Spiderlady13 schreef:hallooooooo....ooo..ooo..ooo.ooo..hmmmm...wat is het hier rustig zeg...wat raar het is nog geeneens 22.30, of zit iedereen scrubs te kijken
Mensen zijn misschien nog een beetje verdwaald nadat we een paar dagen offline geweest zijn, wie weet zijn ze wel lid geworden van een ander forum ^^ Maar uiteindelijk weten ze de weg wel weer terug te vinden hoor, kan alleen even duren
O, nee toch :blink , misschien moet ik even een spoor van paaseitjes uit gaan leggen om ze hier weer naartoe te lokken, ik heb toevallig nog een heleboel met een groene wikkel
Ja, is ook beter voor de lijn in ieder geval de mijne
Ik krijg binnenkort een speciaal dieet en lymfedrainage (speciale massage, m'n lymfebanen zijn beschadigd) voor mijn benen en ik heb besloten om nu alvast minder te gaan eten, ieder grammetje scheelt weer .
het valt me op dat ik op een forum na me 2000ste post altijd rustiger word 0.0
op het EA forum, die ene met veel kuren ben ik ook minder gaan posten na mijn 2000ste post 0.0
Laten we je hier op het S3N forum die slechte gewoonte van je proberen te doorbreken? Minder posten als je meer dan 2000 berichten hebt, kan natuurlijk niet