Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Afbeelding
Het zal jullie niet ontgaan zijn dat De Sims 10 jaar bestaat.

Niet iedereen zal al 10 jaar spelen maar we hebben allemaal wel onze favoriete Sims en gebeurtenissen die we nooit zullen vergeten omdat we er erg om moesten lachen, ja soms zelfs een traantje moesten wegpinken.

Hoe lang speel jij al? Wat voor Simmer ben jij? Speel je generaties lang met 1 familie? Of experimenteer je veel? Misschien speel je De Sims wel erg weinig omdat je erg veel huizen bouwt, Custom Content of Sims Machinima maakt?

Van Sims 1 en 2 en 3: wat is je favoriet? Of heb je een favoriete uitbreiding? Of speel je nog meer Sim games naast die op de computer.

En wat zal de toekomst brengen voor De Sims? Hoe zullen we in de toekomst ons favoriete spelletje spelen?

Loop je al lang rond in de Sims Community?

Je kan alles over wat De Sims voor jou betekenen kwijt in dit topic.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
311
Lid geworden op:
zo 17 jan 2010, 13:05

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

wat betekent sims voor mij?

- ik speel het zelf al 10jaar, vanaf sims 1 tot sims3
- ik vindt nu nog altijd sims2 leuker, omdat ik daar ook al de uitbreidingen van had. ik mis de huisdieren erg in sims3
- ik speel nu toch enkel sims3 en hier heb ik meerdere familie's. ik speel met 1 mannetje dat veel reist, of een vrouwtje dat veel kinderen wilt , ze hebben allemaal een andere wens.
- ik vondt de beste verbetering in de sims dat de sims ouder worden. dat is zoveel leuker om te spelen
- wat ik leuk vond aan
- sims 1: (door mijn leeftijd toen speelde ik liefst met codes) dat ik mijn gezinnetjes alles kon geven wat ik zelf ook wel zou willen hebben in mijn huis.
- sims 2: Een baby maken werdt gedaan zoals het hoorde, dus door in bed te kruipen (of bubbelbad) of kleedkamer (hahaha,dat was soms zo hilarish)
- sims3: dat je gewoon in de buurt kunt rondlopen vindt ik super! ik haten altijd die laadpagina's

ik maak nu meer huizen als vroeger omdat ik nu ook wat ouder ben en het nu wat realistish kan houden!


- mijn leukste uitbreiding:
heb ik al eerder vermeld : sims2 huisdieren! zo lief om je een hondje of katje aan te schaffen en die helemaal te trainen.

- ik heb sims2 op een onbewoond eiland, en mysims ook nog op mijn nintendo ds. Maar mysims vind ik niet zo interessant (ben dan ook bijna 21) en bij sims2 op een onbewoond eiland zit ik eigenlijk vast :rolleyes


de toekomst: ik ben niet zo goed in de toekomst verspellen, maar ik heb zo'n gevoel dat ik de sims nog lang zal spelen. Zolang er uitbreidingen komen of misschien zelfs sims4.
Ik ben sims soms na enige tijd uitgespeeld. Zoals sims3 heeft zeker 3maanden stil gelegen totdat wereldavonturen kwam. Nu ben ik wa goed aant bestuderen en als ik dat beu ben zal ik luxe mss pas aanschaffen. Het is niet dat daar echt iets veranderd aan het spel. Wat andere spulletjes is voor mij niet genoeg.
Maar de SIMS blijft mijn top game!


wat gaat de tijd toch snel!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Ik speel de Sims (1 t/m 3) nu ongeveer 5 jaar. Ik vind tot nu toe Sims 3 het leukste, maar heb er ook de meeste problemen mee. De leukste uitbreiding vond ik in de Sims 1, Superstar. Ik hoop dat er snel ook zoiets komt voor de Sims 3.

Verder vind ik het gewoon een super spel :smile
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Ik ben op 4 Maart 2003 begonnen met De Sims spelen, ik weet niet meer precies hoe ik het spel tegen kwam. Wel weet ik nog dat ik veel The Lost Vikings speelde en bij toeval toen op de naam De Sims kwam.

Al meteen toen ik Sims 1 De Luxe installeerde en uiteraard speelde had ik wel door dat ik dit een erg leuk spel vond. Een paar dagen later heb ik, dat staat in ieder geval in mijn agenda van 2003, Beestenboel en Hotdate besteld. Weer een week later heb ik alles van De Sims 1 gekocht wat er was, ik weet niet meer precies wat er toen al uit was. Mijn eerste Sim was natuurlijk mezelf en mijn eerste familie de familie Minima.

Omdat ik wat problemen had met de patches installeren kwam ik op het officiële Sims forum terecht en vroeg hoe het zat met de patches. Ik schrok me rot van de reacties: 'gebruik eerst de zoekmachine' en 'dat is al zo vaak gevraagd'. Maar ja gelukkig waren er wel een paar simmers die me hielpen en al snel was ik verslaafd aan De Sims maar ook aan het forum daar.

De jaren erna heb ik alle uitbreidingen voor Sims 1 wel gekocht: was erg actief op het officiële forum en deed daar ook snel nieuws en elke dagen lange posts met de nieuwste downloads voor het spel.

Maar de sfeer daar op het officiële forum werd slechter en ik had het er ook wel gezien en belandde toen bij Simparool waar ik een poos in het team heb gezeten en nieuws deed en zo de lancering heb meegemaakt van Sims 2. Door EA Nederland werd ik toen ook uitgenodigd om naar Amerika te komen voor Sims 2 uit was om 3 dagen lang alles te bekijken. Jammergenoeg kon ik niet en is Resie van het Simparool team toen gegaan.

Dat waren erg spannende tijden en ook erg druk op Simparool en toen ik de Sims 2 DVD in mijn computer deed om te installeren moest ik even flink slikken: ja zelfs een traantje wegpinken! Zo heb ik van Sims 2 ook de meeste release datums wel meegemaakt.

Maar in 2008 begonnen De Sims me een beetje te vervelen: ik kocht nog wel alle uitbreidingen maar speelde nauwelijks meer en ben toen ook weggegaan bij Simparool. Een jaar lang heb ik alles over De Sims helemaal niet gevolgd omdat ik zwaar verslaafd was aan World of Warcraft. Tot ik hoorde dat Will Wright met zij nieuwe game Spore al een flink eind was en dat leek me wel een leuk spel. Toen heb ik een blog gestart over Spore en intussen de uitbreidingen van Sims 3 die ik niet had gekocht.

Maar Spore was niet mijn ding en langzaam maar zeker was ik weer met De Sims bezig. In Maart 2009 besloot ik mijn oude hobby weer op te pakken: Sims nieuws brengen en ben toen een blog begonnen. Dat liep al vrij snel vrij goed, denk omdat ik ook geen onbekende Simfan was zeg maar en veel fansites me nog wel kende.

Van Sims 1 vond ik Abracadabra wel het leukste, van Sims 2 denk ik Huisdieren en Seizoenen. Het liefst speel ik generaties lang met families: dat deed ik al in Sims 2 en op Simparool had ik een erg groot dagboek over 1 familie: ben alleen de naam van de familie kwijt. In Sims 3 doe ik dat ook nog: spelen met 1 familie en dat zijn de Kwana's.

Ik ben een erg tradionele speler: doe eigenlijk nooit gekke dingen of experimenten, tenzij ik iets wil testen maar hele families zien opgroeien en doodgaan: dat vindt ik het leukste. En het maken van dagboeken of experimenten als het S3NLab natuurlijk. Het liefst zou ik ook mooie video's maken maar dat kost gewoon zoveel tijd. Huizen bouwen doe ik ook graag en voor de Amerikaanse fansite Sim Estates heb ik erg veel huizen gebouwd.

De Sims is voor mij dus veel meer dan een spelletje: het is ook een sociaal gebeuren geworden zeker nu ik samen met het fantastische team wat we hebben deze site run. Het nieuws brengen vindt ik nog steeds een net zo belangrijk deel van het Sims Gebeuren als het spelen zelf.

Gelukkig heb ik alle tijd om te Simmen en de site te runnen met het team, het is zo een beetje mijn 'werk' geworden zeg maar. Zo is De Sims een belangrijk deel van mijn leven geworden en dat had ik eigenlijk nooit verwacht toen ik op 4 Maart 2003 Sims 1 Luxe installeerde.

Wat de toekomst zal brengen weet ik niet: ik hoop dat het Sims Team me blijft verrassen met leuke uitbreidingen en vast De Sims 4.

1 ding hoop ik wel: dat ik samen met het team deze site nog lang mag blijven runnen want naast hard werken is het ook veel plezier hebben en met zo een prettig gestoord team als we nu hebben weet ik zeker dat S3N alleen maar beter en leuker wordt.

:wub
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Ik begon sims te spelen op mijn, ehh.. vijfde of zesde met de sims 1. ik vond het geweldig! toen de sims 2 uitkwam ging ik die natuurlijk spelen, maar gek genoeg ging mijn voorkeur uit naar de Sims 1. Ik stopte er een tijdje mee en begon belangstelling te krijgen voor tycoon spellen. toen ik volgens mij iets van acht of negen was ging ik weer eens terug naar de sims en dit keer de sims 2. inmiddels heb ik alle uitbreidingen voor de sims 2 en natuurlijk WA en Luxe voor de sims 3.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Soms speelde ik de Sims 2. Ik had er maar een paar uitbreidingen van: Seizoenen, huisdieren, gaan het maken, vrije tijd en appartementsleven.

Sims 2 is mijn favoriet, soms wil ik wel eens terug gaan. Mijn favoriete uitbreidingspakket is toch Gaan Het Maken! Eigen winkel runnen is super (hopen dat dat in hobby's en werk ook komt!)

Ik hoop dat in de toekomst Sims 3 Seizoenen, Sims 3 Gaan het maken en Sims 3 Huisdieren komt. Voor de rest is alles prima!

Sims is een van mijn favoriete bezigheden! Ik blijf het nog heel lang spelen!
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Tja wat betekend het voor mij?? :blush

Ik speelde eerst de sims2 pets en de sims2 op een onbewoond eiland op de playstation portable. Ook speelde ik de sims2 op de playstation bij mijn neef. Dat was altijd lachen. Want je kon tenslotte samen doen. En nu doen we dus samen de sims3! We hebben ook alle uitbreidingen ervoor :love. Maar ik zelf vind het een mooie vrijetijdsbesteding die ook nog een creatief is. En dankzij deze site vind ik het leukerder om het spel te spelen. Dat komt doordat als ik hier tips lees, ik ze ook ga toepassen :thumbup.

De sims is gewoon de beste game EVER! :thumbsup

I love it! :love :blush
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Nog even @hiki:

Geweldig verhaal! Logisch dat je de webmaster bent :blush :biggrin . Ook ik hoop nog dat deze site lang blijft bestaan. En misschien kom ik hier ook nog wel in het team terecht in de toekomst. :blush (i hope so).

kortom geweldig verhaal! :thumbup :wink
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
AnneliesMichelle
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
ma 28 sep 2009, 11:10

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Ik speel al BIJNA 10 jaarSims. Zelf ben ik bijna 20. Ik heb het spel toen voor mijn verjaardag gekregen (11feb).

Ik vind het leuk om de huizen in te richten en veel nieuwe verschillende sims te maken, daarom speel ik vaak niet lang met een familie en ben ik erg blij met de eigenschappen en schuifbalken in sims 3.

Wat ik erg mis is abracadabra en nu huisdieren en seizoenen. Ook mis ik de duik tank en model zijn uit SPS, de zelf gemaakte spullen van gaan het maken, de schaats baan, een glijbaan voor het zwembad, en de vampieren vond ik ook leuk. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik verlang naar mijn oude games.

Ik heb alle sims+uitbreidingen gespeeld incl. eilandverhalen. Ook op de ds en ps heb ik ze allemaal gebrobeert, maar dat viel tegen. Naast sims speel ik soms guitar hero, maar op de pc niets anders.

Wat zal de toekoms brengen? : Sims....
Ik hoop en denk een uitbreiding met huisdieren. Ik hoop dat er meer voor het zwembad en kinder spullen komen.

op desims. nl ben ik sinds 28-09-2004 lid ook onder deze naam.

Wat betekent sims voor mij?
Ontspanning, een soort vrijheid (lastig te omschrijven), verslaving, maar vooral veel plezier!

:thumbsup 10
Afbeelding
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

ik speel nu al zo'n 7 jaar sims :D

Nadat de eerste pc in huis kwam (veel te laat :S ) ben ik enige tijd daarna sims deluxe gaan halen en de volgende verslaving begon 'the sims' , eerdere veel simcity 3000 gespeeld :D na enige tijd alle uitbreidingen gehaald die er waren, waren helaas niet goedkoop maarjah :D
Tot 'de sims 2' kwam voluit 'the sims' gespeeld na zo'n 1 jaar volledig bezig geweest te zijn met 'de sims 2' kwam ik een heel andere genre game tegen :D 'silkroad' een mmo game ruim een jaar gespeeld en toen weer terug gevallen op 'de sims 2' (wel elke uitbreiding gekocht die elke keer uitkwam om verzameling compleet te houden) en na zo'n jaartje weer actief sims gespeeld te hebben weer terug naar 'silkroad' (mmo) en toen kwam 'de sims 3' en nog steeds bezig met silkroad nu combineer ik 'de sims 3' en 'silkroad' samen zo kan ik het beide doen, maarjah toen kwam 'Create a world' uit toen ging ik toch echt in tijdnood zitten :(, dus een klein beetje minder sims and internetten en dan maar wat 'Create a world' erbij (al een big town ondertussen maar pc dood dus kan helaas niet verder blij dat ik eerder backups gemaakt had :laugh ) dus op het moment kom ik niet verder dan 'de sims 2' en 'silkroad' totdat ik een nieuwe pc heb maarjah, het is ook wel mega fun om weer eens een oudere spel te spelen :D .

wat vindt ik van de sims games:
The sims : mega game helaas geen 3D view maar superstar was me favorite uitbreiding.
De sims 2 : is er iets beter dan mega ? , jah sims 2 , ultra game met echt alles erop wat ik maar kon wensen, het weer , beesten , eigen zaak , De hobby's , en de speciale gebeurtenis camera (mis ik zo bij sims 3)
De sims 3 : mooie game overtref sims 2 helaas niet, tjah het is geen mega overgang van de sims 2 naar sims 3, vindt het leuk dat elke meubel/haarstijl/kleding item gekleurd kan worden naar eigen smaak :D , helaas 1 mega afkraker vindt ik wereld avonturen wel, opdrachten zijn te makkelijk, en het is er heel erg snel saai, hopen dat volgenden expansion meer bied voor een goeie oppepper.

Zou ik nog zonder de sims kunnen nu :
om een lang verhaal heel kort te maken,
Het is een deel van me tijdverdrijf geworden werk veel aan create a world , als ik dat ff zat ben dan even lekker met een sim aant gamen, zou ik ooit nog zonder wilen uhmmm nope :D

wow omg dat zijn veel letters, das ff geleden dat er zoveel nederlands op een forum kwam :razz maarjah succes met game all :D
Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Ik speel nu ongeveer 4 jaar sims.

Ik kreeg een gekopieerde versie van de sims 2 van een vriendin.
Ik heb toen nog veel gespeeld met periodes van bijna niet spelen. Ik heb nog H&M accesoires gehad voor sinterklaas maar ik kon hem niet installeren dus ik heb hem maar weggeven.

Toen erop het basisschoolplein het gerucht ging dat er sims 3 was ging ik zoveel informatie zoeken als ik kon. En toen het zeker was dat het er kwam sloeg ik meteen op het sparen.
Ik heb sims 3 nieuws gevonden via mijn zusje in de zomervakantie (tijdens luna's dagboek) en heb me nog nooit aan gemeld op het offieele forum (herkent mijn serie code niet ander verhaal) toen ik na een heel lange strijd met mijn vader eindelijk sims 3 mocht kopen . Ik heb zelfs een contract moeten opstellen!

Ik heb me pas veel later aangemeld op het forum.

favo uitbreiding
sims 1:niet 1 keer gespeeld bij iemand vond sims 2 leuker
sims 2: vakantie maar ik heb hem zelf nooit gehad
sims 3 : ik hoop heel erg op huisdieren


oke dat was mijn sims verhaal
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Ik speel de Sims al sinds de Sims 1. Ik was toen absoluut helemaal verkocht toen ik het spel voor het eerst bij iemand anders zag. Ik wist helemaal niet dat zoiets (voor toen die tijd) moois mogelijk was. Ik raakte helemaal in paniek toen ik de Sims in eerste instantie niet kon installeren (toen was ik nog niet zo handig met computers als nu). Uiteindelijk was het wel gelukt en heb er heel veel plezier aan beleefd, een apart gevoel krijg ik altijd weer als ik eraan terug denk (of als ik weer Sims 1 beelden zie). Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik toen alles gekopieerd had van vrienden, want geld had ik toen nog niet echt en wist ik veel dat die dingen in de Bart Smit te koop waren :tongue

Toen, enkele jaren later kwam de Sims 2 uit. Toen wist ik de Bart Smit wel te vinden en heb hem een aantal maanden na de release gekocht, moest enige tijd sparen voordat ik die 60 euro (toch?) bij elkaar had. Natuurlijk moest ik eerst wennen, maar sindsdien ben ik eigenlijk actief geworden in de Community. Wanneer was dat, 2003 denk ik? In ieder geval al behoorlijk lang geleden. Een paar maanden later kwam toen al studentenleven uit en weer een halfjaar later de Sims 2 Nachtleven, waar ik echt enorm naar uitgekeken heb (auto's !!). Sinds 2002/2003 is de Sims 2 nooit meer van mijn computer verdwenen tot de Sims 3 uitkwam...

Toen ik de Sims 2 speelde heb ik vooral veel met 1 familie gespeeld en heb ik een aantal huizen gebouwd. Ik denk dat het 2004 was toen ik een filmpje gezien had gemaakt met de Sims 2 en dat wilde ik ook kunnen. Ik ben eigenlijk sindsdien begonnen met het maken van De Sims 2 (en 3) filmpjes. Eerst waren ze bar en bar slecht kan ik je vertellen, uiteraard dacht ik dat ze goed waren, maar nu ik erop terug kijk... hoe heb ik ze ooit online kunnen zetten. Maar dat terzijde, nu ben ik, vind ikzelf in ieder geval, al een stuk beter geworden. Maar natuurlijk nog lang niet goed genoeg. Ik hoop het met De Sims 3 gewoon nog verder te kunnen verbeteren, het enige dat ik echt mis zijn de beschikbare downloads zoals animatie hacks. Mijn laatste echte volledig voltooide Sims 2 film heb ik gemaakt in 2007, daarna heb ik nog geprobeerd een ander filmpje te maken die ik nooit echt heb kunnen maken. Afgelopen maanden heb ik 3 filmpjes voor S3N gemaakt, maar dat zijn natuurlijk geen echte Machinima.

Even kort samengevat dan maar: Vanaf Sims 1 speel ik De Sims, tussen 2007 en 2009 iets minder, en sinds de Sims 3 weer vollop aanwezig (maar niet echt op het officiële forum). Ik maak graag huizen en machinima's.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Haha. Ik weet nog dat ik iets van 7 jaar was toen mn broer de sims 1 van de bieb had geleend. Hij heeft de sims nooit leuk gevonden (spel misschien net een paar maanden uit) :sneaky

Ik had alle sims 1 illegaal maar heb later de alles-in-een pakket gehaald. Maar als ik het eenmaal ga spelen verlang ik naar de sims 2 en 3.

Ik vind zelf de sims 2 nog het leukst :flapper daar heb ik alle pakketen van dus het spel is een stukje leuker dan de sims 3 nu nog is. Maar ik denk dat later de sims 3 mn favo zal worden :drool (~Als ze dat gedoe met die patches en bugs opgelost hebben :mad )

Ik zit bij de community al sinds 2005 ofzo. Het was mijn allereerste online account!

Ik gebruik de sims vooral als mn hoofd bom vol met ideeën zit die eruit moeten.

De sims heeft mij al jaren van plezier (en een klein beetje fustratie als er bugs in zaten of het spel uitviel) geleverd en dat doet het nu nog steeds :thumbsup
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Toen ik een jaar of 12 was. Kwam een meisje bij mij op school met de disk van Sims 1. vanaf het 1e moment vond ik het super!! en ze brande zo het spel voor mij met de code. zodat ik kon blijven spelen. Omdat die van mij illegaal was. heeft mijn vader toen wat uitbreidingen erbij gekocht. 1 daar van was op vakantie. weet ik nog wel.

Al snel hoorde ik dat de sims 2 uitkwam. en die vond ik super! ik was gek op het downloaden van spullen, kapsels. noem maar op. en heb er uitbreidingen bij gekocht. niet alles maar toch een paar.

En toen ik hoorde dat de sims 3 uitkwam. was ik natuurlijk super blij! en die speel ik nu. met nog meer verslaving dan ik ooit gehad heb voor de sims.

Ik denk dat ik tot nu toe sims 2 het leukste vind.. met downloaden ging het gewoon makkelijker. en de uitbreidingen waren super leuk! enigste nadeel vond ik al die laad tijden. daar kon ik helemaal gek van worden.

Toen ik de sims 3 voor het eerst in mijn handen kreeg. dacht ik wat een kut spel. en ging al snel weer door met de sims 2. maar na een week toch maar weer geprobeerd te hebben.. vind ik de sims 3 vet! ik ben dan ook nog nooit zo actief met sims bezig geweest als het laatste half jaar.

Mijn favo bezig heid is. huizen bouwen. ik ben er niet zo goed in. maar vind het leuk om te doen. en daarnaast vind ik het leuk om met 1 familie lang door te gaan.

Wat ik jammer vind aan de sims 3 is toch het downloaden. gaat veel moeilijker en het spel geeft snel problemen.
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

hiki schreef:Grappig om te lezen dat veel mensen met illegale of geleende versies zijn begonnen en erna pas de Sims echt hebben gekocht.

:wink
haha sims 3 ben ik ook illegaal begonnen :D pc wou eerste niet spelen en wou geen 60 euro eraan versmijten als me pc het echt niet wou spelen , maar na 2 dagen kunnen fiksen toen gelijk naar de winkel gerend :D en gewoon gekocht :D

helaas dat ze geen demo's uitbrengen om te testen zou een stuk makkelijker zijn voor meeste mensen :D
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

ik koch 3 jaar geleden ofzo sims 2 dublle deluxe voor 40 euro samen met me zus
Toen hebben we later alle uitbreidingen gekocht geen stuff packs ook nooit iets gedownload voor sims 2
en toen sims 3 en later sims 3 wereld avonturen
speel het nu ook nog steeds met me zus
Afbeelding
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Hmmm hoe lang speel ik sims....snel geteld: 10 jaar!

Begonnen met sims 1 (logisch :p), een deel (zowat alle) uitbreidingen gekocht
Toen ben ik hartstikke gek geworden door sims 2, ook hier weer alle uitbreidingen 'gekocht' (op een paar na, die zijn echt origineel, net zoals de basis)
En ja, sims 3 is er ook :D Wereldavonturen ondertussen ook en binnekort luxe :) Eerst wachten tot mijn downloadsnelheid wat hoger staat :D

Wat vind/vond ik het fijnst:
- Sims 1: Huizen bouwen en vooral CHEATEN, vond dat geweldig op mijn 10-12 jaar. Oja en ook nog de superstar uithangen :D
- Sims 2: Nog veel cheaten, véél bouwen (minder spelen met gezinnen), Huisdieren vond ik een super uitbreiding, net zoals appartementsleven (zou ik nu mijn appartementje in kunnen namaken :p)
- Sims 3: Speel veel meer met gezinnen, bouw weinig tot niets zelf (geen zin in), en zou het geweldig vinden mochten bovenstaande uitbreidiingen terugkomen

Veel minpunten heb ik niet echt, buiten de (vroegere) lange wachtschermen. Daardoor waren mijn sims aan huis gekluisterd doordat mijn pc ook nog eens traag was en daardoor alles nog eens trager ging.... Dit is nu echt wel verandert :D Heb betere pc en sims 3 heeft geen laadschermen meer :)
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: 10 jaar De Sims: wat betekenen de Sims voor jou?

Ik vond toen ik iets van 7 was een cd'tje met The Sims er op op zolder..gelijk gaan spelen op mijn win-98 pc.
Helemaal verslaafd.
Daarna, toen ik 10 werd kreeg ik een nieuwe pc(heb ik nog steeds) en daarbij kreeg ik De Sims 2. Daardoor ben ik trouwens ook op Simsforum gekomen.
Op latere verjaardagen kreeg ik Sims 2 Huisdieren en GHM.Huisdieren deed het niet(gedoe met de installatiecode), daarom wachtte ik daar nog even mee. Uiteindelijk kreeg ik door hoe ik spellen moest downloaden, en toen had ik maar gelijk zo'n beetje alle Sims-spellen....
Zo'n 3 jaar later ben ik maar De Sims 3 gaan spelen..En hier ben ik dan, Sims 3-dataminer.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie