Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 47 van 305

Saphira
Groentehakker Groentehakker

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

M'n klas geeft een afscheidsfeestje omdat ons eerste mbo-jaar erop zit, ze willen dat iedereen komt maar ik wil niet ...
1) Ze gaan met z'n alle zuipen, en ik drink niet.
2) Ze willen na het feestje met z'n alle naar wodka-woensdag in de stad...
3) Ik mag de helft van de klas niet...
4) Ze gaan me toch niet missen
5) Ik ga me dan gewoon heel erg buitengesloten voelen omdat niemand met me omgaat...

Waarom zou ik dan meegaan? Een vriendin van me , die wilt er heel graag bijhoren maar ziet niet in dat de klas haar niet mag, gaat wel... En nu zit ze tegen mij te zeuren dat ik ook moet gaan maar ik wil niet :s

En ik wil kwijt dat dit een stressvolle maand is en dat ik begin juni me schildpad krijg x3
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

marlinde schreef:@Deetui @Lisa Ben ik serieus de enige die waarschijnlijk geen normale naam heeft in de musical? xD Als ik de rol krijg die ik wil, ben ik de tweeëntachtigjarige Miep.. Miep 0.o
En moeten sommige van jullie solo zingen? Ik wel misschien, maar ik kan niet zingen..
Dat betekent: Gênante situatie xd
Ik moet een duo-solo zeg maar! Dus met iemand anders, dus geen solo maar ja, je snapt wat ik bedoel... En miep vind ik een normalere naam dan Viggo :$ En oohja, over het zingen, het ergste is dus dat mijn maatje met wie ik dit moet zingen, eigenlijk niet echt mee zingt en je mij dan waarschijnlijk alleen hoort.
Dat betekent: Gênante situatie xD

Nou gaan slapen
Imme
Teamlid Teamlid

Wat een vies weer zeg. Echt niet normaal zo hard als het de hele tijd regent. Hopen maar dat het straks droog is als ik naar school moet en anders moet ik m'n moeder maar even lief aankijken of ze me wil brengen. En ik word gek van de economie PO. We moeten twee tegenstrijdige artikelen vinden, maar de artikelen moeten mega lang zijn en die zijn nauwelijks te vinden. Heb alle kranten al afgezocht.
Naja, en deze week hebben we klassencorvé. Gelukkig zijn alle examenklassen er niet en is het vmbo deel van de school op werkweek, dus maar heel weinig op te ruimen.
Liza

@Marlinde & @deetui:
Ik moet alleen rappen, en met 4 andere mensen een heel mini klein stukje zingen, ik heb zelf 11 zinnen in het hele stuk. ^^

Bezig met rpg'en. o;
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
o0simsfreak0o

kgh zoveel teasers, debuts en comebacks in Korea :'3
en zoveel leuke liedjes :'3
naar 1 debuut kijk ik helemaal niet uit want ze willen T-ara verslaan en dat wil ik niet en het voelt alsof die CEO van CCM meer tijd en moeite steekt in die GangKiz(wat een domme naam trouwens) en in T-ara
en met hun debuut hebben ze een 30 minuten mv maar in de teasers lijkt het gewoon op de 2 30 minuten mv's van T-ara :'3
achja ik blijf altijd een fan x) god die fanclub naam van T-ara is dom 'Queen's' mannetjes kunnen moeilijk zeggen dat ze een 'Queen' zijn :'3
vond ik die onofficiele fanclub naam toch leuker, 'Diadem'
ach je kan niet alles hebben :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Oh yeah, weer geen rollen verdeeld. Terwijl we het al over vijfenveertig schooldagen moeten opvoeren ofzo --'
Zoiets zei onze juf iig :o
@Deetui @Lisa Ahaha xD Duet en rappen lijken me wel leuk - Rappen kan ik alleen niet, en met een duet zou het waarschijnlijk hetzelfde zijn als bij Deetui :p . En Lisa, heb je elf zinnen in de hele musical, of in dat stuk? 0.o
En Viggo is ook een hele mooie naam inderdaad xD

Ik ben Avril Lavigne aan het luisteren tot dat iemand thuis komt, zodat we naar de stad gaan.
En ik heb net nu een idee voor een verhaal, terwijl ik mezelf een nieuw-verhaal-verbod heb opgelegd --'
Naja, ik heb iets van zes grote verhalen openstaan, iets van vier of vijf one-shots, een dagboek idee dat ik helemaal moet afronden en dan straks ook nog een duoverhaal met iemand.
Ik ben blij als ik alles heb afgerond xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Vanochtend 3 nieuwe shirts besteld. :3
1tje met de tekst "Programmed for Hugs" met een huggable robot erop. x3
1tje met een zombie batman.
en 1tje met een boosaardige tomaat. :B

Hebben hebben hebben. x3
Afbeelding
Annemiek

Snif, vanmorgen met m'n domme hoofd m'n (oude) suède laarzen naar stage aangedaan. De hele morgen in drassig, nat, modderig gras gelopen en nu zijn ze helemaal nat en vies. :(

Weet iemand hoe je vlekken kan voorkomen? Ze zijn nu nog nat maar ik ben bang dat ze lelijk opdrogen..
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Luque
Groentehakker Groentehakker

^ geen idee..

& weet iemand misschien een of meerdere Engelse liedjes om met een groepje van ongeveer 5/6 mensen te zingen? Niet dat we de hele tijd met zijn alle gaan zingen, maar oké.. We gaan namelijk op school met een groepje zingen en iedereen moet twee liedjes bedenken voor de groep.. ik heb dus echt geeen idee.
Afbeelding
idk hoi
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Annemiek: Ben je nu denk ik te laat mee maar er is spul voor laarsen tegen de regen.
@Fantastic : Twinkle twinkle little star?

Ik ben moeeee en ben blij als het morgen half 5 is, weeekeeend :P!
Annemiek

Ja, ik had ze daar wel mee ingespoten maar dat is al een paar maanden geleden.. Ze zijn ook nog niet droog dus misschien valt het nog mee! :) In ieder geval thanks voor de tip.

Net een paar leuke collages gemaakt en nu weer lekker simmen!
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Imme
Teamlid Teamlid

Alweer de hele middag voor wiskunde geleerd en ben voor de laatste keer bij de osteopaat geweest. Als ik weer last krijg moet ik weer terug komen, maar ik hoop dat het goed blijft. En ik heb het idee dat het geen moer helpt dat ik leer voor wiskunde voor dit hoofdstuk, want het is echt onmogelijk gewoon.
Nu lekker tv kijken en daarna douchen en naar bed :)
Simmielove

@fanstic
Alle nummers kunnen wel, je moet alleen de tekst dan eerlijk erdelen.

Terug van paardrijde , zat weeer op dezelfde, hopelijk over 2 weken niet, dan ruil ik wel met iemand!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

@Saphira: Zeker de move?? :O Oh ik dacht dat het donderdag was geworden :X m,aakt niet uit xD

Bleh ik ga zo weer naar bed! Morgen nog een daggie uitsloven op werk en dan lekker weekend! Maar dat betekent niet dat ik kan rusten. Vrijdag moet ik even de boel opruimen hier, en schoonmaken ios ook wel handig, dan naar mijn moeder om internet bankieren uit te leggen. Nja dat gaat ook weer 20 jaar duren voordat dat is gebeurd. Dan naar de markt om haring te halen en dan is mijn vriend denk ik alweer terug van werk. Zaterdag ga ik denk ik alleen boodschappen voor het weekend doen en dan de rest van de dag niks, miss updaten.. Zondag ga ik lekker uitslapen snor snor! En dan is het alweer maandag xD
Deetui

marlinde schreef:Oh yeah, weer geen rollen verdeeld. Terwijl we het al over vijfenveertig schooldagen moeten opvoeren ofzo --'
Zoiets zei onze juf iig :o
@Deetui @Lisa Ahaha xD Duet en rappen lijken me wel leuk - Rappen kan ik alleen niet, en met een duet zou het waarschijnlijk hetzelfde zijn als bij Deetui :p . En Lisa, heb je elf zinnen in de hele musical, of in dat stuk? 0.o
En Viggo is ook een hele mooie naam inderdaad xD
Nog niet?!?! Dat duurt lang. :O En ik heb best veel tekst per scene 12 regels en 7 scenes, dan kom je uit op 84 :$ 8-)

Slapen
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

@Deetui; 84 regels?! Ik had nog geen 2 regels.. xD (wel vrijwillig, ik wilde niet eens meedoen..)

Nahh, het gaat niet helemaal goed, maarjaa, nu al beter, vooral nu ik met mijn online psycholoog heb gepraat, yeahh xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie