Ik heb gisteren aan wouter vertelt dat ik hem leuk vind
en ik heb dikke spijt, want hij heeft niet eens vertelt of hij mij ook leuk vind en dus gaat hij volgende week ook zeker niet komen
en hij gaat denk ik ook stoppen met klimmen =0
ik haat mezelf
edit; ja joh, ik word weer dik genegeerd
Laatst gewijzigd door xBbyTiinaa op za 26 mar 2011, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
maike0090 schreef:Geef mij maar lipgloss en eyeliner
Trouwenss,,
weet iemand waar je goedkope ballerina's kan halen? ;d en dan het liefst niet van de scapino? ;d
Bij ons was bij de Dolcis hele grote uitverkoop, zaten wel leuke ballerina's bij.
Verder kan je denk ik wel goedkope van de H&M kopen? Die zijn rond de 10 euro. Moet je even op die site kijken!
& anders ik weet niet of er bij jou een Shoe-outlet is? Hier in Amersfoort wel en daar heb je ook simpele voor 15 euro...
edit:Ik had het laatst over setjes van de HM die echt super waren. Heb de foto's op internet gevonden.
Ik ga ze allemaal kopen, ze zijn echt wauwie! ;d
Laatst gewijzigd door Nona op za 26 mar 2011, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Nona
Dat onderste jurkje had ik ook besteld, maar ik ga 'm terugsturen, want in het echt is ie veel minder leuk Het lijkt net een soort oma-jurkje vind ik, en bij mij viel ie ook niet goed Maar misschien bij jou wel... Wacht ik maak er wel een foto van, dan weet je hoe ie er in het echt uitziet
Sorry dat ie in het plastic zit, maar ik had 'm alweer met plakband dichtgeplakt.
>> Sorry, mijn standaard antwoord op zulke dingen. Een vriend van mij - dezelfde die dit topic las - zat een keer de hele tijd te zeuren dat hij een vriendin wilde Dus toen zei ik dit en nu zeurt hij niet meer <<
Evelieen schreef:@ Nona
Dat onderste jurkje had ik ook besteld, maar ik ga 'm terugsturen, want in het echt is ie veel minder leuk Het lijkt net een soort oma-jurkje vind ik, en bij mij viel ie ook niet goed Maar misschien bij jou wel... Wacht ik maak er wel een foto van, dan weet je hoe ie er in het echt uitziet
Sorry dat ie in het plastic zit, maar ik had 'm alweer met plakband dichtgeplakt.
Bedankt dat je het even hebt verteld! Ik heb de rest besteld, maar ik ga deze maar even passen in de winkel. Als ik hem dan wil ga ik hem wel kopen...
Twee meisjes uit mijn team zijn met twee trainers (allebij 18) wat gaan drinken in de stad, en nu hebben ze allemaal gezeik daarover. Echt super raar. Stomme zeikhockeyclub. Waarom zou dat niet mogen, en die jongens zijn bovendien heeel lekker.
@ Nona: graag gedaan
@ hierboven: aah klote. Succes
Vandaag met een vriendin na school een cocktailjurkje gekocht, yay Voor het afdansen. Ik moet er zelf ook nog een, maar ik ga zaterdag met mijn moeder en een vriendin + haar moeder. Ik heb een suuuper mooie donkerblauwe op het
oog
Oeeeeh en daarna heb ik nog een nieuwe zomerjas gekocht. Nep leer, maar het lijkt net echt