Mooi iedereen!
@Matthieu, een tip: werk nooit een mooie tekening uit op ruitjes- of lijntjespapier, als je het later dan nog wil inscannen dan vormt dat een groot probleem.
Zelf doe ik 7u per week tekenschool, 3,5u animatietekenen (met photoshop, strips en filmpjes) en 3,5u 'klassieke' tekenschool. Bij animatietekenen zit ik met enkel jongens in de groep, bij klassieke tekenschool alleen maar bij meisjes. Dus bij die laatste tekenschool krijg ik meer dan genoeg aandacht en babbel ik meer dan ik teken...

Ik heb thuis geen scanner dus mijn tekeningen zullen jullie beeldscherm niet bedreigen... Al heb ik ooit in dit topic denk ik wel een cartoon gepost, die trouwens een nominatie heeft verzilverd in een heuse internationale cartoonwedstrijd. Al zal ik wel van de 121 genomineerden 121ste zijn geweest...
Mijn persoonlijke tekenstijl is heel gedetailleerd en ik teken ontzettend graag zelfgefantaseerde oerlelijke mensen met enorme neuzen, pukkels, kinnen, oren, schilfertjes, vettig haar... IK moet maar in de spiegel kijken en ik heb inspiratie... Oke dat laatste is niet waar