Shit!, Ik moest mijn boek van de bibliotheek gisteren inleveren, maar niet gedaan.
en de bieb is nu en morgen dicht. Dan moet ik maandag 50 cent betalen, omdat ik mijn boek te laat heb ingeleverd
En paardrijden was leuk, ik zat voor het eerst op Narco, en hij lijkt wel wat op mij, want hij heeft soms ook van die acute hoestbuien.
En Kanjer gaat weg T.T
Ik hoop dat hij ergens komt te staan waar FlamingStar ook stond (was een oud manege pony) maar dat hij dan beter aan zijn eind komt (FlamingStar brak zijn rug).
Want dan kan ik hem altijd op komen zoeken enzo. Dus dat zou wel leuk zijn c:
omg, ik wou net zo naar huis fietsen met vriendinnen, ging zo'n gast stoer doen en ging hij toeteren, en toen zeiden wij: "Toet toet.." En toen zette hij zijn brommer/scooter aan, zag het niet het was al een beetje donker, en toen reed hij ons achterna, en dat was eng.. Maar hij ging een andere afslag in.. Maar alsnog, ik moest bijna janken van de spanning..
Omg, ik word echt bang van dit weer D:
Het regent super hard en de bliksem is nog veel en veel erger. Het is bijna vuurwerk zo erg. En het hagelt ook nog eens D: En waait heel hard. Ik ben echt bang dat die 3 meter hoge boom op ons huis gaat vallen D:
My god, so scared x.x
Is ook hier je naam Ik noem iedereen bij hun nickname, behalve de mensen bij hun sig zeggen: Noem me tinkiewinkie, of Elisa & Catlin
--
Lasergamen was vet gaaf, ik hoorde op een gegeven moment ook echt:
'*** die meid zit ons alweer achterna' toen moest ik lachen ;3
V Eddie is cool
Laatst gewijzigd door marlinde op za 10 sep 2011, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.