuk vinden maar beide gewoon niet verlieft... maarja ondertussen zoenen we nog elk weekend :P Ik denk dat ik gewoon bang ben om de vriendschap dieik met hem heb.. te verliezen door wat met hem te gaan beginnen.. en ik ben heel erg op mijn vrijheid gesteld :P een jongen in mijn leven gebeurd echt niet zomaar:P
Gebruikersavatar
Xkar.
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
zo 21 feb 2010, 20:05

Re: Heb jij een lief?

Ik heb ooit is een liefde gehad.
Vanaf groep 3 tot groep 7... :P Toen maakte hij het uit.
Maar ik vond hem toen ook niet meer leuk, dus ik heb er nooit moeite mee gehad. (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie