Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 49 van 108

nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Klein vraagje, misschien weet iemand hier het.. :s

Mijn vriendin heeft anorexia, zoals ik al had gezegd =( En ze is ergens een beetje bang voor.
Want, als je niet zoveel weegt, kun je ook niet ongesteld worden. Maar.. Zij slikt de pil - vindt ze handig, werkt tegen acné, of whatever - en dan word je dus wél ongesteld :S Dus ze heeft geen idee hoelang - en of, maar dat is waarschijnlijk wel zo - ze niet meer ongesteld is. En nu is ze dus bang dat ze al zover is dat ze onvruchtbaar is. Kan dat? En zo ja, wanneer kan dat gebeuren? :S
En ze slikt nu dus nogsteeds de pil, en over een paar dagen moet ze daar even mee stoppen om ongesteld te worden, maar is dat wel verantwoord voor iemand met anorexia? :S

v met onverantwoord om ongesteld te worden, bedoel ik dat ze dan veel bloed verliest. Ze heeft al weinig bloed in haar lichaam, dus ja.
En ze was niet bang voor onvruchtbaarheid vanwege de pil, maar vanwege de anorexia. Ik heb haar ook aangeraden het te vragen; ze moet overmorgen weer naar het ziekenhuis voor nog een onderzoek. Maar dat is dus overmorgen, en ze vroeg het mij vandaag en ik dacht; laat ik het hier vragen. Misschien iemand met absurt veel medische kennis? ;p

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op di 05 apr 2011, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Voor zover ik weet heeft de pil niks met vruchtbaarheid te maken ;)
En ik zou niet weten waarom het onverantwoord is om te stoppen met de pil om ongesteld te worden. Anorexia of niet. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken ;) Maar als ze het zeker wil weten, waarom gaat ze niet even naar haar huisarts? Die weet er meer van dan wij...
Afbeelding
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Het lijkt me sterk dat je van anorexia onvruchtbaar kan worden. Anorexia heeft daar toch niks mee te maken? Áls iets er al mee te maken zou hebben dat ze onvruchtbaar is (wat ik niet denk), zou het de pil zijn. Maar ja, aangezien je zei dat dat er ook geen invloed op heeft, denk ik dat het wel meevalt. Ik denk dat ze 'gewoon' onregelmatig ongesteld is omdat ze zo weinig weegt en omdat ze, zoals je al zei, weinig bloed heeft.
Maar ja, misschien is het ook wel helemaal niet waar wat ik zeg, ik ben natuurlijk geen dokter ;)
Liza

Mensen, nou, uhm, ik ben heel erg verliefd, maar hij zegt dat hij me haat, is dit echt of fake en kan hij wel op me zijn?

Paar dingen;
Hij maakt mij altijd aan het lachen
Hij lacht ook om mijn grappen
Als ik lach, lacht hij ook altijd.
Hij kijkt me vaak aan. ;p
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
nonnieven1

Ik weet vrijwel zeker dat ze niet meer ongesteld is, ook niet onregelmatig. Ze weegt namelijk 35,6 kilogram, en is ong. 1.67 m lang. Dat is denk ik te weinig om nog ongesteld te zijn..

^^^ Als mensen tegen je zeggen dat ze je haten, is dat bijna nooit zo; Als je iemand echt haat, dan negeer je diegene meestal ^_^ Was sich liebt, das nekt sich; wat je liefhebt, dat irriteer je ^_^
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Liza
Dat heb ik ook met mijn vrienden. Ik zeg ook dat ik ze haat, maar ik vind ze wel aardig. En andersom (denk ik hoop ik, ik heb het niet zo op mensen die mij haten :sweatdrop)

Ikke ben blij, dat rot joch, gaat mss naar een andere locatie van mijn school :swing
Nu maar hopen dat hij niet bij een vriend van mij in de klas komt ;S
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^^ Ja volgens mij had een vriendin die, en ze zei dat die wel goed was. Maar ik weet het niet echt, want ze heeft een beetje korte wimpers en 4 mascara's of zo, dus ik weet niet wanneer ze 'm gebruikt en hoe ie er dan uitziet :sweatdrop

Ik gebruik zelf altijd 'the Colossal' van Maybelline en daaroverheen 'False lash effect' van Maxfactor, en daar ben ik zelf erg blij mee. :laugh
Liza

Ik ga nu effetjes iets heel ergs zeggen.. ik zit er echt mee..
Mijn bff is best dun en dus 10 en is best dun, en zelf vindt ze zich te dik, ik maak er me zorgen om, want ze weegt nog maar 35 kilo of minder en ze is net zo groot als mijn andere vriendin die 40 kilo weegt..
Ze neemt ook steeds minder eten mee naar school, en ik ben bang, als ze zo door gaat ze anorexia krijgt.. Of ze het al heeft.. :cry

Ik durf het btw ook niet aan mijn juf te vertellen. :$

Laatst gewijzigd door Liza op wo 06 apr 2011, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Liza schreef:Ik ga nu effetjes iets heel ergs zeggen.. ik zit er echt mee..
Mijn bff is best dun en dus 10 en is best dun, en zelf vindt ze zich te dik, ik maak er me zorgen om, want ze weegt nog maar 35 kilo of minder en ze is net zo groot als mijn andere vriendin die 40 kilo weegt..
Ze neemt ook steeds minder eten mee naar school, en ik ben bang, als ze zo door gaat ze anorexia krijgt.. Of ze het al heeft.. :cry

Ik heb een vriendin van 11, die weegt 25 kilo. Ze eet bijna niks. Daar maak ik me ook zorgen over maar zij zegt dat ik overdrijf.
Afbeelding
nonnieven1

Liza schreef:Ik ga nu effetjes iets heel ergs zeggen.. ik zit er echt mee..

Vertel het aan je ouders, of iets in die richting. Anorexia is echt heel erg; mijn beste vriendin heeft het, en dat gaat niet best :s
Of confronteer je vriendin zelf ermee, maar doe in ieder geval iets. Je kunt het beter fout hebben en wel iets zeggen, dan niets zeggen en het uiteindelijk wel waar blijkt te zijn.
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie