Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 129 van 132

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Heb jij een lief?

Eigenlijk vind ik altijd wel iemand leuk, behalve nu.. x3

v Haha, dankje. Ja, straks als school weer begint.. :$

Laatst gewijzigd door Anna op do 23 aug 2012, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Heb jij een lief?

Tja, ik vind wel iemand leuk. We spreken elkaar alleen niet zo vaak, omdat ze een klas hoger zit, en ik had haar laatst nog zien zoenen met iemand anders…
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: Heb jij een lief?

Okee hier komt 'ie :)

Nadat het uitging met mijn vriend, heb ik gezoend met een jongen die het ook net uit had met zijn vriendin, superleuke jongen etc. Nu wil hij misschien terug naar zijn vriendin, maar hij vindt mij ook leuk en ik hem, dus we twijfelen. Hij woont ook een half uur treinen bij me vandaan etc.
En er is nog een andere jongen die ik ook heel leuk vind die wel bij mij woont, maar die mij misschien helemaal niet leuk vindt hoewel hij wel met me flirt etc. maar dat doet hij ook met andere meisjes.
Ik ben dit weekend al 40x van gedachten veranderd over wie ik moet kiezen :|
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Heb jij een lief?

Luister naar je hart ! Probeer te bedenken, wie jou nou echt gelukkig maakt. Schrijf alle nadelen en voordelen op papier.

Ik heb sinds gister weer een vriendje :wub
Heb hem leren kennen op stage. Ik heb altijd 10 weken stage (5 dagen per week, 8 uur per dag) en dan 10 weken school, 10 weken stage, 10 weken school. Nou ik moet alleen deze maand nog stage lopen. Dus in de 7 weken dat ik hem heb leren kennen hebben we al met elkaar :sweatdrop

Terwijl ik hem daarvoor nooit sprak ofzo xd. Alleen in 2 weken tijd hebben er al 8 mensen gevraagd aan ons of we iets hadden :sleep En we hebben pas gister besloten dat het zo is xD Dus volgens die 8 andere mensen hebben we al langer met elkaar. xd Naja we wouden elkaar eerst beter leren kennen, maar we zijn best close samen en doen ook alles samen enzo, en we hebben het erg leuk samen enzoo dus we vinden dat we elkaar goed genoeg kennen om het te proberen.

Helaas heb ik hele erge faalangst en ben ik doodsbang dat het uit gaat XD Maar daar ga ik nu nog niet mee zitten !
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Heb jij een lief?

^^^ Gefeliciteerd :)

Vandaag heb ik vier maanden met m'n vriend en we willen wat leuks gaan doen, maar zijn nogal inspiratieloos en weten dus niks xd
Iemand ideeën?
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Heb jij een lief?

^ ik ben met mijn vriendje naar Walibi World geweest,was erg leuk (:

ik kijk nu vooral uit naar December, dan heb ik de 27e een jaar met mijn vriendje, precies de dag na kerst :wub
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Heb jij een lief?

Gefliciteerd allebei! :)

@Hikari

Dat is idd best een goed idee. En het is tegelijkertijd een soort van compromis. Ik hou er namelijk niet van om ergens maar een beetje te zitten en niks te doen, en dat botst weleens :p Maar op deze manier hebben we het toch allebei goed naar ons zin :)
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Heb jij een lief?

Ik heb een crush op een jongen, die ik niet ken.. Ik weet zijn naam, wat over zijn leven, hij zit bij mij op school in de tweede en ik in de eerste. Ik vind hem echt super leuk, en volgensmij heeft hij het wel door, maar hij kent mij niet eens. Hij weet niet eens mijn naam.. :s Ik vind het eigenlijk zo dom, maar ik vind hem echt leuk..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Heb jij een lief?

^Misschien kan je eens hoi zeggen? Desnoods loop je meteen weg...
Ugh, geweldig advies, like always :')
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Heb jij een lief?

oke, dit is zo vreemd...

een van mijn beste vriendinnen (ik noem haar even K) praat veel over mij met haar vrienden (geen geroddel ofzo, ik praat ook vaak over haar met de mijn vrienden). En toen vroeg 1 van die vrienden opeens: He, is ze een leuk chickie?
En toen zei K: Uhm, ja hoor.
En toen hebben ze dus samen mijn FB opgezocht. En nu blijkt het dat hij mij best ziet zitten en dat hij het blijkbaar seksie vindt dat ik mijn haar rood heb geverfd :sweatdrop. En ik heb uit nieuwsgierigheid ook zijn FB gecheckt, en hij is best een leuke jongen. (Al ben ik niet verliefd ofzo, het is gewoon een leuke jongen). En nu probeert ze ons dus te koppelen terwijl we elkaar nog nooit in het echt hebben gezien XD maargoed, donderdagavond sleept ze mij dus naar zijn huis en gaan we een gameavond houden. help...

V ik wil het er eigenlijk wel op wagen, maar ik vind het vooral wat engig.. het is de eerste keer dat ik hoor dat iemand mij leuk vindt en het niet pas 2 jaar ofzo later is XD

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op di 23 okt 2012, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Heb jij een lief?

^ Je kan toch ook gewoon tegen K zeggen dat je niet gekoppeld wil worden? En zeker niet aan iemand die je niet hebt gezien? En misschien is een game-avond wel leuk, straks is 't een hele aardige jongen! En als je 't niks vind kun je dat toch gewoon zeggen?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie