Omdat ik wil afvallen zonder dat iemand het merkt

Maar dat gaat niet makkelijk met stomme medicijnen ><
2155 berichten • Pagina 50 van 108
Mijn buurmeisje/vriendin zit nu in een kliniek, ze heeft het goed. Elk weekend mag ze naar huis en dr ouders komen volgensmij 2x doordeweeks langs. Ze zei dat het wel wennen was, maar de meisnen zijn aardig en hebben er echt verstand van, alhoewel ze er nog steeds moeite mee heeft met alles. Bovendien zegt ze dat ze met aardige kinderen zit, dus zij heeft het iig goed (ze zit er nu 3 weken). En als ze er heen gaat, er vooral voor haar zijn! Ze is 15.nonnieven1 schreef:Vanwege het hele gedoe met mn vriendin, enzow, hebben heel veel van onze vrienden ons BMI berekent.
Voor meisjes is het ongezond om onder de 17,5 te hebben, en voor jongens onder de 17,2 of zoiets.
Ik; 16,6
Vriendin; 17
Vriend; 18,4
Vriend; 17,6
Vriendin; 13,6
Ik ben altijd al slank geweest, maar heb er nooit echt iets aan gedaan. Vroeger als klein meisje wilde ik altijd iets steviger zijn, omdat ik zo onzichtbaar was, maar ja. Ik eet heel veel, dus ik vind niet dat ik ongezond ben =)
Weet iemand hier iets van hoe het er in een anorexia kliniek aan toe gaat? M'n vriendin moet daar misschien heen, maar is er heel bang voor, omdat ze verwacht dat ze de strenge regels en het
wegzijn van huis niet aankan
Same here, maar ik weet niet wat mijn BMI is ;ppipapanda13 schreef:mijn bmi ding is 19
ik ben niet dik, maar best gespierd
ik wil niet opscheppen hoor