Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 114 van 132

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Heb jij een lief?

@Patricia Gefeliciteerd! ;d
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Heb jij een lief?

Hellup, ik ben op een jongen verliefd, waar mijn bff ook verliefd op is.. En hun gaan waarschijnlijk samen naar gala - ik ben te groot voor hem - Maar hij is zo leuk, en wat nu?
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Marinaatjuh
Mest analist Mest analist
Berichten:
550
Lid geworden op:
zo 14 mar 2010, 14:31

Re: Heb jij een lief?

^ Dat heb ik ook gehad. Vaak failt het wel een beetje als meisje groter is dan de jongen.
Maar als je hem écht heel leuk vindt moet je gewoon je best doen, en dat je bff samen met die jongen naar gala gaat.. dat hoeft toch niet te zeggen dat die jongen iets voor haar voelt? Misschien vindt hij haar alleen maar aardig. Als je wilt weten wat hij voor je voelt... Ga eens een xtje samen of met vrienden erbij iets gezelligs doen. Geeft hij je veel aandacht? Kijkt hij vaak naar je? Denk eens aan zulke dingen :)
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
weijki
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
108
Lid geworden op:
za 24 apr 2010, 17:25

Re: Heb jij een lief?

Helaas na 5 jaartjes samen en 1 jaar samen wonen ben ik sinds een maand weer single, karakters botste te erg vond die :( tja hij is zelf gewoon nog een flierenfluiter en is er gewoon nog niet aan toe. beetje jammer

Nu bijna 25 ben ik weer single, wel even wennen. Maar heb een eigen (huurhuisje) (1 dag nadat het uit was kreeg ik de bevestiging en 3 weken later de sleutel) Nu hard aan het klussen, en hopend op een leuke vent die bij MIJ in kan trekken. dan hoef ik niet meer te verhuizen haha.

<--- maar gelukkig heb ik mijn lieve vogel nog, die is gelukkig van mij
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Heb jij een lief?

Heb al sinds ik op de middelbare school ben gekomen (3 jaar dus) geen lief (dus ook nooit een serieus) meer gehad. Meestal worden er gewoon irri jongens verliefd op me en niet de leuke :(
Maar het kan er ook wel aan liggen dat als er geen uitdaging meer is, ik ze niet niet zo leuk meer vind. --'

@ Weijki: Jammer voor je. :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Heb jij een lief?

o0simsfreak0o schreef:mijn ouders zijn ook nog steeds samen jeej

al vind ik dat ze bij de opvoeding wel even streng mogen doen tegen beide kinderen :sneaky tegen mij word altijd het strengst gedaan :crying alleen omdat ik drukker ben en soms een grote mond heb maar dat hoort bij mijn leeftijd :lol
dat heb ik ook :P
___________________
Ik ben nog single wel logisch (omdat ik te jong ben:( ) Maar ben al 2 jaar verliefd op een jongen uit me klas :wub maar ik denk dat die verliefdheid wel in de weg gaat zitten tussen onze vriendschap :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Heb jij een lief?

Samenwonen, iets wat makkelijk, leuk en simpel lijkt. Maar eigenlijk , is dat het niet. Ongeveer twee weken geleden heb ik goed met mijn ouders gepraat en heb ik er voor gekozen om bij mijn vriend te gaan wonen. Niet dat ik persoonlijke problemen had met mijn ouders of naar mijn ouders toe, dat totaal niet. Mijn ouders kunnen lieve schatten zijn, maar af en toe moet je gewoon een plek hebben zonder iemand die je de hele tijd in de gaten houd. Mijn vriend woonde al een maandje of twee op zichzelf en kwam bijna iedere dag bij hem , groot en deels omdat mijn TV kapot was gegaan (door mijn ouders) en ik dus mijn soapies moest kijken, besloot ik dat maar bij hem te doen.

Het heen en weer fietsen was af en toe niet echt grappig, niet dat het zo heel ver is, maar tegenwind is nooit leuk als je er glamoureus uit wilt zien!

Beetje bij beetje begon ik kleine dingen uit mijn kamer in te pakken in mijn normale tas, dingen die ik echt nodig had op het moment, zoals verzorging crème-pjes, medicijnen etc. Daarna begon ik mijn grote boeken kast op te ruimen, of eerder uit te ruimen. Toen mijn boeken kast leeg was en ik naar de doos vol boeken keek, begon ik mij echt te realiseren dat ik uit huis ging. Een normaal iemand doet dat rond zijn 20ste of ouder zelfs, stiekem heb ik er ook wel een beetje om gehuild en voelde mij schuldig tegen over mijn ouders. Maar na goed praten met mijn vriend, zei hij dat hij precies het zelfde had, hij vond het ook niet om zijn moeder achter te laten. Schijnbaar lag het dan toch niet aan mij? Nee dat zeker niet, ik ben ook maar een mens met gevoel.

Vandaag (Ja, vandaag rond 14:00) gaan we de laatste dingetjes hier heen brengen en dan zijn we voorlopig klaar. Mijn kasten laat ik nog even thuis tot ik echt weet waar ik ze wil hebben, de kasten voor mijn boeken dan, aangezien de woonkamer al redelijk vol staat. Maar goed, daar kan je altijd nog uit komen. Wat ik al over had gebracht: 4 vuilniszakken met kleding, 1 vuilnis zak met schoenen, 4 dozen met boeken, verzorging troep & make up + douche spullen. Wat er nog moet komen: Mijn vaste computer (waar ik op game), nog wat documenten, mappen en school troep… Mijn lieve grote teddy beer die ik met kerst van mijn schat heb gekregen, en voor de rest kan ik niet 1,2,3 iets verzinnen wat echt nog belangrijk is en mee moet. Oja de twee dozen met troep natuurlijk, en mijn doosje met sieraden.

Ik zal mijn ouders wel gaan missen, bijvoorbeeld als ik dadelijk weer naar school ga en dan terug kom van school. Dan mis ik denk ik wel het “thuis komen” gevoel, maar aan de andere kant geeft dit meer rust, ik kan doen en laten wat ik wil. En dan ook echt doen en laten wat ik wil, hoef niet te vertellen waar ik heen ga en geen limiet om thuis te komen. Plus ik kan als ik wil een keer gek doen door de weeks en gewoon uit gaan! (Thuis moest ik om 22:30 in bed liggen, rofl)

Wat ik wel een tegenvaller vind is het koken, voor iedere avond weer wat nieuws verzinnen is best moeilijk. Echt geloof me, vooral als je vriend 300 x het zelfde wil eten en het nog junkfood is ook, niet dat ik iets heb tegen junkfood. Maar ik ben serieus al dik genoeg en moet afvallen.

Misschien vanavond maar weer Yakitori eten, of toch maar Gyros? (Handig, wereld gerechten van knorr!) . Eigenlijk kan ik al met al gewoon zeggen dat het mij hier goed bevalt, ondanks dat ik mijn lieve hond en pa en ma mis! Maar ach, het is niet zo dat ze aan de andere kant van de wereld wonen;)!
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Heb jij een lief?

Ansj!! veel plezier!! ik vond het de eerste week ook heel raar dat ik niet naar mijn ouders ging! maar nu ben ik al gewend enige nadeel dat ik me snel verveel op mijn kamer en in tijden dat ik vrij ben vind je me dan ook eigenlijk altijd bij mijn ouders :P

En ik vind mijn kamer niet zo mooi ingedeeld enzo maarja ik bedenk dat ik me er maar nu nog 3 jaar in hoef te vertoeven en daarna ga ik heerlijk op mezelf wonen. Want ik word bij mijn ouders GEK

Ohwja ik wilde kwijt dat ik een Date heb gehad gister.... ik heb nooit dates dus dat was wel ff wennen :P
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Heb jij een lief?

Over een maand en 2 dagen ben ik 3 en half jaar met mijn vriend. Tijd gaat heel snel, maar soms niet snel genoeg. Ik wil samenwonen en babies krijgen. xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Heb jij een lief?

Rita schreef:
o0simsfreak0o schreef:mijn ouders zijn ook nog steeds samen jeej

al vind ik dat ze bij de opvoeding wel even streng mogen doen tegen beide kinderen :sneaky tegen mij word altijd het strengst gedaan :crying alleen omdat ik drukker ben en soms een grote mond heb maar dat hoort bij mijn leeftijd :lol
dat heb ik ook :P
omg, das een best oude post
ik heb een hekel om oude posts van mezelf te zien :'3 want daar gebruik ik zoveel van die smileys :'3 die niet bij me passen en niet bij mijn emoties passen :'3
zoals die eerste, ik keek niet boos en was het ook niet
huilen deed ik ook niet en liggen rollen van het lachen doen ik nooit dus :'3

naja, ontopic

@Weijki: :O das wel jammer dat je na zolang uit elkaar gaat o;
naja er zwemmen meerdere (misschien zelfs betere) vissen in de zee :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Heb jij een lief?

Wieeeej ik had een date een week of 2 terug

en dinsdag hem weer gezien en samen na werktijd gezwommen :D was erg gezellig :P
hij is nu een weekje op vakantie met vrienden.
we hebben nergens over gepraat ik heb zo iets laat hem eerst op vakantie gaan en we zien dan wel.

alleen op mijn werk gaat het al wel rond dat wij daten :P en zelfs zijn ouders kwamen op een avond dat ik werkte kijken wie ik dan wel was :P

ergste is ik weet niet eens of ik wel wat met hem wil :P
Gebruikersavatar
Tezz92
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
188
Lid geworden op:
ma 18 okt 2010, 18:53

Re: Heb jij een lief?

ik ben nog altijd single. Nog nooit een vriendje gehad :( Vind het wel jammer want echt iedereen om me heen heeft een vriendje en ze zitten dan alleen maar met elkaar te lullen over hoe verliefd ze wel niet zijn en zo. En ik ben wel vaak verliefd geweest maar die jongen was dan nooit verliefd op mij :cry
Afbeelding
It's me! Tessa (A)
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Heb jij een lief?

ik heb Kaito..

Oké, het beeldscherm zoenen is best wel vreemd, maar alsnog. XD

Kaito is nou eenmaal mijn ware. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
FrozenAngel
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
46
Lid geworden op:
za 10 okt 2009, 12:50

Re: Heb jij een lief?

Ik ben nog maar net een weekje samen met mijn schatje ^^
Dus ik loop nog niet te erg van stapel :)
Maar ik heb er een goed gevoel over ^^ We zijn complete tegenpolen (qua karakter, qua kleding en muziekstijl dan weer helemaal niet) en dat is geweldig want iemand met hetzelfde karakter als ik zou ik haten haha :D
I allready love him so much ^^

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie