Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 2 van 132

Kyta

Re: Heb jij een lief?

o0simsfreak0o schreef:@Kyta: das lief :wub maar hoe hadden jullie elkaar dan via de telefoon ontmoet?
Hij woonde in een huis, een soort van appartementjes, van een vriend van mij.. en die belde ik op en toen nam hij de telefoon op.. we lagen elkaar meteen.. we hebben toen 2 uur aan de telefoon gezeten.. het grappige was dat die vriend van mij er niet was.. :laugh
Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Heb jij een lief?

ben zo blij de jongen op school op wie ik ben bleef in de pauze bij mij helpen met mijn grieks en latijn :laugh :laugh
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Heb jij een lief?

O jee, nu moet ik diep graven in mijn geheugen zeg.

De dag na Sinterklaas in 1978 verkering gekregen, al kende ik haar al wel. Ik had haar al lesgegeven in reddend zwemmen. Maar goed .. ergens tussendoor verloofd (ik krijg die ring niet meer af :cursing maar denk dat het oktober 1980 was) en in juli 1982 getrouwd. Dochter in 1990, zoon in 1992. En ondanks dat :lol :lol nog steeds bij elkaar. Nee hoor, we zijn samen door lief en leed gegaan en nog steeds gek op elkaar. En bovendien, wanneer we uit elkaar zouden gaan, wie wil ons dan nog hebben ... :flapper
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Heb jij een lief?

Ik ben bang soms wel, zeker als ik er met mijn dochter over aan het kletsen ben. Maar ach, er zijn genoeg ziekenhuisseries op tv. Daar kijkt zij dan weer naar ...
Afbeelding
Kyta

Re: Heb jij een lief?

djon black schreef:We?
ja het is best zeldzaam zo lang getrouwd te zijn tegenwoordig en lief en leed en kinderen te delen.. komt heel wat bij kijken.. :wink

we is Wim al heel lang samen en ik al heel lang samen (niet met elkaar hoor). :wink . er zijn er meer van hoor die zeldzaam zijn.. maar die hebben zich nog niet aangemeld.. :tongue

Edit : vat dat van kinderen aub op een volwasse manier op.. :sleep ik bedoel de opvoeding..
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Heb jij een lief?

Oke en trouwens ik vind ook je moet kinderen goed opvoeden

Raar he voor iemand van 13 maar ja dat ik dit zeg maar ja van mijn ouders geleerd trouwens
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Heb jij een lief?

mijn ouders zijn ook nog steeds samen jeej

al vind ik dat ze bij de opvoeding wel even streng mogen doen tegen beide kinderen :sneaky tegen mij word altijd het strengst gedaan :crying alleen omdat ik drukker ben en soms een grote mond heb maar dat hoort bij mijn leeftijd :lol
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Heb jij een lief?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah zusje ze is irri en lief tegelijke tijd
zo onmogelijk
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Gebruikersavatar
TenerifeTerreur
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2779
Lid geworden op:
vr 11 dec 2009, 12:06

Re: Heb jij een lief?

Ik heb een hele lieve vriend
We kennen elkaar 3 jaar en zijn al 2,5 jaar samen
We wonen al bijna 2 jaar samen in een heerlijke 1gezins woning en zijn trote papa en mama van onze 2 katjes Boedha en Kleintje
Binnenkort willen we voor een baby'tje gaan eerst ff zorgen voor een goede basis :wink
Gebruikersavatar
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
311
Lid geworden op:
zo 17 jan 2010, 13:05

Re: Heb jij een lief?

TenerifeTerreur schreef:Ik heb een hele lieve vriend
We kennen elkaar 3 jaar en zijn al 2,5 jaar samen
We wonen al bijna 2 jaar samen in een heerlijke 1gezins woning en zijn trote papa en mama van onze 2 katjes Boedha en Kleintje
Binnenkort willen we voor een baby'tje gaan eerst ff zorgen voor een goede basis :wink
snel gaan samenwonen dus..

wij zodra ik van school was. Hij werkte al..
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Heb jij een lief?

djon black schreef:En omdat je mischien een jonger broertjew of zusje hebt
nee ik heb een oudere broer die heel rustig is xD op mijn leeftijd was hij rustig en ik ben drukker xD
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
TenerifeTerreur
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2779
Lid geworden op:
vr 11 dec 2009, 12:06

Re: Heb jij een lief?

Mezelf_Samengevat schreef: snel gaan samenwonen dus..

wij zodra ik van school was. Hij werkte al..

klopt ja... toen een paar maand nadat we samen waren kreeg ik mn eigen huisje...
toen was hij eigenlijk al 13 van de 14 dagen bij mij
hij ging alleen naar huis voor zn post... op een gegeven moment heb ik gezegt: agh weet je wat, laat je post dan ook maar komen :lol heel romantisch dus :tongue

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie