he he beetje bij beetje wordt het wat minder druk: we hebben al het gedoe rondom de Gamescom wel gehad. Later nog even de preview van NA Middernacht online zetten en we hebben een teamchat vanavond en nee die is alleen voor teamleden.
Sorry als we soms een beetje afwezig waren of niet reageerden: het was / is gewoon druk vooral voor Xelles, Kyta en ik.
Maar ook zonder ons is en blijft het hier toch wel erg gezellig toch?
Niet dat ik er iets mee te maken heb...
Veel plezier met chatten vanaaf hoop dat ik er ook ooit aan mee mag doen... Worden rond deze tijd de teamleden gekozen?
Ik ben weer back home, met slechte internetverbinding...
Waarom kom ik altijd bekenden tegen op vakantie?
Elk jaar komt m'n moeder collega's of klanten tegen midden in spanje of frankrijk. Dit jaar is het weer raak, mijn zusje komt op de eerste dag een klasgenoot tegen, die op dezelfde camping verblijft. En ook ik kom een klasgenoot tegen die ook op de dezelfde camping zit.
Zometeen kom ik Kaskai ook nog tegen, ik heb begrepen dat hij ook op deze camping zit(''le pommier'' in de ardèche).
Iets anders: waarom komt het interessantste nieuws altijd als ik op vakantie ben. Met die superslome maar goedkope internetverbinding hier op de camping is het moeilijk om alles te volgen.
@Jepske: omg heftig en eng, gelukkig is het niet gelukt sterkte met haar jou en jou omgeving
anyways
ik heb vandaag een super leuke dag gehad ik had een meeting met 12 mensen van de simssite en 't was super gesellig
we warennaar amersfoort dierenpark geweest en gingen toen pannekoeken eten
Oeff kom net bij mijn vriend weg te lang blijven plakken.. maarja dat gebeurd altijd.. en ja ik heb veel te veel slaap gehad.. waardoor ik nu dus klaar wakker ben
Wat een slecht weer hier, zeg. Ik werd net wakker door de badkamerdeur die keihard dichtsloeg en als ik naar buiten kijk zie ik dat de bomen bijna horizontaal staan ö